Rozrywkowo...

191. Data: 2017-06-23 18:24:14

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 14:56, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> A kiedy się ktoś zabijał w imieniu religii?
(...)
> Podaj konkretny przykład, o co Ci chodzi z tym zabijaniem się w imię
> religii. Chyba, że masz na myśli islam- współcześnie

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hiszpa%C5%84ski_podb%C
3%B3j_Ameryki

"Wielu rycerzy było ogarniętych zapałem religijnym i jechało do nowo
odkrytej Ameryki, by wziąć udział w nawracaniu nowych dusz na wiarę
chrześcijańską."

Bo jak wiadomo, profesją rycerzy było rozdawanie obrazków ze świętymi.

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,58

"Kościół zrobił wszystko co w jego mocy, by wykorzenić z pamięci Polaków
wspomnienie pogańskiej przeszłości i zmagań nowego porządku ze starym"
["Mieszko Pierwszy", Jerzy Strzelczyk; Strony: 120] Zaś wykopaliska
archeologiczne dobitnie świadczą o tym, że nowy porządek zaprowadzano
siłą. Ogniem i mieczem. Spalone, dość potężne osady plemienne w
Wielkopolsce, na Kujawach i Mazowszu nie zostały odbudowane, a jeśli
już, to w ,,stylu" piastowskim, są zaś śladem po sposobie, w jaki
łączenie ziem polskich pod patronatem Piastów się dokonywało. A
dokonywało się na drodze podboju wewnętrznego pod skrzydłami nowej
ideologii religijnej."

Czy jest jeszcze coś czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

192. Data: 2017-06-23 18:27:43

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Co to znaczy "być na Twoim miejscu"?
>
> Że miałbym Twój, nieco upośledzony, mniej sprawny mózg, niezdolny do
> zdrowego, racjonalnego myślenia?
>
> Tak, gdybym miał Twój niesprawny mózg to pewnie wierzyłbym w miłe dla ucha
> obietnice-mrzonki, tak jak Ty.

Wot, sprawność...

193. Data: 2017-06-23 19:30:44

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2017 18:24:14 +0200, Kviat wrote:

> [...]
> dokonywało się na drodze podboju wewnętrznego pod skrzydłami nowej
> ideologii religijnej."
>
> Czy jest jeszcze coś czego nie rozumiesz?

i dzieki temu dzisiaj mozesz swobodnie o tym mowic

zmien psychiatre

194. Data: 2017-06-23 19:37:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 19:30, andal pisze:

3%B3j_Ameryki

> i dzieki temu dzisiaj mozesz swobodnie o tym mowic

Dobrze się czujesz?
Dzięki paleniu ludzi na stosie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

195. Data: 2017-06-23 19:44:53

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 12:08, pinokio pisze:

> Jeżeli dla ciebie "nie cudzołóż" i "nie kradnij" są zbyt radykalne, to
> co mówić o innych naukach Chrystusa?

M.in. te. Czemu konstruktywnemu dla Boga, czy wiernego ma służyć to "nie
cudzołóż", czy "nie kradnij", mimo tego że człowiek aby przetrwać musi
kraść?

196. Data: 2017-06-23 19:45:14

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2017 19:37:28 +0200, Kviat wrote:

3%B3j_Ameryki

> Dobrze się czujesz?
> Dzięki paleniu ludzi na stosie?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

nie jestes pewien i sie dopytujesz ?

zmien psychiatre

197. Data: 2017-06-23 19:45:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 12:12, XL pisze:

> Które są zbyt radykalne?

Nie chcę tu wnikać w szczegóły bo to może dla niektórych czytelników być
obraźliwe.

198. Data: 2017-06-23 19:45:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 19:44, Trybun pisze:
> M.in. te. Czemu konstruktywnemu dla Boga, czy wiernego ma służyć to "nie
> cudzołóż", czy "nie kradnij", mimo tego że człowiek aby przetrwać musi
> kraść?

Musi?

199. Data: 2017-06-23 19:46:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 12:13, pinokio pisze:

> To twój problem

Bo pinokio oznajmia wszem i wobec że on wśród ludzi najmędrszy, to ma
być mój problem?

> Tutaj to nawet myślisz

I jak we wszystkich innych kwestiach w których zajmuję stanowisko. Aby
je przedstawić nie muszę oponenta odsyłać do cudzych przemyśleń.

> To twój problem

Jesteś pewny że to ja jestem adresatem?

200. Data: 2017-06-23 19:47:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 14:15, Pszemol pisze:

> Pytasz na darmo.
> Ona nawet Biblii nie czyta a Ty chcesz aby Koran czytała? :-)
> Śmiechu warte.

Myślę że to raczej kwestia antyislamskiej propagandy sianej ostatnio w
naszym Kraju bez umiaru, niż wiedza własna i samodzielne wyciąganie
wniosków. Horda półinteligentów dorwała się do koryta i hajda - straszyć
Polaków ludźmi w turbanach, podając jednocześnie lekarstwo - "my was
przed nimi obronimy".

> Jakie zalety widzisz u jednych a jakie u drugich?

Pomagają człowiekowi łatwiej przebrnąć czas egzystencji. Myślę że
wierzącym łatwiej zarówno żyć jak i umierać.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia