Rozrywkowo...

91. Data: 2017-06-19 08:07:19

Temat: Re: Rozrywkowo... idealny katolik.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Przedpiśca nie raczył, to ja odpowiem. O pieniążki z kasy babć emerytek.

Konkretnie - ile, czyje i w jaki sposób?

> Zarąbał też m.in. "nagrodę" z kasy PZU S.A., która poszła w jego ręce zamiast
> zostać rozdzielona jako dywidenda wśród akcjonariuszy. Do których to między
> innymi ja należę i osoby z mojej rodziny, które nie dałyby temu księdzu ani
> grosza.

Konkretnie - jaką "nagrodę"?
Co to znaczy "zarąbał"? Tzn. jak i dlaczego trafiła do jednej osoby
prywatnej?

92. Data: 2017-06-19 09:51:38

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:d8cf0e0e-d108-4c7b-b1af-9ca4a0b95056@googlegrou
ps.com...
W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 22:53:05 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Natomiast słowo "poczciwy" w języku polskim ma coś w sobie z lekceważenia

Żywot człowieka poczciwego - Mikołaj Rey

Za jego czasów "rzewny" oznaczało ryczący na kogoś. Znaczenie jednak uległo
ewolucji- i dziś oznacza kogoś takiego- rozpłakanego (czyli "rozryczanego").

--
Chiron

93. Data: 2017-06-19 09:53:15

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego,
> że mają tzw. opory, więc nie walczą z innymi o swoje, nie rozpychają się
Dokładnie. Często używane połączenie : "poczciwy głupcze"- ironicznie i z
politowaniem do frajera

--
Chiron

94. Data: 2017-06-19 11:10:24

Temat: Re: Rozryw... idealny katolik.
Od: "Robert" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn. co ma swojego? O co walczy, rozpychając się i nie ustępując? Sypnij
> konkretami, bo gardłować każda swołocz świetnie potrafi. Gorzej z
> dowodami.

Rydzyk maryja ma swojego Boga. Jest włascicielem swojego Boga.
Rydzyk maryja walczy o Trójcę Świętą (Władza, Seks, Pieniądze),
rozpychając się i nie ustępując.

95. Data: 2017-06-19 11:19:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2017 o 11:10, Robert pisze:
> Rydzyk maryja walczy o Trójcę Świętą (Władza, Seks, Pieniądze),
> rozpychając się i nie ustępując.

Wielonickowiec, nie projektuj swego działania na innych

96. Data: 2017-06-19 12:29:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert <g...@b...pl> wrote:

> Rydzyk maryja ma swojego Boga. Jest włascicielem swojego Boga.
> Rydzyk maryja walczy o Trójcę Świętą (Władza, Seks, Pieniądze),
> rozpychając się i nie ustępując.

Aha, czyli argumenty jak widać powalające, wiemy już, o co chodzi, żegnam
pana, proszę wracać do pokoiku.

97. Data: 2017-06-21 14:09:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message

> co jest strasznego w niebycie? Piekło - to dopiero straszne!

Dla kogoś kto cieszy się życiem niebyt jest niewesoły.
To chyba oczywiste.

A piekło jest wymyślonym narzędziem do kontroli ludzi.
Nie wierz w te bajki, dziecko jakieś jesteś czy co?

98. Data: 2017-06-21 14:09:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> wrote in message
> Można się przyzwyczaić, jak się będziesz ładnie palił w ogniu
> piekielnym, to po pewnym czasie mogą ci pozwolić dokładać węgiel pod
> kotły z innymi grzesznikami, dolewać smołę lub poić ich płynnym
> ołowiem.
> Jak się dobrze spiszesz, to może i karierę zrobisz jako młodszy
> kusiciel.
> Kwestia umowy z Szatanem jeszcze za życia, konkretne informacje mogę
> wysłać na priv.

:-))

99. Data: 2017-06-21 14:16:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nemrod" <n...@t...crusader.knights.org> wrote in message

> Dla np ciebie będzie sprawiedliwy i surowy, natomiast dla ludzi
> miłujących Go i przestrzegających Jego przykazań będzie
> miłosierny i litościwy.

Jasne. Na przykład zagoni do nich huragan, który zwali im dach
kościoła na głowę... :-))) Jak można wierzyć w takie bzdety?

> Uznanie wobec głupoty i ciemnoty?

Uznanie dla przenikliwości i jasności umysłu.

> Sura 4:157 (wg Bielawskiego):
> "(...) powiedzieli: "zabiliśmy Mesjasza, Jezusa, syna Marii, posłańca
> Boga" - podczas gdy oni ani Go nie zabili, ani Go nie ukrzyżowali,
> tylko im się tak zdawało; (...)"
>
> Przeczytaj se resztę Koranu, może zmienisz zdanie.

Mam ciekawsze rzeczy do roboty.

> Bredzisz.

Sam bredzisz. Jest kłamcą i manipulatorem.
Przynajmniej tak wynika z jego opisów.

> Mówił, że umrze i umarł na krzyżu.

Mówił że umrze a ponieważ jest podobno bogiem to
był nieśmiertelny, od początku do końca, więc nie mógł
umrzeć. Upozorował tylko śmierć na krzyżu dla teatru.

> Po zmartwychwstaniu objawił się św Janowi:
>
> "Byłem umarły, a oto jestem żyjący na wieki wieków
> i mam klucze śmierci i Otchłani."
> - Ap 1,18

Tak samo jak magik na scenie mówi dzieciom:
popatrzcie, kapelusz miałem pusty a teraz jest w nim króliczek.
Widzicie? Jestem magikiem :-) I dzieci wierzą...
Bo są małe i głupie. Świata nie widziały jeszcze...
Ale że Ty wierzysz? Też głupi jesteś?

> Coś sobie ubzdurałeś. Tanie farmazony, świadczące,
> że nie masz większego pojęcia na temat na który się
> wypowiadasz.

Pierwszy z brzegu wygooglany link do opracowania
na ten temat:
https://blacknonbelievers.wordpress.com/jesus-failed
-prophecy-about-his-return/

> A jeżeli celowo kłamiesz, to masz
> miejsce kaźni przygotowane i tylko czekać aż
> dołączysz do reszty pomiotu szatańskiego, razem
> z islamskimi kamikadze których tak uwielbiasz.

Ja uwielbiam islamskich kamikadze?
Co tu imputujesz??? Zdenerwowałeś się może
i prawda Cię kłuje że Jezus Cię okłamał i oszukał?

100. Data: 2017-06-21 14:17:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast słowo "poczciwy" w języku polskim ma coś w sobie z lekceważenia

Pobłażliwie tak się mówi o nieszkodliwych debilach :-)

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia