Robótki Ręczne 7/2005

1. Data: 2006-11-28 09:24:52

Temat: Robótki Ręczne 7/2005
Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jakaś dobra duszyczka posiadająca Moje Robótki nr 7 z 2005r. mogłaby mnie
poratować i podesłać mi schemat do bieżnika frywolitkowego, który jest na
okładce tej gazetki?? Zaczęłam go robić w wakacje, ale posiałam gdzieś gazetkę
a teraz chciałabym go skończyć przed gwiazdką na prezent. Bardzo ślicznie
proszę o zeskanowanie tego schemaciku i podesłanie mi.
Mój poprawny adres to kasiteomałpainteriakropkapl
Gazetka o którą mi chodzi jest w tym katalogu:
http://www.kej.wroc.pl/main.php?dzial=archiwum&tytul
=KATALOG