Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?

11. Data: 2008-02-01 11:44:44

Temat: Re: Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za dotychczasowe porady.

Na razie zrobilem tak, ze zadzwonilem do sanepidu i inzynierii
miejskiej - w obu miejscach polecono skontaktowac mi sie z firmami
zajmujacymi sie dezynfekcja / sprzataniem. Co tez uczynilem.
Niestety po wykonaniu 10 telefonow stwierdzilem ze chyba w tym kraju
nikomu nic sie nie chce - osoba po drugiej stronie albo od razu konczy
rozmowe na dzwiek slowa "chemikalia" , albo stwierdza ze "do jednej
piwnicy to im sie nie oplaca wyjezdzac". Obawiam sie ze mniej wiecej
tak samo skonczy sie proba zaangazowania budowlanca do zrobienia
wylewki.

<ironia mode>
Zaczynam miec tego wszystkiego dosc - bardzo chetnie bym komus
zaplacil za zrobienie porzadku w tej @@#$# piwnicy, tylko wszyscy maja
to gleboko gdzies. Wrecz wydaje mi sie ze ostatnio to wszystkim
fachowcom sie w pewnej czesci ciala poprzewracalo...
Dobra wyzalilem sie - wracam do tematu... ;)
</ironia mode>

Dzwonie jeszcze dzis albo jutro na straz pozarna, moze tam poleca mi
cos lepszego... Dam znac co mi powiedzieli.
Jesli ktos ma jeszcze jakies pomysly to prosze o podzielenie sie nimi.

Pozdrawiam
Melmack

12. Data: 2008-02-04 08:45:39

Od: "Tomasz Murgrabia" <p...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
g.googlegroups.com...
> [...]
> piwnicy to im sie nie oplaca wyjezdzac". Obawiam sie ze mniej wiecej
> tak samo skonczy sie proba zaangazowania budowlanca do zrobienia

To podobnie jak chcialem wyprac 12mkw wykladziny w biurze - masakra - nikomu
nie chcialo sie ruszyc d**y bo sie nie oplaca - chcialem zaplacic ile
zazadaja - ale dalej sie nie oplacalo- nawet nie zaproponowali ceny. :-(
Chcieli zebym prywatnie pracowników firmy wzial po godzinach.
Dziekuje - kupilem sobie sam odkurzacz pioracy i od 5 lat mam spokój sam
piore co pól roku.

Z tymi chemikaliami to kurcze bez zrywania podlogi chyba nic nie zrobisz.
Chyba ze mocno bedziesz splukiwal - ale wtedy dochodzi skazenie gleby -
wejdzie wszystko glebiej i za chiny tego juz nie wyplemisz - a niech tam
bedzie cos ze zwiazków rteci lub inne slodkosci to bedziesz mial jeszcze
jakies schorzenia.
Poza tym nie wszystko rozpuszcza sie w wodzie. Mysle ze jezeli tak bardzo
sie przejmujesz tym tematem - to najlepsze bedzie zerwanie posadzki i
polozenie nowej.
A odpady - zamówic 2,5mszesciennego kontenerek i wywiezc jako gruz - koszt
pomiedzy 200-300zl - chybaze po podwyzce wiecej. Bo jako odpady problemowe i
to jeszcze skazone chemicznie to nikt nie przyjmie.

Albo najtaniej na przyczepke i szukac pola z tablica "przyjme gruz i
ziemie".

Pozdrowienia
Tomek

Uszczelki w drzwiach wewnętrznych ?
jak współpracuje bateria termostatyczna
Nowe zarówki energooszczedne Philips
Zlewozmywak deante i przebarwienia
[Crosspost] Pytanie o grzejniki Eurotherm