Rozszerzona źrenica-cd. dla zainteresowanych!

11. Data: 2003-03-12 07:09:53

Temat: Re: Rozszerzona źrenica-cd. dla zainteresowanych!
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> I to Cie upowaznia do takiego generalizowania? Do traktowania
wszystkich
> lekarzy jednakowo?

Tak. Jeżeli na 100 samochodów jeden ma sprawny układ hamulcowy to na
ulicę nie należy wychodzić ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

12. Data: 2003-03-12 13:14:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Jeżeli na 100 samochodów jeden ma sprawny układ hamulcowy to na
> ulicę nie należy wychodzić ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Nie zycze Ci choroby, kto Cie bedzie leczyc???? ( do autobusu tez nie
wsiadaj ).
Twoj tok myslenia nie napawa mnie optymizmem, boje sie o Twoje zdrowie. W
stosunku do siebie tez jestes taki krytyczny?
Jestes idealem chodzacym?

casus

13. Data: 2003-03-12 14:39:07

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zycze Ci choroby, kto Cie bedzie leczyc????

Ależ i owszem - zdarza mi się chorować - ale do lekarza chodzę głównie
po zwolnienia (czasami po receptę) jak ostatnio poszedłem z
trzycentymetrową raną od uderzenia siekierą w goleń (z uszkodzeniem
okostnej) to lekarz powiedział - nic nie będzie samo się zagoi - nawet
nie szył tylko zakleił plastrem (fakt - krwi było niewiele ale limfa
płynęła ze mnie 3 tygodnie z szybkością parunastu kropel na minutę)
I faktem jest że samo sie zagoiło (świetna diagnoza!!!) tylko po co
było mi jechać 20 km do przychodni?

> Twoj tok myslenia nie napawa mnie optymizmem, boje sie o Twoje
zdrowie.

Miło mi - jesteś lekarzem?

> W stosunku do siebie tez jestes taki krytyczny?

Jeszcze bardziej ;-)))

> Jestes idealem chodzacym?

dążę - ale na razie celu nie osiągnąłem. ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

14. Data: 2003-03-12 17:03:41

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płynęła ze mnie 3 tygodnie z szybkością parunastu kropel na minutę)
> I faktem jest że samo sie zagoiło (świetna diagnoza!!!) tylko po co

Zapewne abys nie dostal zakazenia - wolales sprawdzic. Zreszta, na co sie
skarzysz skoro lekarz Cie wyleczyl? Skoro zgodnie ze sztuka medyczna ocenil
Twoj stan i zastosowal odpowiednie wg jego wiedzy leczenie, ktore bylo
skuteczne?
Nie rozumiem, co chciales przez to powiedziec? Ze zrobiles laske, ze dla
swojego dobra udales sie do lekarza? Nie badz smieszny.

> zdrowie.
>
> Miło mi - jesteś lekarzem?

Jesli nie sledzisz grupy to informuje Cie, ze tak.

> Jeszcze bardziej ;-)))

Jakos nie widac.:-)

> dążę - ale na razie celu nie osiągnąłem. ;-)))

I zapewne nigdy tego nie osiagniesz. Pomoge Ci - badz bardziej pokorny.

> Pozdrawiam
> Qwax

Rowniez

casus

15. Data: 2003-03-13 11:40:19

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne abys nie dostal zakazenia - wolales sprawdzic.

żeby nie prawdzać przed wyjazdem do lekarza ranę głęboko
zdezynfekowałem.

> Zreszta, na co sie
> skarzysz skoro lekarz Cie wyleczyl?

Na nic się nie skarżę jedynie opisuję kontakty z lekarzem na gruncie
'zawodowym'
(kolejny raz się zawiodłem ;-))) )

> Skoro zgodnie ze sztuka medyczna ocenil
> Twoj stan i zastosowal odpowiednie wg jego wiedzy leczenie, ktore
bylo
> skuteczne?

Jak bym czytał uzasadnienie opinii komisji lekarskiej wydanej po
skardze na lekarza którego działania doprowadziły do śmierci
mieszkańców całej wsi na głębokim zadupiu Polski.

> Jesli nie sledzisz grupy to informuje Cie, ze tak.

Życzę dalszych sukcesów zawodowych oraz tego byś był
Albo "Pozytywnym wyjątkiem" albo by "równano do Ciebie"
;-))))
- ten uśmiech to dlatego że aż tak naiwny nie jestem by w spełnienie
tych życzenia uwierzyć

Pozdrawiam i EOT
Qwax

dziwny problem