Rower do rehabilitacji

1. Data: 2004-10-17 16:09:41

Temat: Rower do rehabilitacji
Od: "AAAPlus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Miałem wypadek, ściągnięto mi gips, który nosiłem prawie dwa miesiące więc
noga to prawie kompletny flak, nie jestm w stanie biegać, kiepsko wchodzi mi
się po schodach. Wiem, że muszę jeździć na rowerze, ale pogoda nie dopisuje
więc myślę o kupnie rowera rehabilitacyjnego. Byłem w paru sklepach i nic
ciekawego nie mogę znaleść, przeważnie rowery magnetyczne-za słaby opór,
rowery reabilitacyjne. skrzypią trzeszczą i wogóle porażka. Poradźcie co
kupić. ja nawet nie wiem czy wybrać magnetica czy zwykły.

pzdr

2. Data: 2004-10-17 16:20:36

Temat: Re: Rower do rehabilitacji
Od: "blondi" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona zwana jako AAAPlus postukala w klawisze i stworzyla co nastepuje:

> [...]
> reabilitacyjne. skrzypią trzeszczą i wogóle porażka. Poradźcie co
> kupić. ja nawet nie wiem czy wybrać magnetica czy zwykły.

Ja robilem to tak - na poczatek zdjalem lancuch i krecilem w miejscu
opierajac sie barkiem o sciane..

Potem po najblizszej okolicy, po rownym asfalcie na najlzejszym przelozeniu
jezdzilem ...

i obeszlo sie bez rehabiitacyjnego roweru

--
Pozdrawiam!
Krzysiek zwany Blondi

3. Data: 2004-10-18 05:12:40

Od: "AAAPlus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blondi" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przelozeniu
> jezdzilem ...
>
> i obeszlo sie bez rehabiitacyjnego roweru

Ja już pierwszy etap rehabilitacji mam za sobą, teraz zależy mi na
wzmocnieniu nogi. Niestety pogoda jest fatalna, a wcześniej miałem operację
kolana i lekarz mówił, że może być tak, że po małym wypadku trzeba bęcie
operować znowu. A zależy mi na rowerze grzie opór da się nieźle podkręcić.

pzdr

4. Data: 2004-10-18 07:27:47

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AAAPlus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> operować znowu. A zależy mi na rowerze grzie opór da się nieźle podkręcić.

Szczerze mówiąc, to ja jeżdżę tak do -20 i mam się dobrze, dlatego w
tmperatururze ok. 10 stopni jaka jest teraz to spokojne da się jeździć.
Trzeba oczywiście ubrać oddychające ubranie i pamiętać o zasłonięciu stawów
przed zimnem. No i koniecznie coś na głowę, ale największa uwagę przyłożyć
do osłonięcia okolic skroni i uszu, co dobrze spełnia jakaś opaska z polaru.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2004-10-18 12:01:47

Od: "julka" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przed zimnem. No i koniecznie coś na głowę, ale największa uwagę przyłożyć
> do osłonięcia okolic skroni i uszu, co dobrze spełnia jakaś opaska z
Przecież autor tego pytania pyta o rower do rehabiitacji. Na takim
rowerze będziesz jeżdził w nausznikach? Można postawić go blisko kaloryfera
i wystarczy. j.

6. Data: 2004-10-18 15:07:24

Od: "Pawel" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcesz "rozkrecić" kolano czy idziesz na wyczyn?pokręc pół godziny na
"luzie",zobaczysz do czego jestes zdolny(moze Ci sie uda) pozdrawiam Pawel

7. Data: 2004-10-20 08:50:07

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor pytania napisał coś takiego:
"Wiem, że muszę jeździć na rowerze, ale pogoda nie dopisuje więc myślę o
kupnie rowera rehabilitacyjnego"
I moja odpowiedź dotyczyła głównie tego zdania. Zainwestowanie w porzadne
ciuchy wyjdzie bardziej na zdrowie niż kupno specjalnego stacjonarnego
roweru.

8. Data: 2004-10-21 06:46:36

Od: "AAAPlus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozkręcone już jest, teraz trzeba wzmocnić mięsien. Jak była pogoda
jeździłem ok 60 km. dziennie po lesie, czyli nie było tak źle. Zależy mi na
tym by móc teraz jeszcze ćwiczyć w domu przy dużym oporze.

pzdr

9. Data: 2004-10-22 13:31:56

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

na
> tym by móc teraz jeszcze ćwiczyć w domu przy dużym oporze.

Poszukaj w archiwum grup pl.rec.rowery oraz alt.pl.rec.sport.kolarstwo. Na
pewno znajdziesz jakieś informacje o trenowaniu stacjonarnym.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

zdjecie gipsu i odzkodowanie
Sennośc !!!!