Rozrywkowo...

431. Data: 2017-06-29 12:30:14

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 13:10, Pszemol pisze:

> Zrozum, że pewne rzeczy nie skalują się zbyt dobrze.

Dawaj przykłady na próby i gdzie się nie udało.

432. Data: 2017-06-29 12:30:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 18:58, Chiron pisze:

> Mogę Ci odpowiedzieć- ale to za długo. Może nie wprost: napisz, gdzie
> to się sprawdziło- w jakimś dużym państwie. Wiesz- ludzie są tacy,
> jacy są. Nie trzeba ich zmieniać, tylko tworzyć środowisko, w którym
> będą mogli aktywnie działać dla dobra swojego- i innych.
>
> --
> Chiron

Niby ludzki charakter stoi na przeszkodzie? Bo moim zdaniem istotę
ludzką złym i egoistą robi go tylko kapitalistyczna moda na gromadzenie
zapasów i ich propaganda. Oczywiście są i nieuleczalne przypadki, -
jednostki które mentalnie zatrzymały się w rozwoju na etapie człowieka
pierwotnego, kiedy to takie gromadzenie było koniecznością, ale teraz
jest to tylko tym co czyni świat niesprawiedliwym.

433. Data: 2017-06-29 12:31:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-26 o 16:26, Pszemol pisze:

> Alternatywa lepszą dla wszystkich bogów jest moim zdaniem świecki,
> niemagiczny i bardzo racjonalny humanizm.

Czyli proponujesz ni mniej ni więcej tylko egzystencję bez sensu?

434. Data: 2017-06-29 13:21:59

Temat: Re: Rozrywkowo... bełkot.
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Czyli że dostrzeganie/odczuwanie boga to taki bełkot biskupa,
> lub innego właściciela boga, mający doprowadzić uzależnionego do transu
> narkotykowego.

Mirko- żeby prowadzić dyskusję, muszą być spełnione pewne zasady. Choćby
taka, że ludzie muszą wyznawać podobne wartosci kulturowe. No bo imaginuj
sobie Waszmość dyskusję pomiędzy buddystą- weganinem a ludożercą z Papui
Nowej Gwinei. I niech dyskutują na temat wyżywienia społeczeństw czy
grzebania zwłok. No dosyć trudno, prawda? Między nami jest podobna różnica
kulturowa. Ty nawet nie trzymasz się netykiety- która przecież została
stworzona dla ludzi, którzy chcą dyskutować w sieci, ale nie do końca mają
swoje wyczucie tego, co można, a czego nie. Niestety- uważam też, że sztuka
Marka Tuliusza Senseki jest Ci całkowicie obca. No bo jak inaczej
wytłumaczyc np to, że ucinasz część mojego postu- i odnosisz się do wyrwanej
z kontekstu częsci zdania!?

Życzę Ci więc po prostu miłego dnia-
--
Chiron

435. Data: 2017-06-29 13:24:57

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
> mentalnie zatrzymały się w rozwoju na etapie człowieka pierwotnego, kiedy
> to takie gromadzenie było koniecznością, ale teraz jest to tylko tym co

No co też Ty opowiadasz! Przecież wystarczy pomyślec o tych ludziach, którzy
mieszkali na wsi, byli dobrymi, uczciwymi ludźmi, którzy nikomu nie
wyrządzili niczego złego. I teraz ci sami ludzie, których wymieszano i
sprowadzono do np Nowej Huty. Kradli, oszukiwali, kłamali, etc. Myślałeś o
tym, co się zmieniło?

--
Chiron

436. Data: 2017-06-29 16:26:39

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Dzięki Mirko za precyzyjny opis kobiety.:-)
>
> LeoTar Gnostyk

Nie opisałem kobiety.

Mój opis dotyczy każdego człowieka, zarówno mężczyzny jak i kobiety.
Tak się układa, że zdecydowana większość właścicieli boga
to mężczyźni. Większość kobiet nie ma czasu na bycie
właścicielem boga. Watykan skutecznie broni trójcy świętej
Władza, Seks i Pieniądze i nie dopuszcza kobiet
do trójcy świętej.

437. Data: 2017-06-29 17:06:16

Temat: Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> Czekam, aż wykażesz, że rzeczywiście w krajach, gdzie dzieci są mordowane
> z powodu nędzy albo (alternatywnie) umierają z głodu- ludzie słuchają
> księży, którzy namawiają ich do nieużywania antykoncepcji.
>
> Chiron

Ksiądz, który zabrania antykoncepcji, pośrednio
przyczynia sie do smierci niechcianych dzieci,
poczetych z powodu religijnego braku antykoncepcji.

Nie ma znaczenia w którym to jest kraju. Istotny jest wpływ
katolickiego księdza na uzależnionych.

438. Data: 2017-06-29 17:21:46

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> i napisala ze stary ja do tego zmusza ?

Jak ją dobrze "wychował", jako rasowy Katolik przez lata żonę wychowuje do
posłuszeństwa, to teraz już chodzi sama, jak zegarek!

439. Data: 2017-06-29 18:48:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Mirko pisze:
> [...]

> boga. Watykan skutecznie broni trójcy świętej Władza, Seks i
> Pieniądze i nie dopuszcza kobiet do trójcy świętej.

A nie pomyślałeś o tym, że taki wyłącznie męski twór powstał w reakcji
na dominację!!! seksualną kobiety, która jako święta prostytutka
podporządkowała sobie faktycznie życie rodzinne. Nie w sensie kto ma
więcej siły lecz w sensie kto skutecznie manipuluje przepływem oraz
kształtem informacji decydując o realiach maksymy: dziel i rządź. A w
konsekwencji o relacjach kobieta-mężczyzna przyszłych pokoleń. Kobiecy
seksapil, handel seksem to narzędzie bezwzględnego sprawowania władzy
przez kobiety nad mężczyznami. I kobiety wykorzystują je bezwzględnie
mydląc facetom oczy zakochaniem i takimi tam duperelami.

LeoTar Gnostyk

440. Data: 2017-06-30 06:19:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A oni od dziadków itd - czyli kolejne ogniwa złodziejskiego łańcucha.
> I co to niby może mieć wspólnego z wolą Boga/Stwórcy?

Nie nazywaj tego złodziejstwem - nazwij raczej kredytem...
Spłacą go mając sami dzieci. Stwórcy nie musisz wymyślać.

> Tak można w nieskończoność, a o ile to możliwe - pomyśl i oceń sam.

Zamiast mnie namawiać do "myślenia" może zmuś siebie najpierw
aby wytłumaczyć porządnie o co Ci właściwie chodzi z tą kradzieżą.

>>> 3/ Kradzież to przywłaszczanie/zawłaszczanie czegoś co do nas nie

> Nie żaden wymyślony - tylko faktyczny. Może zapomniałeś, ale dyskutujemy o
> zasadności (domniemanego) przykazania Stwórcy zakazującej ludzkiej istocie
> kradzieży. Pokazuj Jego certyfikat własności lasu pod Ojcowem, abym nie
> musiał Cię posądzać o zwykłą ordynarną kradzież.

I gdzie w tym przykazaniu masz jakiś certyfikat? Nie wymyślaj.

> Jak wyżej - w tym wypadku przyjmujemy Jego istnienie - wątpliwości dotyczą
> tylko tego czy przykazanie - "nie kradnij" może być Jego autorstwa.

Cała książka jest autorstwa ludzi. Boga nie ma, jest wymyślony.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia