Róże pnące

1. Data: 2000-04-24 09:43:00

Temat: Róże pnące
Od: "Porman" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewien odcinek ogrodzenia z siatki i postanowiłem na niej posadzić róże
pnące niewiem czy jest to dobre rozwiązanie
może ktoś z Was ma tak obsadzone ogrodzenie ??

Porman

2. Data: 2000-04-25 09:14:34

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie to JEST dobre rozwiazanie, tylko musisz wybrac odporne
odmiany, lubiace przewiewne miejsca. Moze Rosa multiflora?
Dorota

3. Data: 2000-04-25 19:43:37

Temat: Re: Róże pnące
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
A moze zamiast o rozach pnacych pomyslisz o rozach parkowych, tez zaslonia
Ci siatke a sa chyba mniej klopotliwe
Pozdrawiam Wiesia Karpowicz

4. Data: 2000-04-26 11:48:10

Temat: Odp: Róże pnące
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Chociaz jestem absolutnym fanem zywoplotow z dzikiej rozy a w szczegolnosci
mulitflory, to chyba nie bardzo, droda Doroto, tym razem o to chodzilo.
Nie odpowiadalem na post, bo nie mam obsadzonego plotu roza pnaca. Ale nie
polecam jej na role zywoplotu. Jest za delikatna. Tak jak mowi Wiesia -
parkowa bylaby lepsza. Multiflora - jak podaje Dorota - bylaby bardzo dobra,
ale trzeba pamietac, ze rosnie OGROMNA i kwitnie tylko raz w roku.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2000-04-26 12:25:55

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A to mial byc zywoplot?? przyznam szczerze, ze teraz nie pamietam
dokladnie. po prostu u znajomych na dzialce rosnie na siatce Rosa
multiflora i wyglada bajecznie. fakt, ze kwitnie raz w roku, ale coz, to
cecha wielu pieknych krzewow.
No to moze Dorothy Perkins? burza kwiatow, choc tez kwitnie ktrotko.
parkowe wydaja mi sie troche "przeswitujace", malo geste, szczegolnie u
dolu. Apropos, czy widziales gdzies Golden Wings???
pozdrawiam
Dorota

Rafal Wolski wrote:

> [...]
> parkowa bylaby lepsza. Multiflora - jak podaje Dorota - bylaby bardzo dobra,
> ale trzeba pamietac, ze rosnie OGROMNA i kwitnie tylko raz w roku.

Nawiąże kontakt z miłośnikami bonsai
lawke kupie
boczniak pierscieniak agar
pszędziorki na daturach