Rozrywkowo...

461. Data: 2017-07-01 13:04:45

Temat: Re: Rozrywkowo... właściciel.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
news:oj7k90$spd$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> kobieta uważa, że ciało, czyli biologia jest bogiem.
>
> LeoTar Gnostyk

Ja tez uważam, że moje ciało jest boskie i nie jestem kobietą.

Mówimy o czym innym.
Ty piszesz o swoich urojeniach i kompleksach.

462. Data: 2017-07-01 13:07:14

Temat: Re: Rozrywkowo... dostarczyli/wymyślili.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rzeczywistość
> jest kreowana pod dyktando seksualności kobiety,

Albo przeciwnie, rzeczywistość jest kreowana
pod dyktando seksualności mężczyzny.

Wykopałeś w ogródku jakieś dowody ?
Czy to twoja chora wyobraźnia pracuje ?

463. Data: 2017-07-02 06:45:16

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 21 czerwca 2017 19:40:48 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Ba! Skarpetka może być leczącą relikwią, to czemu nie ręce?

glupek.

> Nie znam człowieka :)

juz znasz.

> Usta które leczą... niesamowite.

ano niesamowite. tak jak milosc bezinteresowna.

> Rękami pomacać jakoś się nie krępowałeś...

nikt nikogo nie macał, Piotrze:)

> Mąż pewnie był szczęśliwy, że to siniak pod kolanem, a nie nad. Albo i
> gdzie wyżej... A jakby tak ręce nie pomogły i trzeba by było jeszcze
> ustami... to ho ho!

przy takich sprawach nigdy nikomu nie przychodzą
jakies dziwaczne ludzkie pokrętności na temat miłości

> A wam darmowe macanko z leczeniem :)
> Są tacy, co jeszcze za to kasę biorą...

Piotrze, czy nie dość Ci, ze trzy razy Pana Jezusa się wyrzekłeś?

jacek

464. Data: 2017-07-02 08:00:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-02 o 06:45, j...@o...pl pisze:

> glupek.

"Pomagają mu w tym relikwie, które dostał z Krakowa - kosteczka św.
Faustyny i kawałek osobistej bielizny Jana Pawła II. Każda z nich ma
specjalny certyfikat.
(...)
...kawałek cienkiej bawełnianej skarpetki Jana Pawła II w pozłacanym
relikwiarzu. Papież nie był jeszcze wtedy błogosławionym, ale to nie
miało znaczenia. - Wkładam jej tę relikwię pod głowę i rozlega się
wściekły, męski głos: weź tego Janka, weź to białe, zabierz go,
śmierdzi! To świętość szatanowi śmierdziała - opowiada ksiądz."

http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/631453,szatan-
wyczul-relikwie-jana-pawla-ii-i-zawyl-wez-tego-janka
,id,t.html

Dawno się tak nie uśmiałem.

> juz znasz.

Tylko w twojej głowie.

[tutaj ciach nabijanie się z ust, które leczą... :)]

> Piotrze, czy nie dość Ci, ze trzy razy Pana Jezusa się wyrzekłeś?

Ale co masz na myśli(?), bo dość to ja mogę mieć po całym dniu na basenie.

I jak ty to policzyłeś? :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

465. Data: 2017-07-07 07:19:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 2 lipca 2017 08:00:04 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> [tutaj ciach nabijanie się z ust, które leczą... :)]

> Ale co masz na myśli(?), bo dość to ja mogę mieć po całym dniu na basenie.

ja nic nie liczylem.
to On liczyl na ciebie.
zapomniales?

466. Data: 2017-07-07 12:09:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-07 o 07:19, j...@o...pl pisze:

> ja nic nie liczylem.

"trzy razy"
Jak ty to policzyłeś?

> to On liczyl na ciebie.

Skąd wiesz? Powiedział ci?

> zapomniales?

Co niby miałem zapomnieć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia