Ropne zapalenie spojówki - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Ropne zapalenie spojówki

następny post »
From: "Patryk Wójcik" <p...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Ropne zapalenie spojówki
Date: Sat, 10 Jan 2004 11:20:49 +0000 (UTC)

Witam
Mam pewien problem. Otóż w środę zacząłem mieć przekrwione spojówki.
Odczekałem dzień ale nic się nie zmieniło, poszedłem więc do
okulisty na ostrym dyżurze. Pani doktor stwierdziła, że mam
ropne zapalenie spojówek (nie wiem skąd się to wzieło,
nigdy wcześniej nie miałem najmniejszych oproblemów z oczami).
Przepisała antybiotyk w kroplach Tobrex. Kazała stosować go
co pięć godzin. Tak też robię, jedna kropla co pięć godzin.
Mam tak robić przez tydzień.
Problem jest jednak taki, że wydaje mi się, że zamiast się poprawiać
to sytuacja tylko się pogarsza, tzn. zaczynam mieć łzawienie z oka,
swędzi mnie rogówka (uczucie jakby mi coś do oka wpadło)
spojówki są nadal tak samo intensywnie czerwone, po wstaniu
rano ropy na oku jest jakby więcej.
Moje pytanie więc jest, czy mimo wszystko leczenie jest ok i powinienem
być bardziej cierpliwy (po ilu dniach normalnie widać poprawę?),
czy może jednak lepiej iść ponownie do okulisty?

Dziekuję za pomoc i pozdrawiam
Patryk Wójcik