Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?

następny post »
From: m...@g...com
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?
Date: Thu, 24 Jan 2008 05:38:42 -0800 (PST)

Witam wszystkich

Niedawno kupilem mieszkanie wraz z przynalezna piwnica. Niestety byla
wlascicielka (juz nie zyje - mieszkanie kupilem od spadkobiercow)
pracowala kiedys w zakladach chemicznych i trzymala w piwnicy rozne
chemikalia (m. in. natknalem sie na butelki z 20 - letnim szklem
wodnym). Piwnice oczywiscie probowalem posprzatac, bo chcialbym tam
trzymac swoj rower.
Niestety okazalo sie iz owej kobiecie prawdopodobnie wylaly sie
niegdys chemikalia (moze to nieszczesne szklo wodne?) i teraz cala
podloga pokryta jest jakims nalotem z metalowych opilkow, ktory juz
czesciowo wzarl sie w strukture podlogi. Przy probie pozamiatania
kawalka podlogi zaczely palic mnie rece i musialem sobie tymczasowo
dac z tym spokoj.
I teraz pytanie - co z tym zrobic? Mam 2 pomysly:

1) Posprzatac samemu - czy to sie w ogole da? Jaki sprzet bedzie
potrzebny? Jaka technika sprzatania? Czy ktos cos takiego kiedys robil
i z jakim skutkiem?
2) Wynajac firme, ktora mi to sprzatnie - czy ktos w ogole sie
podejmie takiego zadania? Ile takie cos by moglo kosztowac? W jakiej
kategorii szukac firmy w ksiazce telefonicznej - "Sprzatanie - uslugi"
czy raczej cos innego? Ewentualnie - czy ktos jest tu ze Slaska i
moglby jakas polecic?

Przepraszam za tyle pytan naraz, ale mam lekki metlik w glowie ;) i z
gory dziekuje za jakas pomoc ;)

Pozdrawiam
Melmack