Rozrywkowo...

341. Data: 2017-06-25 21:10:40

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:594ff0de$0$5142$65785112@news.neostrada.pl...

> Moja teoria o Stwórcy/Bogach wzięła się także z jakiegoś programu
> popularnonaukowego. Byli badani pod hipnozą tzw porwani, czyli ludzie
> którzy w zadziwiający sposób nagle zniknęli i za jakiś czas pojawili się
> znowu. Opisywali oni istoty które tytułowały się "bogami". Ci porwani byli
> poddawani straszliwym torturom, fizycznym i psychicznym, jeden po wyjściu
> z transu nawet popełnił samobójstwo.

Nie mam pojęcia o czym Ty mówisz, wybacz.

342. Data: 2017-06-25 21:11:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zachowanie typowe dla ludzi którzy stracili pewność siebie, jakaś próba
> rozpłycenia tematu, jego zmiana itd. Nie posądzałbym Chirona o to że
> czegoś nie rozumie.

A ja tak.

343. Data: 2017-06-25 21:43:22

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Lata 30-te to taki Trumpizm i PISiurstwo tamtych czasów.
> Przygotowania do wojny.

Ale lata 30te to też propozycja PL dla Francji aby zjechać i powstrzymać
A.H, czyli to oni mieli rację głupcze.

344. Data: 2017-06-25 22:34:11

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
> innych, na społeczeństwo. Taką retorykę to mógł, siedzący u jaśniepana
> dziedzica w kieszeni, prowadzić przedwojenny ksiądz, do ciemnych parobków,
> czy małorolnych.
>
> Nie mam nic przeciwko bogatym, o ile na swoje bogactwo uczciwie
> zapracowali. Niektórzy naprawdę muszą harować, wylać całe litry swojego
> potu aby mieć na nowe auto i wygodne mieszkanie.
>
> Zdaje się widzisz tylko czarni i biel. Nie chcesz widzieć systemów
> politycznych w krajach takich jak ww Szwecja, Jugosławia czy Japonia, a
> dajesz do wyboru tylko ten PRL i to z pewnością z jego końcowego etapu.

Trybun- nie odpowiadasz na pytanie, nie odnosisz się do tego, co jest tu
kwestią. Powtórzę: co wolisz? Niesprawiedliwy (według Ciebie) kapitalizm,
czy też sprawiedliwy (też w Twoim odczuciu) socjalizm? No ok- nie
ograniczajmy się. Przedstaw w skrócie, co by Ci się podobało najbardziej-
jako najoptymalniejszy system społeczny.

--
Chiron

345. Data: 2017-06-26 09:56:56

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

3%B3j_Ameryki

> Właściciel Boga? Dlaczego tak piszesz? Wielu ludzi zamordowano z
> inspiracji Watykanu- no to konkretnie proszę- konkretne wydarzenia
> historyczne i konkretni ludzie.
>
> Chiron

Właściciel boga - ten który czerpie materialne korzyści
z nauczania o bogu, ten który opisuje boga,
organizuje obrzędy religijne, wie co bóg potrzebuje,
wie co bóg lubi, lub nie lubi, wie co bóg zrobi, lub czego
nie zrobi.
Właściciel boga najczęściej przechodzi wieloletnie szkolenie
celem efektywnego uzależniania ludzi i efektywnego
manipulowania ludźmi.

Z konkretnych wydarzeń :
1. zamordowanie poprzez spalenie na stosie wielu nieszczęśników,
celem było odstraszenie tych co krytykowali watykańskich
właścicieli boga.
2. Watykan inspirował wojny przeciw innowiercom. W wyniku
tych wojen zginęło wielu ludzi.
3. Podkładanie bomb i ich eksplozje szczególnie
w klinikach aborcyjnych. Zabito ludzi w takich zamachach.

346. Data: 2017-06-26 10:10:40

Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tych wojen zginęło wielu ludzi.
> 3. Podkładanie bomb i ich eksplozje szczególnie
> w klinikach aborcyjnych. Zabito ludzi w takich zamachach.

ciąg dalszy :
watykański zakaz używania środków antykoncepcyjnych,
w rezultacie wiele niechcianych dzieci jest mordowanych,
lub umiera z głodu.

347. Data: 2017-06-26 10:25:27

Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ciąg dalszy :
> watykański zakaz używania środków antykoncepcyjnych,
> w rezultacie wiele niechcianych dzieci jest mordowanych,

ciąg dalszy :

W Niemczech był obowiązek uzyskania zaswiadczenia
od właściciela boga jezeli kobieta chciała usunąć ciążę,
tzn. taka kobieta musiała rozmawiać z właścicielem boga.
Takiego prawa teraz nie ma, bo Watykan wycofał się
z takich rozmów. W rezultacie jest wiecej zabitych nienarodzonych dzieci.

