Różne żołądki - Europa dwóch prędkości

31. Data: 2017-04-22 01:16:48

Temat: Re: Różne żołądki - Europa dwóch prędkości
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> W czasie wony to było nawet pożywne dla robotników przymusowych.

Ba - superpożywne!
http://www.newsweek.pl/g/crop/0/-1050/newsweek/63589
4381426961202.jpg

PS. Chyba coś Ci się nieco pop...ło.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

32. Data: 2017-04-22 10:36:16

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepsi w erzatzach byli i są Niemcy - u nich całe "Arbeit macht frei"
> "jechało" na "marmoladzie" z buraków, "chlebie" z otrąb i "zupie" z brukwi.
> :-/

Przeczytaj w "5 lat kacetu" Grzesiuka jak im smakował papier w który
była zawijana marmolada burakowa.... O innych składnikach pożywienia jak
np. łupiny ziemniaczane wyławiane z szamba też sporo pisze...
pozdr
Stefan

33. Data: 2017-04-22 10:47:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Przeczytaj w "5 lat kacetu" Grzesiuka jak im smakował papier w który
> była zawijana marmolada burakowa.... O innych składnikach pożywienia jak
> np. łupiny ziemniaczane wyławiane z szamba też sporo pisze...

Po co czytać - ja to wszystko wiem z BEZPOŚREDNIEGO przekazu.
Dlatego właśnie mnie szlag trafia, gdy ludziom dziś szajba odwala na temat
żarcia...

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

34. Data: 2017-04-22 18:55:27

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Apr 2017 21:33:18 GMT, Ikselka napisał(a):

> Najlepsi w erzatzach byli i są Niemcy - u nich całe "Arbeit macht frei"
> "jechało" na "marmoladzie" z buraków, "chlebie" z otrąb i "zupie" z brukwi.
> :-/

Na ersatzach jechalo tez ich wlasne spoleczenstwo.

Za PRL pilem "sok jablkowy o smaku pomaranczowym".
Bardzo dobry zreszta - i zdrowy, bo jednak z jablek, a nie z
niewiadomo czego.

Ale ... jak sie okazuje to Niemcy byli pierwsi, podobna geneze miala
Fanta
https://en.wikipedia.org/wiki/Fanta

J.

35. Data: 2017-04-26 16:22:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> niewiadomo czego.
>
> Ale ... jak sie okazuje to Niemcy byli pierwsi, podobna geneze miala

A w sklepach dzisiejszych sprzedawane są ersatze... jedzenia. Bo to już nie
jest jedzenie.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

36. Data: 2017-04-26 18:58:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w sklepach dzisiejszych sprzedawane są ersatze... jedzenia. Bo to już
> nie
> jest jedzenie.

A nie erzaki?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

37. Data: 2017-04-27 19:42:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> A nie erzaki?

Co?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

38. Data: 2017-04-27 22:04:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.04.2017 o 16:22, Ikselka pisze:

> [...]
> jest jedzenie.

"Dlatego właśnie mnie szlag trafia, gdy ludziom dziś szajba odwala na temat

Ewa

39. Data: 2017-04-27 22:36:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> "Dlatego właśnie mnie szlag trafia, gdy ludziom dziś szajba odwala na temat
> żarcia..."

Żarcie to nie jedzenie i widzę,że czujesz tę różnicę - to dobrze, o to
chodzi.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

40. Data: 2017-04-28 19:45:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co?
E r z a k i, nie e rz a k i

> --
> XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
> przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

jaka maszyna ?
co zrobić z 'kipiącym' miodem
Magiczny tróikącik ze strzałkami i z cyferką w środku...
Mlekomat - zakup 16 l mleka?
Przystawka tarka do ziemniaków w Zelmerze