Ropiejące uszy

1. Data: 2008-05-28 14:12:03

Temat: Ropiejące uszy
Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od niemal 10 lat noszę kolczyki, różne różniste, srebrne, złote, diabli
wiedzą jakie kupowane na bazarze ;). Nigdy nie miałam problemów z tego
tytułu, aż tu nagle... Pewnego szkaradnego dnia uszy zaczęły mi ropiec,
puchnąć i swędzieć. Odstawiłam kolczyki, przemywałam uszy wodą utlenioną a
potem potraktowałam je maścią tribiotic. Wydawało się, ze wszystko wróciło
do normy. Dziś założyłam kolczyki i powtórka z rozrywki... swędzenie,
puchnięcie, ropa. Co śmieszne taką reakcję chyba-alergiczną mam znacznie
większą w lewym uchu niż w prawym. Przyszło mi na myśl, że może w tym lewym
mam wciąż jakąś niedoleczoną rankę i dlatego tak się paprze..

Czy uczulenie na jakiś składnik metalu może się tak nagle pojawić (chyba
nikiel głównie)? Czy dermatolog może tutaj coś pomóc, poza zasugerowaniem
noszenia kolczyków złotych np? A może to jakaś infekcja bakteryjna?

z góry dziękuję za pomoc

Aga S.