348. Data: 2017-06-26 11:26:51

Temat: Re: Rozrywkowo... dyktatura.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, wolę patrzeć na uczciwych kapłanów. Nie może przecie jakaś grupa
> odstępców rzutować na całe środowisko.

Tak to jest, że grupa odstępców może uczynić niewolników
z wszystkich ludzi.
Zobacz co zrobiła grupa odstępców w czasach Hitlera.
Legalnie zdobyli władzę i zniewolili cały naród niemiecki.

Watykańscy właściciele boga i islamiści chcą SIŁĄ
uzyskać jak najwięcej niewolników.
Watykaniści poprzez swoich przedstawicieli uchwalają
prawo obowiązujące wszystkich, zarówno uzależnionych
jak i nieuzależnionych.

349. Data: 2017-06-26 11:32:04

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właściciel boga najczęściej przechodzi wieloletnie szkolenie
> celem efektywnego uzależniania ludzi i efektywnego

Rozumiem, wymysliłeś takie pojęcie, i podałeś jego definicję. No ale po co?

> Z konkretnych wydarzeń :
> 1. zamordowanie poprzez spalenie na stosie wielu nieszczęśników,
> celem było odstraszenie tych co krytykowali watykańskich
> właścicieli boga.
Kogo konkretnie? Jak wielu? Kto palił- masz na myśli działania niemieckich
protestantów czy też angielskich purytan- choć ci raczej woleli zabijać
wyrafinowanymi torturami, ale stosy tez nie były im obce.

> 2. Watykan inspirował wojny przeciw innowiercom. W wyniku
> tych wojen zginęło wielu ludzi.
Watykan inspirował? Konkretnie- którą wojnę, ilu ludzi zginęło. Zaczynasz od
podania pojęcia, jego definicji- czyli postepujesz- co by nie myśleć-
logicznie. A potem jedziesz ogólnikami. Podaj konkrety- chociaż w sensownym
przybliżeniu. Ile wojen, ilu ludzi. Dla kontekstu- ile wojen i o jakim
podłożu inspirowano wtedy poza Watykanem- kto to robił.

> 3. Podkładanie bomb i ich eksplozje szczególnie
> w klinikach aborcyjnych. Zabito ludzi w takich zamachach.

Ilu katolików było wśród bomberów? Z tego, co kojarzę- to jeden jedyny- i to
konwertyta. Tyle, że chyba został katolikiem po podłożeniu bomby- ale nie
chce mi się sprawdzać w tej chwili. Masz inne dane- pokaż tych katolików

--
Chiron

350. Data: 2017-06-26 11:48:02

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciąg dalszy :
> watykański zakaz używania środków antykoncepcyjnych,
> w rezultacie wiele niechcianych dzieci jest mordowanych,

Przepraszam- ale tu logiki brak. I to całkiem. Przecież stawiasz tezę, że
poprzez zakaz antykoncepcji (który nie ma nigdzie mocy sprawczej poprzez
przymus państwowy) rodzą się dzieci, które później są mordowane (chodzi Ci o
to, że przez rodziców, prawda?), albo głodują, bo nie ma dla nich papu. No
bo skoro ktoś ulega perswazji moralnej Kościoła- no to raczej trudno
uwierzyć, żeby potem zabijał swoje dziecko- no weź przestań, proszę.

Jeśli chodzi o to, że ktoś nie założył gumki, a potem nie ma co dać jeść
dziecku. No cóż. Skupmy się na Afryce- bo o tym kontynencie może być tylko
mowa. Przeanalizujmy, w których krajach katolickich panuje głód. No cóż-
stricte katolickich krajów tam nie ma. Może Seszele- ale to bogaty kraj. Z
innych- to o ile są tam kraje w dużym procencie chrześcijańskie- to z tego
chrześcijaństwa katolików wielu nie ma. No ale dobrze- z takich, co słuchają
papieża- to pewno chrześcijanie w kraju Wybrzeże Kości Słoniowej (bieda i
głód). Masz jeszcze jakiś inny? Może część Sudanu, Czadu? Tyle, że właściwie
cały czas organizacje chcące kontrolować przyrost naturalny mówią tylko o
jednym środku anty, o którym pisałem. No i nie interesuje ich chyba, że
używanie prezerwatyw każdego chyba mieszkańca czarnej Afryki przyprawia o
salwy śmiechu. To niezgodne z ich tradycją, kulturą. Zapewne większość z
tych afrykańskich katolików nawet o apelach papieży o nieużywanie
prezerwatych- po prostu nie słyszało. Żaden misjonarz nie ma powodów, żeby
je głosić- bo i tak ich nie używają. Biorąc jeszcze pod uwagę, co by się
stało, gdyby niektóre z tych narodów naprawdę zaczęły stosować regulacje
urodzin- w szczególności narody koczownicze- z pewnością by wyginęły.

Te argumenty można więc śmiało włożyć między bajki.

--
Chiron

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia