Rozrywkowo...

451. Data: 2017-06-30 16:25:54

Temat: Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.
Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Jun 2017 17:06:16 +0200, Mirko wrote:

> Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Ksiądz, który zabrania antykoncepcji, pośrednio przyczynia sie do
> smierci niechcianych dzieci,
> poczetych z powodu religijnego braku antykoncepcji.

glupi mosku, brak kondonow nigdy nie jest powodem smierci

nie podoba ci sie ze w afryce ludzie umieraja z glodu
dzialaj zeby ich wyzywic

nie podoba ci sie smierc z powodu wojny, zlikwiduj wojne,
wojne robia ludzie a nie religia

> Nie ma znaczenia w którym to jest kraju. Istotny jest wpływ katolickiego
> księdza na uzależnionych.

kto cie uzaleznil od takich bzdur?

452. Data: 2017-06-30 17:39:22

Temat: Re: Rozrywkowo... wyegzekwować.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-30 o 13:29, Pszemol pisze:

> Domyślam się, że cierpią na tumiwisizm, częstą dziś przypadłość.

Tak sobie pomyślałem, że może niezbyt wyraziście tłumaczę mój tok
rozumowania. Więc podam przykład. Oczywiście bardzo uproszczony i
przerysowany, więc nie czepiaj się szczegółów.

Jest sobie społeczeństwo. Powiedzmy 100 osób. Z tego 99% jest "w
porządku", a 1% to "śmieciarze". Jeden procent to chyba niewiele jak na
współczesne realia...? :)

Poszli na spacer do lasu. Jedzą bułki. 99% papierki po bułkach schowało
do kieszeni. A ten jeden rzucił koło drzewa.

Pojechałeś do lasu, widzisz papierek, więc jak normalny człowiek, który
nie cierpi na przypadłość "tumiwisizmu" podnosisz papierek.

A teraz wyobraź sobie społeczeństwo 10 000 000 (10 milionów) osób, o
tych samych proporcjach.
Milion z nich pojechało na spacer do lasu. Jedzą bułki.
Pojechałeś do tego lasu. I co widzisz? 10 000 (dziesięć tysięcy)
papierków. Ile ich zbierzesz samodzielnie? Sto? Tysiąc? Ile czasu zajmie
Ci wyzbieranie wszystkich 10 000 papierków?

Dlatego metody, które sprawdzały się sto lat temu, kompletnie nie
sprawdzają się obecnie. W ciągu stu lat liczba ludności zwiększyła się
3,5 krotnie (https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludno%C5%9B%C4%87_%C5
%9Bwiata)
(Żeby nie było nieporozumień, chodzi mi zasadę, a nie konkretny jakiś
przypadek papierków i jakiegoś konkretnego miejsca, w tym Polski.)

Oczywiście, to nie znaczy, że trzeba całkiem olać i nie zabrać tych
kilku papierków, które dasz radę zebrać. Tyle, że to nie rozwiązuje w
ogóle problemu. Bo wyjdzie na to, że do lasu nie jeździsz na spacer,
lecz żeby zbierać papierki.
Owszem, oprócz Ciebie jeszcze kilku innych ludzi podniesie papierek, ale
w tym czasie las odwiedził kolejny milion turystów...

W dzisiejszych czasach interwencja pojedynczego obywatela, w dowolnej
takiej sprawie, przestała mieć znaczenie. Przestała przynosić wymierne i
zauważalne efekty. I trzeba też wziąć pod uwagę, że jest różnica
pomiędzy podniesieniem papierka, a procesowaniem się w sądzie o płot.

Ja się wcale nie dziwię ludziom, że po podniesieniu iluśtamset papierków
(symbolicznych przypominam...) po drodze do pracy, na ten kolejny
zwyczajnie machają ręką i idą dalej.
Mało tego, ludzie w ogóle przestali podnosić papierki, nie dlatego, że
im to wisi, ale dlatego, że czy to będzie pierwszy niepodniesiony czy
setny niepodniesiony, to nie ma znaczenia.
Dlatego w dzisiejszych czasach sprzątaniem ulic zajmują się służby od
sprzątania ulic.
A to, że robią to lepiej lub gorzej, to zupełnie inna sprawa...

Więc jeżeli trafiasz na płot w jeziorze, to zamiast procesować się z
właścicielem, obchodzisz ten płot dookoła. Bo nie ma to znaczenia czy
wygrasz w sądzie z tym jednym właścicielem czy nie.

