Różyczka pomimo szczepienia?

1. Data: 2003-04-26 23:09:51

Temat: Różyczka pomimo szczepienia?
Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czterolatek, szczepiony na świnkę, odrę, różyczkę zachorował na tę
ostanią. Pediatra nie był zdziwiony, to podobno się zdarza. 6 tygodni
później, jego bliźniaczy brat też zachorował, choroba ma cięższy
przebieg (nawet 38,8C, wysypka też większa)

Nie jestem teraz pewien, czy szczepienie (szczepionka?) było skuteczne
i nie wiem, czy mam się obawiać, braku zabezpieczenia chłopców przed
świnką i odrą?

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.