Rozstanie a samopoczucie.

1. Data: 2000-07-13 19:41:25

Temat: Re: Rozstanie a samopoczucie.
Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Diana napisał(a) w wiadomości:

>I jeszcze trochę dystansu do dyskusji na grupie, bo Twoja reakcja na mój
>post była chyba jednak nieadekwatna. :)

I vice versa ;-)))

>Oceniaj co chcesz, jak chcesz i na podstawie czego chcesz.

A widzisz ! Jednak moge?

>Mam tylko
>nadzieję, że profesjonalną psychoterapią się nie zajmiesz. ;)

Kto wie? Ale tu z pewna taka niesmialoscia znow : i vice versa ;-)))

Oczywiscie pozdrawiam
Moncia

1. Data: 2000-07-13 21:05:28

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Diana" <a...@a...net> writes:

[..]
> A ja Ci życzę umiejętności głębszej analizy problemów, zamiast ślizgania sie
> po powierzchni, no i trochę skromności w wierze we własną nieomylność. :)

baby kochane, dajciez sobie spokoj.
Diana: przeciez ona podkreslila, ze to jest IHMO czyli In My Humble
Opinion.
To nie jest sad autorytatywny.

Poza tym przypominam, ze taka juz uroda newsow - najczesciej mamy
relacje tylko jednej strony, wyrywkowa, na pismie i nie znamy osoby
wypowiadajacej sie. Mamy co mamy, do wydawania diagnoz sie nie nadaje,
ale do dyskusji w sam raz.... co niniejszym czynimy.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

Czy istnieje miłość na całe życie ?