Pozdrawiam
Piotr

453. Data: 2017-06-30 17:43:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-30 o 16:25, andal pisze:

> wojne robia ludzie a nie religia

Czyli ludzie wywołują wojny, bo się nudzą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

454. Data: 2017-06-30 22:02:34

Temat: Re: Rozrywkowo... właściciel.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Jakżeż ten opis znakomicie pasuje do kobiety wyszkolonej przez jej matkę
>
> LeoTar Gnostyk

Ja opisałem właściciela boga, natomiast w twoim opisie co najwyżej
chodzi o właścicielkę ciała, byc może boskiego ciała
i tylko tyle to ma wspólnego z bogiem.

455. Data: 2017-06-30 22:24:09

Temat: Re: Rozrywkowo... dostarczyli/wymyślili.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie pomyślałeś o tym, że taki wyłącznie męski twór powstał w reakcji
> na dominację!!! seksualną kobiety,
>
> LeoTar Gnostyk

Masz cały czas przed oczami seksualność i to przesłania ci
postrzeganie realnego świata.
Jak osiemnastolatek, który ma przed oczami tylko pi.dy.

Ludzie mają potrzebę wierzenia w jakiegoś boga/bogów
i znaleźli się tacy co tego boga/bogów dostarczyli/wymyślili.
W ten sposób powstał właściciel/właścicielka boga.
Kobiety też są kapłankami w niektórych religiach.

456. Data: 2017-07-01 00:58:32

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jun 2017 17:39:22 +0200, Kviat wrote:

> Tak sobie pomyślałem, że może niezbyt wyraziście tłumaczę mój tok
> rozumowania. Więc podam przykład. Oczywiście bardzo uproszczony i
> przerysowany, więc nie czepiaj się szczegółów.

zmien psychiatre !

457. Data: 2017-07-01 00:59:12

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jun 2017 17:43:43 +0200, Kviat wrote:

> Czyli ludzie wywołują wojny, bo się nudzą?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

tak, to sa tacy jak ty

zmien psychiatre !

458. Data: 2017-07-01 00:59:52

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jun 2017 22:24:09 +0200, Mirko wrote:

> Ludzie mają potrzebę wierzenia w jakiegoś boga/bogów i znaleźli się tacy
> co tego boga/bogów dostarczyli/wymyślili.
> W ten sposób powstał właściciel/właścicielka boga.
> Kobiety też są kapłankami w niektórych religiach.

to ty jestes malpa ?

459. Data: 2017-07-01 09:50:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Mirko pisze:
> [...]

> Ja opisałem właściciela boga, natomiast w twoim opisie co najwyżej
> chodzi o właścicielkę ciała, być może boskiego ciała i tylko tyle to

Ale to właśnie ona, kobieta uważa, że ciało, czyli biologia jest bogiem.

LeoTar Gnostyk

460. Data: 2017-07-01 10:03:34

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Mirko pisze:
> [...]

> Masz cały czas przed oczami seksualność i to przesłania ci
> postrzeganie realnego świata. Jak osiemnastolatek, który ma przed

Spójrz na świat wokół siebie - czyż nie ocieka seksem. I mylisz się, że
seks przesłania mi widzenie rzeczywistości. Ja objaśniam kto, w jaki
sposób i dlaczego doprowadził do takiego stanu rzeczy, że rzeczywistość
jest kreowana pod dyktando seksualności kobiety, czyli pod dyktando materii.

> [...]
> tacy co tego boga/bogów dostarczyli/wymyślili. W ten sposób powstał
> właściciel/właścicielka boga. Kobiety też są kapłankami w niektórych

To nie mężczyźni byli pierwszymi kapłanami lecz kobiety. Posługując się
konsekwentnie twoją logiką i bacząc na to, że to kobiety były pierwszymi
kapłankami, można wyciągnąć tylko jeden wniosek, że to kobiety stworzyły
religię i boga na potrzeby własne a nie mężczyźni. A mężczyźni próbują
tylko naśladować to co stworzyły kobiety, które ubóstwiły same siebie i
narzuciły mężczyznom postrzeganie siebie samych jako bóstw, patrz
Madonna Królowa Polski, Święta ladacznica, czy Macierz przedwieczna.
Masz człowieku bielmo na oczach i nie chcesz dostrzec przywar kobiety. I
nie rozumiesz czemu jej funkcjonowanie w przemocy służy.

LeoTar Gnostyk

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia