Roze powtarzajace kwitnienie

1. Data: 2001-08-20 09:46:38

Temat: Roze powtarzajace kwitnienie
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Zamierzam jesienia posadzic w ogrodzie przed firma roze. Zalezy mi na dosc
duzych krzakach dorastajacych przynajmniej do 1,5 m. Nie musza miec
imponujaco wielkich i licznych kwiatow - chcialbym jednak, aby powtarzaly
kwitnienie, najlepiej przez caly sezon. Cos , jak Golden Showers ( na
internetowej stronie Rafala Wolskiego figuruje ona, jako roza pnaca, choc
niektorzy klasyfikuja ja takze jako dlugopedowa roze krzaczasta).
Jesli ktos moglby podpowiedziec kilka nazw, bylbym wielce zobowiazany (chdzi
mi o rozne kolory kwiatow).

pozdrawiam Lech

2. Data: 2001-08-20 16:13:41

Temat: Re: Roze powtarzajace kwitnienie
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Golden Showers rosnie u mnie bez podpor, ma piekne zolte
rozjasniajace sie w miare rozkwitania kwiaty, piekna tez jest moja
ulubiona
Westerland - ma morelowo pomaranczowe polpelne pachnace kwiaty.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Lech napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

3. Data: 2001-08-26 13:13:18

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

> Zalezy mi na dosc duzych krzakach dorastajacych przynajmniej do 1,5 m.
Witam
Venrosa.
Mam ci ja taką 3-ci sezon i z 35cm "zrobiło się" 1,2-1,3m. Przy ewentualnym
sadzeniu weź pod uwagę, że ma średnicę nieco większą od wysokości (nie
kształtowana - tylko typowe cięcie na kwiat). Kwiaty jasnofioletowe, bardzo
ładnie i silnie pachnące, średnicy ponad 15 cm, utrzymują się do przymrozków. W
sezonie należy usuwać zawiązki owoców - osłabiają kwitnienie. Ma też bardzo
ładne przyrosty w kolorze ciemnoczerwonym o długości do 1m.

Pozdrawiam, Wiesiek.

Projekt ogrodu
Jesiotry w oczku wodnym
check this out