Rok w ogrodzie - program ogrodniczy po polsku

1. Data: 2003-10-11 13:07:57

Temat: Rok w ogrodzie - program ogrodniczy po polsku
Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wciąż oglądam ten program...ma ciekawe momenty - wypowiedzi szkółkarzy,
naukowców lub niekiedy prezentacje prywatnych ogrdów...
lecz gdy tylko do akcji wkraczają prowadzący program można obserwowac serie
błedów i potknięć tydzień temu przesadzanie rosliny do za małej doniczki +
wciskanie jej na siłę przez prowadzacego...dziś sadzenie wrzosów - prowadzący
mówi że są roślinami które powinny rosnąć w słonecznym miejscu i równocześnie
wciska roślinę jak najgłebiej można pod gałęzie pobliskiej jodły...
Wy też lubicie ten program - prawda...:)

Jack

2. Data: 2003-10-11 13:24:52

Temat: Odp: Rok w ogrodzie - program ogrodniczy po polsku
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack <w...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...

> Wy też lubicie ten program - prawda...:)
Tylko wtedy gdy pokazuje się Wąsikowski
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-10-11 14:27:08

Temat: Re: Rok w ogrodzie - program ogrodniczy po polsku
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez ogladam, przeszkadzaja mi takze powtorki, ile razy mozna ogladac p.
Bigonska z owocami krzewow ozdobnych.
A dzisiaj zupelnie przypadkiem w TMT z przyjemnoscia ogladalam i sluchalam
co ma do powiedzenia na temat wrzosow Rafal.
Moje gratulacje Rafale.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Jack napisał(a) w wiadomości: <7...@n...onet.pl>...

4. Data: 2003-10-11 14:27:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Wciąż oglądam ten program...ma ciekawe momenty ..
:))))
wow
ja tez lubie programy z momentami
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

5. Data: 2003-10-11 14:41:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A dzisiaj zupelnie przypadkiem w TMT z przyjemnoscia ogladalam i
sluchalam
> co ma do powiedzenia na temat wrzosow Rafal.
> Moje gratulacje Rafale.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia
hehe
dzisiaj te momenty byly z udzialem Rafala
?
a kiedy beda moementy z ogrodniczkami
?

6. Data: 2003-10-11 19:42:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> Tez ogladam, przeszkadzaja mi takze powtorki, ile razy mozna ogladac p.
> Bigonska z owocami krzewow ozdobnych.

Mówiącą w dodatku, że to "taka piękna odmiana" - i nawet nie napiszą,
jaka! Co za barzny to dopuszczają do emisji. Przewinięcie całości zajęło mi
jakieś 3 minuty. Dno!

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-10-11 20:49:24

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

A kiedy to i najakim programie leci?

Irek

8. Data: 2003-10-11 21:02:11

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy to i najakim programie leci?
>
> Irek

Soboty - 6 :30 TVP 1
niestety
prosze o namiary na inne programy np wspominnany już w TMT

Pozdrawiam
Jack

9. Data: 2003-10-11 23:12:40

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o namiary na inne programy np wspominnany już w TMT
>
> Pozdrawiam
> Jack

Na TMT jest to część programu "Cztery pory roku" o ile dobrze pamiętam.
Sobota 12:00

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

10. Data: 2003-10-12 06:21:55

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Na TMT jest to część programu "Cztery pory roku" o ile dobrze pamiętam.
> Sobota 12:00
>
> --
> Rafał Wolski

O 12:00 to ja jestem w ogrodzie!!! Grzybkow sie najedli?

Irek

Pigwy, brówki amerykańskie.
czosnek chinski
Imperata cylindrica 'Red Baron"