Rinaldo vs. Maxx - prosze o ocene.

1. Data: 2001-01-18 19:43:34

Temat: Rinaldo vs. Maxx - prosze o ocene.
Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Rinaldo mnie SPLONKowal, wiec pewnie juz tego nie bedzie czytal, natomiast
ja chcialbym poprosic was o ocene naszej nazwijmy to dyskusji, tego jak ja
odebraliscie. Na pewno osoby zainteresowane tematem widzialy tez jego posty
wysylane tutaj jak i na pl.sci.filozofia. Interesuje mnie jak odebraliscie
jego posty, ktore sie pojawily na poczatku, jak odebraliscie moje zagranie i
dalej toczaca sie dyskusje. Pozniej wyjasnie sie z mojego zachowania, nie
chce zeby te informacje wplynely na wasza ocene.

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Maxx

1. Data: 2001-01-18 19:53:10

Temat: Re: Rinaldo vs. Maxx - prosze o ocene.
Od: "Gwidon S. Naskrent" <r...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jan 2001, Maxx wrote:

> jego posty, ktore sie pojawily na poczatku, jak odebraliscie moje zagranie i
> dalej toczaca sie dyskusje. Pozniej wyjasnie sie z mojego zachowania, nie
> chce zeby te informacje wplynely na wasza ocene.

Mądre przysłowie mówi żeby nie wkładać palca między drzwi...

GSN

1. Data: 2001-01-18 20:01:00

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Mądre przysłowie mówi żeby nie wkładać palca między drzwi...

Chodzi mi o mozliwie obiektywna ocene, a nie zajmowanie stron.

Maxx

1. Data: 2001-01-18 20:24:40

Od: "Gwidon S. Naskrent" <r...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jan 2001, Maxx wrote:

> Chodzi mi o mozliwie obiektywna ocene, a nie zajmowanie stron.

Jak mam przedstawić obiektywną ocenę? Jedyne co wiem o tobie i R*naldo
wiem z krótkiego wycinka tej grupy. Więc będę musiał zająć stronę: albo
powiem że ty masz rację, albo R*naldo. A wtedy znalazłbym się w sytuacji
palca między drzwiami.

GSN

1. Data: 2001-01-18 20:48:28

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiem z krótkiego wycinka tej grupy. Więc będę musiał zająć stronę: albo
> powiem że ty masz rację, albo R*naldo. A wtedy znalazłbym się w sytuacji

Masz racje, obiektywna ocena nas obu moze byc trudna.
Moze zadan pytanie inaczej. Jak odebraliscie moje posty? Czy jako agresywne
i zlosliwe, czy moze uznaliscie je za neutralne. A moze pewne czesci tych
postow uwazacie za agresywne, a inne za neutralne. Szczerze mowiac nie
spodziewam sie, zeby ktos to ocenil pozytywnie, ale byc moze i tacy sa.
W kazdym razie bardzo zalezy mi na tym jak zostalem odebrany, jesli ktos nie
chce zabierac glosu na grupie to poprosze na priva.

Maxx

1. Data: 2001-01-18 21:03:38

Od: "Gwidon S. Naskrent" <r...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jan 2001, Maxx wrote:

> Masz racje, obiektywna ocena nas obu moze byc trudna.

...zwłaszcza po tym co się tutaj na temat R*naldo wypisuje. Niestety tak
już jest na newsach że osobników dziwnie zachowujących się natychmiast
się piętnuje. A nie zawsze jest tak przecież że dziwnie zachowujący się
plecie ewidentne bzdury...

> Moze zadan pytanie inaczej. Jak odebraliscie moje posty? Czy jako agresywne
> i zlosliwe, czy moze uznaliscie je za neutralne. A moze pewne czesci tych

Dlaczego zaraz agresywne? IMO nie były bardziej agresywne niż wypowiedzi
twojego adwersarza, ale on widać jest człekiem draźliwym i odebrał je
inaczej.

> postow uwazacie za agresywne, a inne za neutralne. Szczerze mowiac nie
> spodziewam sie, zeby ktos to ocenil pozytywnie, ale byc moze i tacy sa.

Eee, ty chyba masz jakiś kompleks, ale nie wiem czego? :)

GSN

1. Data: 2001-01-18 21:14:56

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

/ciach/

> Eee, ty chyba masz jakiś kompleks, ale nie wiem czego? :)

Po prostu nie spodziewam sie, ze ktos napisze "Swietnie Maxx, to bylo
super, zdolowales R*naldo i doprowadziles go do tego, ze nie wytrzymal i cie
SPLONKowal" ;)

Maxx

1. Data: 2001-01-18 21:31:32

Od: "Gwidon S. Naskrent" <r...@a...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jan 2001, Maxx wrote:

> Po prostu nie spodziewam sie, ze ktos napisze "Swietnie Maxx, to bylo
> super, zdolowales R*naldo i doprowadziles go do tego, ze nie wytrzymal i cie
> SPLONKowal" ;)

No dobrze, ale dlaczego od razu takie wątpliwości i brak przekonania do
tego co się robi, że szukasz oceny innych? Masz na pieńku z R*naldo może?

SN

1. Data: 2001-01-18 21:53:04

Od: "Maxx" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze, ale dlaczego od razu takie wątpliwości i brak przekonania do
> tego co się robi, że szukasz oceny innych? Masz na pieńku z R*naldo może?

Przekonanie do tego co zrobilem mam, po prostu bardzo interesuje mnie jak to
inni odebrali. A z R*naldo nie mam na pienku, interesowalo mnie jak
zareaguje, jesli raz odpowiem mu tak, jak on odpowiadal innym. Kolejne posty
byly tylko kontynuacja dyskusji, z tym ze przyjalem sobie pewne proste
zalozenia ktorych sie trzymalem.

Maxx

1. Data: 2001-01-19 03:18:25

Od: "Bazyliszek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dalej toczaca sie dyskusje. Pozniej wyjasnie sie z mojego zachowania, nie
> chce zeby te informacje wplynely na wasza ocene.

Powyższy post na przykład, odebieram jako dowód mojej teorii, że większość
osób na newsach pisze nie po to żeby dyskutować lub się czegoś nowego
dowiedzieć, ale raczej żeby pokazać jakim to się jest mądrym, pięknym i
fajnym. Z tego powodu 90% dyskusji tutaj nie ma sensu.

Pozdrawiam,

B.

Potrzeba testów na psychologi
C o jest najpotęzniejszym amuletem?