Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

41. Data: 2018-10-18 23:56:41

Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Niektórzy mają w sobie Napoleona.
> Ale rozumiem, że może to być dla ciebie powód do szczęścia :)

> U ciebie z bogiem też jest jak z robakami - lubisz je, to uważasz, że w
> tobie jest bóg.

We mnie nie ma żadnego ,,boga", no co też ty imputujesz.

> (Skąd wiesz, że gazebo nie lubi robaków? Może lubi? I ta twoja chora
> wyobraźnia... Brudne gacie, teraz robaki...:))

Pamiętasz te gacie, prawda? Robaki też zapamiętasz.
Kiedyś dzięki pewnemu przykładowi na mojej hospitowanej lekcji nauczyłam
swoją dyrektorkę, o co tak naprawdę chodzi z tym mnożeniem pisemnym. Była
olśniona i aż spontanicznie podziękowała, omawiając hospitację - ,,Ja sama
dopiero na pani lekcji naprawdę zrozumiałam, jak i dlaczego to się wszystko
dzieje!!!" - i zaraz potem mnie znienawidziła, za to, że ja WIEM o jej
dotychczasowej indolencji intelektualnej w zakresie podstaw arytmetyki...
A ja po prostu jestem z powołania Nauczycielką. Dobrą, jak widać - uczę na
przykładach nie do zapomnienia.
Nie liczy się metoda, lecz jej skuteczność.
Jeszcze wiele rzeczy dzięki moim przykładom pojmiesz. Tylko czytaj mnie
systematycznie.

--
XL

42. Data: 2018-10-19 09:49:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> usprawiedliwienie - przed wyborami wiele środowisk domagało się sojuszu
> wszystkich sił antysystemowych - JOWowców, Wolnościowców, Narodowców.
> Niestety, ,,narodowcy" w obecnym kształcie okazują się być
> niebezpieczniejszymi dla Polski niż System. Na szczęście (w
> nieszczęściu) nie ma ich już dzisiaj w K'15. Mimo to jeszcze raz
> przepraszam. Hasło ,,zdejmij jarmułkę-podpisz ustawę" to retoryka
> przedwojennych bojówek skrajnej prawicy nie mająca niczego wspólnego z
> ideą Dmowskiego z czasów Konferencji Paryskiej. Żenada.

To Ruch Narodowy wprowadził Kukiza do Sejmu. To on DO NAS przyszedł. Na
naszych strukturach zbudował swoją partię.

--
XL Ruch Narodowy

43. Data: 2018-10-19 13:54:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 23:56, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>
> Pamiętasz te gacie, prawda? Robaki też zapamiętasz.

I już na zawsze będziesz mi się z tym kojarzyć.
Gratuluję :):)

> Kiedyś dzięki pewnemu przykładowi na mojej hospitowanej lekcji nauczyłam
> swoją dyrektorkę,

Urzekła mnie twoja historia. Ty to masz fantazję.

> A ja po prostu jestem z powołania Nauczycielką.

Raczej Megalomanką i Mitomanką :):)

> [...]
> Nie liczy się metoda, lecz jej skuteczność.
> Jeszcze wiele rzeczy dzięki moim przykładom pojmiesz. Tylko czytaj mnie

To pisz systematycznie. Jeszcze wiele razy dzięki sobie się ośmieszysz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2018-10-19 14:59:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I już na zawsze będziesz mi się z tym kojarzyć.
> Gratuluję :):)

Dzięki. Dziś moi byli uczniowie, już dzieciaci, w rozmowie przy spotkaniu
często wspominają, jak dobrze potrafiłam im zilustrować rzeczy, które
dzięki moim niekonwencjonalnym,,chwytom" nagle stały się jasne i proste na
zawsze. To budujące dla mnie.

> Urzekła mnie twoja historia. Ty to masz fantazję.

Twierdzisz, że nieprawdopodobne? A jednak prawdziwe. Do tego stopnia, że
potem wygryzła mnie z pracy (nooo, nie tylko dlatego - także dlatego, że
odmowiłam strajkowania i w tym dniu prowadziłam moje normalne lekcje wg
planu - aż GWyborcza przysłała redaktorka na wywiad ze mną ) i po tym
fałszywie zeznawała na moją niekorzyść przed Sądem Pracy.
Ot, miałkość ludzka.
Spotkałyśmy się potem tylko raz, przypadkiem - z nas dwoch tylko ja
patrzyłam prosto :-)

> Raczej Megalomanką i Mitomanką :):)

Raczej nie.

