Rozrywkowo...

291. Data: 2017-06-25 14:46:27

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:594f8209$0$656$65785112@news.neostrada.pl...

> Co to za bóg, który nie ma możliwości zmienić ich wyboru?
> To popierdółka, a nie bóg.

Robią tu typowy błąd niezrozumienia tego co to znaczy być wszechwiedzący
i nieomylny, jak bóg i porównują to do ludzkiego, omylnego przewidywania
tego co wybierzesz. Właśnie omylność i niepewność daje Ci wolną wolę.
Nieomylność i pewność boża odbiera Ci wolną wolę. Nie możesz zaskoczyć
boga - musisz postąpić tak jak miałeś postąpić: przyszłość jest znana
ZANIM podejmiesz decyzję, a więc Twoja decyzja nie może być inna.
Twoja decyzja nie ma wtedy znaczenia, a więc nie masz wtedy wolnej woli.

292. Data: 2017-06-25 14:50:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> Z innej beczki - dlaczego Bóg a nie np. Allah?

Gdyby urodził się w Syrii a nie w Polsce to byłby Allah...
Przecież to nie był żaden wybór Chirona "w co wierzy" - tak go ukształtowała
sytuacja w której się znalazł po urodzeniu, niezależnie od swoich wyborów
więc wierzy w boga katolickiego (nawet nie protestanckiego czy
prawosławnego).

> Istotnie, nie bardzo wiem o co chodzi.

Chiron nie rozumie znaczenia przypadek w mowie potocznej.
Mówi się że coś jest przypadkowe gdy nie zależy od naszej decyzji.
Tak jak miejsce jego urodzenia nie zależy od niego, a więc jego
wiara, która wynika z miejsca urodzenia, też nie zależy od niego,
a więc jest przypadkowa z punktu widzenia podejmowania wyboru.

293. Data: 2017-06-25 14:54:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Polska, kraj praktycznie bez uchodźców z tamtych rejonów. Jakiś tydzień
> temu słyszę z pewnych źródeł o ilości ZGŁOSZONYCH gwałtów. Coś ponad 6tys
> zdarzeń. Pytam - dlaczego qrwa nikt z tych "obrońców Polaków" o tym nie
> mówi i nie wypowiada gwałcicielom otwartej wojny?

Nasze własne gwałty są ok, Polak może gwałcić swoje polskie kobiety
i XL to nie irytuje, ale Arabom wara od naszych kobiet - tylko my sami
możemy je sobie gwałcić, pamiętaj! :-)

Błędne rozumowanie. Ktoś może uważać że goszczenie nie niesie ryzyka
a jednocześnie samemu nie mieć warunków mieszkaniowych i wolnego
żadnego łóżka.

> Na razie to mi ci "moi obrońcy" sprawili tylko tyle że nie mogę przez
> telefon rozmawiać swobodnie.
>
> Nie, nie jest fajne ich goszczenie, ale jeżeli mamy jakiś honor to nie
> pozostaje nic innego jak solidarnie przyłączyć się do odciążenia Włoch i
> Grecji z ich problemu.
> Aż wstyd żeby inni musieli nas dyscyplinować w tak prozaicznej sprawie jak
> okazanie, okazywanie człowieczeństwa.

Dokładnie zgadzam się. Udowodniliśmy że tylko umiemy korzystać
ze wspólnoty Unijnej a gdy trzeba wnieść swój wkład to wypieliśmy d*pę.

294. Data: 2017-06-25 14:54:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
> ZANIM podejmiesz decyzję, a więc Twoja decyzja nie może być inna.
> Twoja decyzja nie ma wtedy znaczenia, a więc nie masz wtedy wolnej woli.

Ale jazda :-D

295. Data: 2017-06-25 14:56:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przecie każdy człowiek kradnie. Widziałeś kogoś kto potrafi coś zrobić
> z niczego - bo tylko kogoś takiego nie można by nazwać złodziejem, bo
> posiada autentycznie własną rzecz.

Co to za brednie, Trybun? Szajba Ci odwaliła?
Gdy ja kupuję chleb w piekarni to okradam piekarza według Ciebie?

296. Data: 2017-06-25 14:58:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> Nasze własne gwałty są ok, Polak może gwałcić swoje polskie kobiety
> i XL to nie irytuje, ale Arabom wara od naszych kobiet - tylko my sami
> możemy je sobie gwałcić, pamiętaj! :-)

To ile już zgwałciłeś i ile jeszcze masz zamiar?//ret.

297. Data: 2017-06-25 15:00:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

No co za brednie. Odrzucasz humanizm i zupełnie niereligijne,
świeckie zasady wypracowane przez filozofów starożytnych,
którzy sami często byli ateistami.

Kodeks karny danego państwa ma służyć całemu społeczeństwu
a więc ludziom wszystkich wyznań, w tym bezwyznaniowym
a więc nie może pochodzić z jakiejś jednej religii...

Chiron najwyraźniej jest zwolennikiem prawa religijnego...
Tak jak mówiłem - gdyby urodził się z Syrii to chodziłby
z AK47 i domagał się aby wszyscy przestrzegali szaria.

> I ta etyka pozwala jednemu mieć tys hektarów ziemi a drugim żebrać u niego
> o pracę? Ten 'ziemianin" urodził się z tysiącem hektarów czy zwyczajnie
> okradł tych co to muszą go prosić o utrzymanie? Taki porządek tego świata
> to dzieło boże?

Kwestionujesz prawo spadku? Sugerujesz, że wszystko co wypracujesz
za życia musisz oddać za darmo społeczeństwu i nie wolno Ci przekazać
tego swoim własnym dzieciom w spadku??? Co to za komunistyczne
brednie, Trybun?

298. Data: 2017-06-25 15:03:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No masz przecie te dwa przykłady - "nie kradnij", o ile oczywiście ktoś
> jest w stanie pojmować znaczenie tego terminu. Ja kradnę bo inaczej nie
> przeżyję

Używasz innej definicji kradzieży od tej standardowej.
Uczciwie byłoby gdybyś ją wyjaśnił zanim będziesz te bzdury ogłaszał.

> "Nie cudzołóż", a to niby dlaczego? Dwoje chętnych ludzi - a tu stop - nic
> z tego bo nie wolno.. Jak niby miałbym się oprzeć wdziękom ponętnej
> blondynki..

A skąd pomysł czy to nie Twoje zaloty do tej mężatej blondynki
nie zepchnęły jej na tory zdrady małżeńskiej? :-)

> Sama widzisz że zmuszasz mnie do pisania tego czego ja nie chcę pisać.
> Nigdy bym sobie nie wybaczył gdyby ktoś wierzący na podstawie tego co ja
> napisałem zaczął wątpić.

:-)) dlaczego nie?

299. Data: 2017-06-25 15:17:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 14:54, XL pisze:

> Ale jazda :-D

A co ci sprawiło największą trudność w zrozumieniu tego tekstu?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

300. Data: 2017-06-25 15:20:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:594fb7d1$0$5151$65785112@news.neostrada.pl...

> A co ci sprawiło największą trudność w zrozumieniu tego tekstu?

Z XL-kowego języka na polski trzeba przetłumaczyć "Ale jazda :-D"
na "Nic kur&& nie zrozumiałam, musisz być debilem!".

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia