Rozrywkowo...

311. Data: 2017-06-25 15:52:53

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
news:3404b2cc-1b68-4eee-a010-9ace15b65711@googlegrou
ps.com...

> Ty korzystasz z UE? Jak?

XL korzysta... solarka za pieniądze unijne sobie na dachu postawiła.
Ale żeby z obowiązków unijnych się wywiązać to już niełaska.

312. Data: 2017-06-25 16:20:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 15:22, XL pisze:

> My??? Jakie "my"? Łatwo Ci z dalekiej Ameryki grzmieć moralizatorsko,
> siedząc z dała od tych problemów.
>
> Tymczasem to nie Polska, kiedy Niemcy, Francja, Hiszpania i Anglia całe
> wieki doiły swoje zamorskie kolonie, Polska sama była kolonią- najpierw pod
> zaborami, potem kolonią ZSRR, za aprobatą Zachodu.

Ciekawe dlaczego Polska była zaściankiem cywilizacji (z drobnymi przerwami)?

Może dlatego?
https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/videos/1575970
239143622/

I kiedy mamy szansę zacząć doganiać cywilizację, to oczywiście
oszołomstwo od naprotechnologii i chemtrailsów musi całej Europie
udowadniać swoją głupotę. A potem się dziwią, że nikt się z Polską nie
liczy i nie traktuje ich poważnie. Oczywiście pretensji nie mają do
siebie, lecz do pierdzących i brudzących kwatery agroturystyczne (szczyt
ambicji prowincjonalnych "patriotów") Niemców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

313. Data: 2017-06-25 16:44:22

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ciekawe dlaczego Polska była zaściankiem cywilizacji (z drobnymi przerwami)?

Jeżeli zachodek ostro kwiczy, to chyba się liczą? He?

PL była jakoś specjalnie zacofana i nietolerancyjna przed wybuchem 2WW?
Wskaż kiedy to było?

314. Data: 2017-06-25 16:48:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Jeżeli zachodek ostro kwiczy, to chyba się liczą? He?
>

> PL była jakoś specjalnie zacofana i nietolerancyjna przed wybuchem 2WW?
> Wskaż kiedy to było?

Była bardzo tolerancyjna przed 2WW.

I potem przyszli Niemcy, wytłukli inteligencję i zostali parobki.
Potem przyszli Ruscy i dokończyli dzieła zniszczenia kultury Polski.

315. Data: 2017-06-25 16:50:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Ty korzystasz z UE? Jak?

Biedak, nie korzysta - z USA nadaje i poucza.

> Wnieść wkład? Ochujałeś, PL dawno temu wniosła wkład.
> 1. PL umożliwiła wykup swojego mienia.
> 2. PL beztrosko otworzyła swój rynek dla zachodnich firm.
>
> Teraz se bystrzaku popatrz sposób chińczyków.
> 1. kumulowali kapitał, aż do przesady
> 2. bronili dostępu do swojego rynku jak tylko się da.
>

> I kto został dziadem we własnym państwie?

Ano kto. Otóż to.

316. Data: 2017-06-25 16:53:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> To sprawy osobiste, ale mogłabyś choćby tak z grubsza naświetlić jak ten
> WYBÓR wyglądał w Twoim wypadku?

Zadaj konkretne pytanie, bo tak w cały świat to wiesz.

317. Data: 2017-06-25 16:53:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jeżeli mówimy o możliwościach wyboru..
>
> I niestety, wg moich wierzeń Bóg/Bogowie to ktoś kogo należy się obawiać
> - stworzył/li nas nie po to aby nas kochać i nam coś wybaczać, jak to
> robią Stwórcy z innych wierzeń.

Z jakich?

318. Data: 2017-06-25 16:55:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Przypominam że powoływałem się na nazwę własną (nick), a nie na
> określanie rozmiaru, wielkości.

Cóż, nadal nie rozumiesz gramatyki i słowotwórstwa ojczystego języka -
dlatego dalsza rozmowa jest bezsensowna.

319. Data: 2017-06-25 17:03:32

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jun 2017 11:37:01 +0200, Kviat wrote:

> Gdybym chciał robić to samo, to musiałbym zostać religiantem.

jestes nim

> Bredzisz. Bo nie odróżnisz obrony od ataku.
> Gdyby religianci nie wpierdalali się z brudnymi butami do czyjegoś
> życia, to mogliby nawet nie wiedzieć, że ateiści istnieją.

jakbys sie nie wpierdalal to bys nie wiedzial ze religianci istnieja

> Powrotu do zdrowia życzę.

zmien psychiatre

320. Data: 2017-06-25 17:12:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-25 o 15:39, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Ty korzystasz z UE? Jak?

Tak jak ty. W każdej pipidówie stoi coś z tablicą "sfinansowane ze
środków unijnych", o takie:
http://www.eltor.pl/img/wk/wk_5.jpg
http://wfosigw.bialystok.pl/web/uploads/informacja_i
_promocja/tablica%20info%20etap%20II.jpg
http://www.foliograf.pl/tablice-unijne

Trzeba być ślepym, żeby tego nie widzieć.
Prawie w każdej wiosce zamiast brodzić w błocie po kostki ludzie chodzą
po chodnikach i jeżdżą po ścieżkach rowerowych sfinansowanych ze środków
unijnych.

> Wnieść wkład? Ochujałeś, PL dawno temu wniosła wkład.
> 1. PL umożliwiła wykup swojego mienia.

Srutututu. Nikt nie chciał kupować poPGRowskich mleczarni z pordzewiałą
instalacją i walącymi się budynkami. Nawet Polacy tego nie chcieli kupować.

Przykład:
https://www.youtube.com/watch?v=Fl1jTBLnoCQ
Chłodnie w Zakładach Mięsnych w Gdańsku aż do upadku pracowały na
sprężarkach na amoniak pamiętające okres międzywojenny.
Tam tylko budynki miały jakąś wartość, głównie dla entuzjastów historii
budownictwa, oraz złom.

Takiego "mienia" w całej Polsce było tysiące. To się nadawało tylko do
zaorania. Taniej było wybudować wszystko od nowa.
Tobie się wydaje, że jak stał jakiś budynek, to to był zakład pracy,
który zrównali z ziemią idioci. Do głowy ci nie przyjdzie, że w takim
budynku wybudowanym 50 (czy jeszcze wcześniej) lat temu po prostu nie da
się fizycznie zamontować nowoczesnej linii produkcyjnej. A jeżeli nawet
by się dało, to modernizacja tego była po prostu za droga. Nikt normalny
nie wyrzuca kasy w błoto.

> 2. PL beztrosko otworzyła swój rynek dla zachodnich firm.

Bo nie każdego satysfakcjonował ocet na półkach i nie każdego stać było
na zakup lokomotywy.
Ludzie chcieli jeść banany i w końcu zacząć prać ciuchy w pachnącym
proszku do prania.
Tobie się wydaje, że byle Jaś przedsiębiorca jest w stanie opracować
technologię i wybudować fabrykę proszku do prania?

I nie jest tak, że polskim przedsiębiorcom nic się nie udało:
http://www.oceanic.com.pl/
http://www.cekol.pl/

To są przykłady firm, które zaczynały w garażu. Dosłownie. Pierwsza
"kręciła" kremy w garażu, a druga w wynajętym magazynie z blachy
falistej mieszała składniki w zwykłych betoniarkach, jakich się używało
(i nadal używa) przy budowie chlewika, albo małego domku.
Założyciele tych firm to nie był obcy kapitał, to zwykli ludzie z
wykształceniem, którzy mieli wiedzę i pomysł. Zaczynali od zera.

> Teraz se bystrzaku popatrz sposób chińczyków.
> 1. kumulowali kapitał, aż do przesady

To teraz se bystrzaku popatrz jakim kosztem to zostało zrobione. Tam
nikt się nie liczył z szeregowym pracownikiem. Mieszkanie na piętrowej
pryczy z czterdziestoma kolegami na 20 m2 (spanie na zmianę) to i tak
był dla nich awans, gdy przyjechali z prowincji do miasta.

Teraz spróbuj zamknąć nasze nierentowne kopalnie, do których od lat
dopłacamy miliardy, zagoń górników do roboty i zacznij kumulować
kapitał. Powodzenia. Bystrzaku.

> 2. bronili dostępu do swojego rynku jak tylko się da.

To zamknij dostęp do Polskiego rynku, ale najpierw zdobądź się na odwagę
i powiedz Polakom, że od jutra nie będą mogli wymienić swojego srajfona
na najnowszy model.
A nie... ty pewnie postawisz fabrykę najlepszych, polskich, srajfonów.
I faktycznie będą najlepsze, bo innych nie będzie.

> I kto został dziadem we własnym państwie?

Niewykształceni nieudacznicy z "żołnierzami wyklętymi" na gaciach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia