Rozliczenia z NFZ zlecanie

1. Data: 2004-07-29 09:11:11

Temat: Rozliczenia z NFZ zlecanie
Od: "Uncle" <wojtek(an_t_y_sp_amik)@alexadria.cc> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów zleca kompleksowe rozliczenie z NFZ ? Ciekawy jestem
ile kosztuje kompleksowe rozliczenie, tj. raport + rachunek i ewentualne
załączniki do NFZ.

Pozdrawiam,
Wojtek.

2. Data: 2004-07-29 17:01:13

Temat: Re: Rozliczenia z NFZ zlecanie
Od: "Iwona" <iwozna@WYTNIJ_SPAMwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Uncle" <wojtek(an_t_y_sp_amik)@alexadria.cc> napisał w
wiadomości news:ceaf3p$4o1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy ktoś z grupowiczów zleca kompleksowe rozliczenie z NFZ ? Ciekawy
jestem
> ile kosztuje kompleksowe rozliczenie, tj. raport + rachunek i ewentualne
> załączniki do NFZ.
to zależy czego rozliczenie chcesz zlecić (specjalistyka, długoterminowa,
szpital?) i od ilości pacjentów. Ja rozliczam szpital za pensję stałą bo tam
pracuję, a np. opiekę paliatywną rozliczam poza swoją pracą (oczywiście na
fakturę), ok. 400 zł. - kompleksowo, osobno biorę za np. przygotowanie
oferty itd.

3. Data: 2004-08-04 11:10:48

Od: "Koshi" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
troszke z innej beczki pytanko, ale mam problem a widze tu osoby zorientowane
w temacie.
Jak wprowadzac procedury ICD-9?
Podam przyklad: w poradni ginekologicznej udzielane sa porady typu I, II i
III. Czy wystarcza podanie procedury okreslajacej samo badanie (np. 89.00)
czy musze tez zalaczac procedury zwiazane ze zleconymi pacjentce badaniami,
np. usg sutka itd.

Z gory dziekuje za pomoc

4. Data: 2004-08-05 10:06:20

Od: "Uncle" <wojtek(an_t_y_sp_amik)@alexadria.cc> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> III. Czy wystarcza podanie procedury okreslajacej samo badanie (np. 89.00)
> czy musze tez zalaczac procedury zwiazane ze zleconymi pacjentce

89.00 może być przy poradach , przy zabiegach odpowiednie
icd-9. A jezeli chodzi o usg i inną diagnostykę to niestety również trzeba.
Najlepiej zadzwoń do działu monitorowania świadczeń w Twoim funduszu,
wyjaśnią Ci wszystko, bo w różnych funduszach chcą inaczej :)

pozdrawiam,
Wojtek.

zalane buty - nieprzyjemny zapach
Zespol antyfosfolipidowy