Rozmawiajcie z tymi ktorych kochacie

1. Data: 2015-10-12 15:17:13

Temat: Rozmawiajcie z tymi ktorych kochacie
Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka banalna sprawa, a jednak kazda niewykorzystana okazja rozmowy
z matka, ojcem, synem, zona... to chwila ktora juz nie wroci.

A predzej lub pozniej okazji juz nie bedzie.

--
~~~~~
God

2. Data: 2015-10-13 13:26:15

Temat: Re:Rozmawiajcie z tymi ktorych kochacie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DHSL <d...@w...pl> Wrote in message:
> Taka banalna sprawa, a jednak kazda niewykorzystana okazja rozmowy
> z matka, ojcem, synem, zona... to chwila ktora juz nie wroci.
>
> A predzej lub pozniej okazji juz nie bedzie.

A tam, żonę/męża można zmienić, a wtedy zyskuje się i nową matkę
(teściową/świekrę), nowe dzieci...
;-/

PS. "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą..."
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

3. Data: 2015-10-13 13:43:22

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13/10/2015 12:26, XL wrote:

> A tam, żonę/męża można zmienić, a wtedy zyskuje się i nową matkę
> (teściową/świekrę), nowe dzieci...
> ;-/
>
> PS. "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą..."

Czlowiek z natury najpierw mysli o sobie. Kiedy sie obudzi zeby
pomyslec o innych, to moze byc juz za pozno.

Jest tak wiele kwestii o ktorych chcialbym porozmawiac z tymi ktorych
juz nie ma, a jadnak kiedy byli - to na rozmowy nie bylo czasu...

--
~~~~~
God

4. Data: 2015-10-13 18:42:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2015 12:43:22 +0100, DHSL napisał(a):

> [...]
>
> Jest tak wiele kwestii o ktorych chcialbym porozmawiac z tymi ktorych
> juz nie ma, a jadnak kiedy byli - to na rozmowy nie bylo czasu...

Było ŻYCIE, a życie to nie tylko rozmowa.

5. Data: 2015-10-13 21:30:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-13 o 13:43, DHSL pisze:

> Jest tak wiele kwestii o ktorych chcialbym porozmawiac z tymi ktorych
> juz nie ma, a jadnak kiedy byli - to na rozmowy nie bylo czasu...

Nie jesteś sam.

Ewa

6. Data: 2015-10-14 14:33:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DHSL" napisał w wiadomości grup

>God

To jest twoj podpis?

7. Data: 2015-10-14 16:47:26

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14/10/2015 13:33, Ghost wrote:

> Użytkownik "DHSL" napisał w wiadomości grup

> To jest twoj podpis?

Nie, Stefana

--
~~~~~
God

8. Data: 2015-10-14 17:01:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

DHSL
- pokaż cytowany tekst -
Nie, Stefana

--
~~~~~

Rosjanie atakują rakietami o nazwie BUG, ale w radio lub słownie brzmi to Bóg. I
jakoś dziwnie to pasują do Boga.

9. Data: 2015-10-14 17:05:17

Od: DHSL <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14/10/2015 16:01, glob wrote:
> Rosjanie atakują rakietami o nazwie BUG, ale w radio lub słownie brzmi to Bóg. I
jakoś dziwnie to pasują do Boga.

Zapewniam cie ze ja nie produkuje rakiet w piwnicy ;-)

--
~~~~~
God

Cnotka i puszczalska
Celibat, czyli iluzja aseksualnych aniołów
Carl Jung i jego archetyp Animy
Konsekwencje dziewictwa
"Jedziemy do Szarm al-Szejk na Polki", czyli frustracja seksualna młodych muzułmanów