Rosół z kury

1. Data: 2005-03-19 12:01:17

Temat: Re: Rosół z kury
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"batory" wrote in message news:d1h3qv$150$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Taa, ale rosól się robi mętny
| Pozdrawiam - Agnieszka
| A tak a propos to w ubiegłym tygodniu robiłam rosół z kury wiejskiej i
mięso
| ku mojemu wielkiemu ździwieniu też się dało zjeść. Było miękkie, soczyste
| baardzo smaczne.

Mój się nie robi... no ale on właściwie się nie gotuję, a tylko leeeedwo
mryga przez ok. 4-6 godzin...

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-03-19 12:02:14

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" wrote in message news:d1h35b$qni$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Więcej niz 3 godziny nie nalezy gotowac rosołu.
<...>

Dlaczego ???

1. Data: 2005-03-19 18:42:19

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

> <...>
>
> Dlaczego ???
===
Ćwierczakiweiczowa pisze o 3 do 4,5 godziny, w zależności od rodzaju mięsa.
Tu jest jej przepis:
http://tinylink.com/?CbUlm7TUDr

A dlaczego tak długo? Tu jest wyjaśnione prawie dokładnie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gotowanie

waldek
===

1. Data: 2005-03-19 18:54:00

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" wrote in message news:d1hrrj$1ce$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
| Tu jest jej przepis:
| http://tinylink.com/?CbUlm7TUDr
|
| A dlaczego tak długo? Tu jest wyjaśnione prawie dokładnie:

Waldku, przeczytaj posta, na który odpowiadasz, jeszcze raz i ze
zrozumieniem ;))))

1. Data: 2005-03-19 19:55:00

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d1h4c6$qsk$1@news.onet.pl...
> Dlaczego ???

Podobnie jak Waldek powołam się na Ćwierczakiewiczową (365 obiadów), która
mówi o 3-3,5 godzin przy miękkim mięsie oraz 4 -4,5 przy twardszym i pisze
wyraźnie "nigdy dłużej". Niestety nie wyjaśnia dlaczego.
Przy rosole z kury mówi o 2-2,5 godziny. Tu jako powód podaje m.in
unikniecie rozpadniecia mięsa, które zużywa się do drugiego dania.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-03-19 20:01:45

Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee"
> Przy rosole z kury mówi o 2-2,5 godziny. Tu
> jako powód podaje m.in unikniecie rozpadniecia mięsa, które zużywa
> się do drugiego dania.

A jeśli mięsa się nie zużywa do drugiego dania...? :)

--
Maciek.

1. Data: 2005-03-19 20:13:03

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Mar 2005 12:31:44 +0100, batory napisał(a):

> No właśnie

No tak, to kwestia priorytetow. U mnie rosol ma smakowac, a jak wyglada to
juz jego prywatna sprawa... :)

Maciek
"Everyone needs to believe in something.
I believe I'll have another beer."

1. Data: 2005-03-19 20:17:58

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Mar 2005 12:12:35 +0100, Waldemar napisał(a):

> pewnie po to, by ładniej wyglądało. Te szare frendzle nie są trujące,
> ale wyglądają szalenie nieapetycznie.

Szumujac rosol wywalasz do scieku spora czesc jego wartosci odzywczej.Ale
to oczywiscie sprawa indywidualnych preferencji.

1. Data: 2005-03-19 20:22:25

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> A jeśli mięsa się nie zużywa do drugiego dania...? :)

To i tak musisz pilnować, bo będziesz miał zawiesinę rosołowo-mięsną, jak ci
się rozpadnie.:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-03-19 20:24:46

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Muran napisal(a):

>Użytkownik "cherokee"
>
>A jeśli mięsa się nie zużywa do drugiego dania...? :)

Sprobuj - kotelciki z takiego miesa sa calkiem smaczne: poszatkowac
mieso i cebule, dorzucic jajko i troche bulki tartej, usmazyc.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Jak ja was, kurrwy, nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił."

Musztarda "Maille" w Geant (Wa-wa,Ursynów)
co jadacie na sniadanie wielkanocne?
zakąski z drobiu
Re: przepis na schabowego na niedzielny obiad
Re: przepis na schabowego na niedzielny obiad