Rewolucja

1. Data: 2016-10-28 12:32:22

Temat: Rewolucja
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata Diduszko-Zyglewska: Dziwię się tym, którzy wciąż chodzą do kościoła i w
milczeniu przełykają mowę nienawiści skierowaną do kobiet, niepłodnych par, dzieci z
in vitro czy uchodźców, a także nie zadają pytań o kochanki, niepłacenie podatków i
molestowane dzieci. Milcząc współtworzą kościół w takim a nie innym kształcie. Nie
umiem sobie wyobrazić, że współtworzę jakąś instytucję i wiem, że wśród jej kadry są
osoby, które bezkarnie molestują dzieci, a ja przypatruję się temu bez słowa.
Uważałabym to za współudział. Ale najwyraźniej katolicy widzą to inaczej. Dlatego
bardzo mnie cieszy pierwszy protest kobiet pod kościołami.

http://m.krytykapolityczna.pl/artykuly/opinie/201610
27/diduszko-tylko-kobiety-wypedza-diabla-z-kosciola

2. Data: 2016-10-29 12:56:45

Temat: Re: Rewolucja
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ach, co to był za protest! Cała Polska stanęła, niczym penis na weselu, bo od zajęć
domowych oraz rutynowych stosunków płciowych z przygodnymi partnerami powstrzymały
się nie tylko telewizyjne gwiazdy, nie tylko celebrytki, co to co noc kogoś kochają,
nie tylko pracownice spółki ,,Agora", które podobno będą musiały jednak odpracować
zwolnienie w dzień 1 listopada, kiedy to reakcyjny kler proklamował dzień Wszystkich
Świętych, jakby mu było mało dodatkowego święta w dzień Sześciu Króli - co
nieubłaganym palcem wytknął niedawno sam pan Ryszard Petru

3. Data: 2016-11-02 19:10:42

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
[...]

A po co mi Sb-ka wklejasz hujku, ustawa kleru chce mordować polskie kobiety, a tacy
jak ty mordowali już rodaków obcą ideologią i tu nikt nie odpusci bo zaczną umierać
zony, córki, matki.

4. Data: 2016-11-03 14:33:45

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:

> A po co mi Sb-ka wklejasz hujku, ustawa kleru chce mordować polskie kobiety, a tacy
jak ty mordowali już rodaków obcą ideologią i tu nikt nie odpusci bo zaczną umierać
zony, córki, matki.

Są już może pierwsze ofiary?

5. Data: 2016-11-03 21:08:47

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
> [...]

jak ty mordowali już rodaków obcą ideologią i tu nikt nie odpusci bo zaczną umierać

Tak umarła już młoda kobieta w Polsce bo lekarze czekali jak płód sam obumrze i już
jej nie uratowano, o tym głośno było. W Irlandii dokładnie tak samo i po tym
zliberalizowano ustawę. To jeszcze przy obecnej ustawie, a przy tej masz rocznie 2400
przypadków ciąż pozamacicznych, to najcześciej młode kobiety, połowa bez pomocy to
jest zgon.
Masz 40 000 poronień rocznie i te kobiety będą trafiać do więzienia pozostawiając
dzieci lub całe rodziny, tam masz w Salwadorze kobiety w więzieniach za poronienia.
Kobieta która ma rodzić gwałcicielowi jest ponownie gwałcona bo znowu zmuszana, tu
masz niesamowitą ilość samobójstw. Rodzenie martwych płodów to tortury, kobiety
trafiają na zakłady psychiatryczne po tym przeżyciu. Masz zakazane prenatalne a to są
zgony płodów które można ratować... Bo to młot na czarownice.

6. Data: 2016-11-03 21:47:45

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:
> [...]

