Rośliny do ciemnego pokoju...?

1. Data: 2000-03-11 17:42:35

Temat: Rośliny do ciemnego pokoju...?
Od: "Małgosia" <g...@f...koti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem jakie gat. roślin nadaja sie do ciemnego pokoju. Co prawda
mam juz kilka, ale mysle, ze jest ich wiecej. Czy moze mi ktos doradzic?

pozdrowionka!

1. Data: 2000-03-12 12:45:56

Temat: Odp: Rośliny do ciemnego pokoju...?
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgosia <g...@f...koti.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:fAvy4.12569$S...@n...tpnet.pl...
> [...]
prawda
> mam juz kilka, ale mysle, ze jest ich wiecej. Czy moze mi ktos

Witam,
wbrew pozorom jest ich dosyć dużo.Podaję Ci niżej ich listę z
holenderskiego katalogu:

Fittonia,Microlepia speluncae,Pallaea rotundifolia,Peperomia
glabella,Peperomia obtusifolia"Variegata",Peperomia obtusifolia"Green
Gold",Peperomia pereskiifolia,Peperomia rotundifolia,Phlebodium
aureum(Polypodium),Platycerium bifurcatum,Platycerium
superbum(P.grande),Polyscias balfouriana,Pteris cretica"Parkeri",Pteris
cretica"Roeweri",Pteris ensiformis"Evergemiensis",Schefflera
actinophylla,Selaginella.

s...@w...com.pl

1. Data: 2000-03-13 10:16:12

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8agqam$1mr$...@a...webcorp.com.pl...
> Witam,
> wbrew pozorom jest ich dosyć dużo.Podaję Ci niżej ich listę z
> holenderskiego katalogu:
>
> Fittonia,Microlepia speluncae,Pallaea rotundifolia,
[ciach]

Z pelleą (ciemnotką okrągłolistną) pozwolę się nie zgodzić. Jest to wyjątek
wśród paproci - lubi światło słoneczne i dość suche podłoże.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-03-13 19:28:36

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz www.ogrodnik.pl szukacz - światło
Pazdrawiam z ciemnego pokoju Pawel Slomczynski

1. Data: 2000-03-13 23:01:57

Temat: Zyczenia
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

SERDECZNE ZYCZENIZ IMIENINOWE DLA KRYSI CHIGER

OD CAŁEJ GRUPY

1. Data: 2000-03-13 23:37:26

Temat: Odp: Zyczenia
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne zyczenia imieninowe dla Jagody, czyli Bozeny Mikuckiej, a takze
dla wszystki Bozen i Krystyn - grupa.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-03-14 08:14:02

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup > Serdeczne
zyczenia imieninowe dla Jagody, czyli Bozeny Mikuckiej, a takze
> dla wszystki Bozen i Krystyn - grupa.
> Pozdrawiam.
> Rafal Wolski
Serdeczne dzięki.
Krystyna

1. Data: 2000-03-14 09:13:22

Temat: Re: Zyczenia
Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisala:

> SERDECZNE ZYCZENIZ IMIENINOWE DLA KRYSI CHIGER
>
> OD CAŁEJ GRUPY

Dziękuję!

Krycha

1. Data: 2000-03-14 12:05:14

Temat: Re: Odp: Rośliny do ciemnego pokoju...?
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Siudziński wrote:

> [...]
> doradzic?

> Witam,
> wbrew pozorom jest ich dosyć dużo.Podaję Ci niżej ich listę z

Ja zas dorzuce jeszcze scindapsusa (wiem, ze jest jeszcze druga nazwa
tej rosliny ale w tej chwili nie pamietam :-( ), dobrze rosnie tez w
polcieniu cthenanthe albo calathea (przynajmniej u mnie :-)- mam okna na
wschod, rosliny jakies pol metra od okna ale na wysokiej szafie przy
scianie).

Pozdrawiam,
Anka

--
----
Konwent milosnikow SF KONKRET2000, 31.03-02.04.2000

--
Na bezplatnym serwerze KKI http://www.kki.net.pl Twoja nazwa moze zawierac
do 16-stu znakow

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-14 12:51:53

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do podziękowań ....... Jagoda

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:exmz4.21497$S...@n...tpnet.pl...

> [...]
Serdeczne
> zyczenia imieninowe dla Jagody, czyli Bozeny Mikuckiej, a takze

nowosci na ogrody.agrosan.pl
krety
57,5 PLN
program o ogrodach