Robótki szydełkowe - książka

1. Data: 2003-09-03 07:34:09

Temat: Robótki szydełkowe - książka
Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

W najnowszym katalogu "Klubu dla Ciebie" pojawiła się książka "Robótki
szydełkowe"
http://www.kdc.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=136788&p_
frag=0&session=a59d5c9f2
e264544

Czy ktoś zna tę książkę, czy warto ją kupić?

Kasia

1. Data: 2003-09-03 07:58:14

Temat: Re: Robótki szydełkowe - książka
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna tę książkę, czy warto ją kupić?

Ja dostałam ta ksiazke dwa lata temu od Mikołaja:))
Uwazam ,że warto ja kupic.Zawiera sporo przykładow ładnych splotow
przejrzyscie pokazanych i objasnionych co do techniki
robotkowej(duże,kolorowe ilustracje)-nauke szydełkowania ,jak i wzory
bardziej zaawansowane łacznie z technika wykonia na szydełku
tunezyjskim.Zawiera tez sposob wykonania koronek
flandryjskich,irlandzkich,siatkowych,rozne wykonczenia koronkowe,obrzezenia
i wstawki,petelki,sploty na widełkach,,obrabianie szydelkiem
guzikow,fredzelki,pikotki,petelki,wrabianie koralikow,tkanie na osnowie
szydełkowej i wiele innych przydatnych drobiazgow.Wydaje mi sie,ze skorzysta
z wiedzy zawartej w tym albumie calkiem poczatkujaca robotkowiczka ,jak i
bardziej zaawansowana.Mysle,ze jest to jedna z najlepszych ksiazek ktore sie
ukazały i nadmienie jeszcze ze dwa lata temu moj Mikołaj zaplacił za nia w
ksiegarni koło 70zł :))(z tym ,ze w oprawie tzw,twardej-albumowej)
Pozdrawiam
Pusia zakawowana

---

1. Data: 2003-09-03 08:08:38

Od: "Agnese" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tą ksiązkę pożyczoną od cioci... I od dłuższego czasu poszukuję jej
nieustannie... Jest na prawdę fajna! Ja w każdym razie na pewno sobie kupię
:)

Agnese (Kraków)

1. Data: 2003-09-03 10:12:28

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnese" napisał w wiadomości
> Mam tą ksiązkę pożyczoną od cioci... I od dłuższego czasu poszukuję jej
> nieustannie... Jest na prawdę fajna! Ja w każdym razie na pewno sobie
kupię
> :)

zachecona waszymi opiniami zastanawiam sie nad ew. zakupem ale.. no
wlasnie... oni chca tam jakiegos numeru klubowicza - a nie pisza nigdzie
skad ten numer wziasc... chyba ze ja spela jestem. Poprosze o naprowadzenie
na wlasciwy trop:)))
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-09-03 10:37:16

Od: "Agnese" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też nie miałam żadnego numeru. Ale tam dalej napisali że jak się go nie
ma, to od razu kliknąć "Do kasy" tam się podaje swoje dane... Wpisałąm i
wyskoczyło mi "dziękujemy za złożenie zamówienia" czy coś takiego, czyli
niby że przyjęli... Żadnego numeru mi przy tym nie przydzielili, ale wygląda
na ok.... Zostało poczekać na rezultat :)

1. Data: 2003-09-09 12:03:44

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj własnie otrzymałam książkę "Robótki szydełkowe"
Poszukiwałam na grupie chetnych do sprzedania mi jej, ale bez echa.
. Ona kilka lat temu wydana była przez wydawnictwo "Muza", a tytuł brzmiał
"ABC szydełkowania". Pozyczyła mi ją kiedys koleżanka.
Książka jest naprawdę swietna. Polecam, jesli ktos chce się nauczyć
szydełkować.
Jestem bardzo zadowolona, nie muszę się juz martwić, ze bedę musiała oddać
i znowu pozyczać.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-09-09 17:19:35

Od: "Bebe" <B...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Własnie znalazłam tą samą książkę dostępną na www.merlin.com.pl i jest
troszkę tańsza niż na wcześniej polecanej stronie.
Pozdrawiam
Bebe z Tychów

1. Data: 2003-09-10 14:03:46

Od: "Monia" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ukazały i nadmienie jeszcze ze dwa lata temu moj Mikołaj zaplacił za nia w
> ksiegarni koło 70zł :))(z tym ,ze w oprawie tzw,twardej-albumowej)

Droga Pusiu, czy jest możliwe żebyś mi zeskanowała tę książkę, bardzo by mi na
tym zależało, bo nawet jakbym ja kupiła to 31,5o + koszt. przesyłki 8,50 w
Merlinie to już 40 zł, w zamian postaram się jeśli byś chciała mam taką samą
książkę tylko o robótkach na drutach tu podaję link:
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?
oferta=251175&zet=lbeldyducxsgbfvjeoukuhjzbvcfhk&ret
=wys31333405

ale jeśli zeskanowanie tej książki Robótki szydełkowe jest niemożliwe daj znać
na priva, zrozumiem.

Pozdrawiam Monika ze słonecznego Rybnika

1. Data: 2003-09-14 06:11:02

Od: "Monika" <m...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Postanowiłam nie być "żyłą" i po dłuższych przemyśleniach też sama kupię tę
książkę koło środy bądź piątku powinnam ją mieć z MERLINA. Już jestem
szczęśliwa.

Pozdrawiam wszystkich i przepraszam Pusię i Wiolę Pawłowską za zawracanie głowy
skanowaniem jej (274 strony) warto jest dać za tę ilość stron, gruba twardą
okładkę oraz na pewno fajny papier no i treść 40 zł z przesyłką. To chyba nie
jest dużo.

Monika z zamglonego Rybnika

1. Data: 2003-09-15 09:35:35

Od: "Sunnta" <j...@n...poczta.pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>e264544
>
>Czy ktoś zna tę książkę, czy warto ją kupić?

Kupilam fantastyczna dowiedzialam ze nie wiem wiele o szydlekowaniu. Chce
takie samo kompedium na temat robienia na drutach
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

[inne] Prosba - ogranizacyjna
pytanie do Puci