> tortury, kobiety trafiają na zakłady psychiatryczne po tym
> przeżyciu. Masz zakazane prenatalne a to są zgony płodów które można

Martwisz się o pojedyncze kobiety, u których rozwijają się patologiczne
ciąże a nie martwisz się o wielu mężczyzn, którzy w tym samym czasie
giną walcząc o zdobycie dóbr po to, by zaspokoić nienasycone kobiety.
Lepiej byś się zastanowił DLACZEGO te kobiety zachowują się tak
nienasycenie, dlaczego mężczyzni tym babskim chuciom ulegają i wreszcie
dlaczego mamy do czynienia z tak wieloma patologiami. Nie pochylasz się
Ty wielki wrażliwcze nad losem dzieci uzależnionych fizycznie i
emocjonalnie od matek lecz o bidulki kobiety, które tę psychiczną
przemoc roznoszą po świecie generując całe zło. Gdybyś miał jaj to nie
myślałbyś o jednostkowych ofiarach lecz o tym jak ulżyć masom Ty cieciu
z malowanym nosem.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

7. Data: 2016-11-04 19:00:27

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pedofilu....każdy pedofil nienawidzi kobiet bo zdegenerowana osobowość jest
zatrzymana w wieku skrajnej niedojrzalości i martwie się że takie jak ty pedofile w
sutannach urządziły mord polskich kobiet.

8. Data: 2016-11-05 08:04:43

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> [...]
> osobowość jest zatrzymana w wieku skrajnej niedojrzałości i martwię
> się że takie jak ty pedofile w sutannach urządziły mord polskich

Życie, palancie, to nie zabawka i nikt, ani kobieta ani mężczyzna nie ma
prawa do decydowania o bycie lub niebycie potomka, jeżeli raz
zdecydowali się go powołać do życia. Mieli prawo do decydowania przed
momentem zapłodnienia; po fakcie mają już tylko obowiązki do wypełnienia
za prawo, z którego w stanie euforii skorzystali.

9. Data: 2016-11-05 14:10:02

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Lord Gender pisze:

> [...]

momentem zapłodnienia; po fakcie mają już tylko obowiązki do wypełnienia
za prawo, z którego w stanie euforii skorzystali.

Pedofile nienawidzą kobiet, to objaw nieleczonej zgnilizny mózgu, to prawidłowość,
skrajny degenerat jakim jest pedofil nienawidzi kobiet bo skrajnie zatrzymany w
rozwoju i one go przerażają, a idzie do dzieci bo są na jego poziomie, im głupszy
pedofili tym młodsze dziecko tym większa nienawiść do kobiet, więc pedofilu módl się
o leczenie bo w pierdlu kiszkę stolcową ci rozerwą a nie mi tu swoich choróbskiem
będziesz machał.

10. Data: 2016-11-05 15:10:32

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> Pedofile nienawidzą kobiet, to objaw nieleczonej zgnilizny mózgu, to
> prawidłowość, skrajny degenerat jakim jest pedofil nienawidzi kobiet
> bo skrajnie zatrzymany w rozwoju i one go przerażają,

Wymagam tylko od kobiet odpowiedzialności za raz podjęte decyzje tak
samo jak one tego domagają się od mężczyzn. A że Ty nie odróżniasz
nienawiści od domagania się przeze mnie respektowania przez kobiety
prawa do życia dziecka poczętego to już nie moja sprawa. To raczej Twoje
upośledzenie i niezdolność do krytycznego spojrzenia na to co robi
kobieta, co jej wolno a czego nie wolno. Tak zostałeś zaślepiony i
uwiedziony przez Twoją porąbaną matkę, że teraz kobieta to dla Ciebie
nietykalna świętość nawet jeśli kłamie i zabija.

> [...]
> młodsze dziecko tym większa nienawiść do kobiet, więc pedofilu módl
> się o leczenie bo w pierdlu kiszkę stolcową ci rozerwą a nie mi tu

A - według Ciebie - kiedy dziecko staje się już dorosłą osobą która może
uprawiać seks? Bo pieprzysz trzy po trzy ale nigdzie nie opowiedziałeś
się jaki musi być wiek osobnika (dziewczyny i chłopaka) by mógł już
on/ona uprawiać seks. A może nastolatkom już wolno ale nie mogą z nimi
uprawiać seksu osoby starsze od nich od np. 20 lat, co? Określ się
wreszcie byśmy wszyscy wiedzieli o czym Ty mówisz.

--

O sytułacji
Ostatnie ostrzeżenie
Waltzyk na dwa pas.