> To pisz systematycznie. Jeszcze wiele razy dzięki sobie się ośmieszysz :)

Zawsze coś ci zostanie w tej pustej łepetynie. Żadne poświęcenie nie jest
dla mnie zbyt wielkie, aby osła nauczyć choć czytać... To już osłu
zapewniłam, bo jak widać czyta.
A skoro z głupotą swą miałby skonać, niech choć w ostatnim momencie nauczy
się jeszcze MYŚLEĆ, bo umrzeć durniem to straszna życiowa skucha. Będę
pisać. Śmiej się i czytaj. Ziarno zostało rzucone.

--
XL

45. Data: 2018-10-19 17:53:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 14:59, XL pisze:

> Dzięki.

Ty nie tylko sarkazmu i ironii nie łapiesz. Kpiny również.

> Twierdzisz, że nieprawdopodobne?

Jesteś równie wiarygodna, co przeciętny religiant, pislamista czy inny
tzw. narodowiec.

> Raczej nie.

Raczej tak.

> Zawsze coś ci zostanie.

Zmarszczki od śmiania.

> [...]
> się jeszcze MYŚLEĆ, bo umrzeć durniem to straszna życiowa skucha. Będę
> pisać. Śmiej się i czytaj. Ziarno zostało rzucone.

Być nazwanym durniem przez religianta, faszystę i rasistę, to zaszczyt.
Dziękuję za komplement i zaliczenie mnie do tak szacownego grona.

http://www.listyznaszegosadu.pl/nowy-ateizm-i-krytyk
a-religii/list-einsteina-kwestionujacy-religie-bibli
e-i-idee-boga-jest-znowu-na-sprzedaz

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2018-10-19 19:55:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> http://www.listyznaszegosadu.pl/nowy-ateizm-i-krytyk
a-religii/list-einsteina-kwestionujacy-religie-bibli

Póki mnie czytasz, póty moje na wierzchu :-)

--
XL

47. Data: 2018-10-19 21:15:38

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ale wiesz, że linki które podałaś to przestroga przed wami? :)
>
> https://natemat.pl/227967,pis-przymykalo-oczy-na-dzi
alalnosc-skrajnej-prawicy-to-dlatego-posel-winnicki-
mogl-skutecznie-bronic-kolegow-nazioli

> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,22930070,jestesmy
-zdziwieni-ze-faszysci-sa-faszystami-to-lata-trywial
izowania.html

> "- Jest coraz większe przyzwolenie na przemoc, wyrażanie poglądów
> rasistowskich. Jan Paweł II nauczał, że rasizm jest grzechem. Chyba
> coraz mniej osób pamięta te nauki. Kobietę z transparentem z jego
> słowami wywleczono niedawno z kościoła. To jakieś kuriozalne odwrócenie
> hierarchii wartości."
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/153278
3,1,robert-winnicki--lider-wszechpolakow.read

> "Michał Kamiński, były polityk PiS, dziś bliski Platformie przyjaciel
> Giertycha: - Ruch Narodowy to próba wypłynięcia na szerokie wody kilku
> sprytnych facetów. Nie wróżę im sukcesu, bo tłum, który za nimi stoi, to
> kibole albo zwolennicy PiS. Nie wierzę, by istniało zapotrzebowanie na
> narodową partię przeniesioną z lat 30., zwłaszcza gdy PiS jest tak
> radykalny. Narodowcy nie reprezentują żadnego interesu społecznego."
>
> http://wyborcza.pl/1,75398,19179721,nie-obraze-sie-z
a-nazwanie-mnie-faszysta-oto-czlowiek-ktorego.html

> ""Nie obrażę się za nazwanie mnie faszystą". Oto człowiek, którego
> Winnicki zaprosił do Sejmu"
>
> https://wiadomosci.wp.pl/burza-po-materiale-o-nazist
ach-winnicki-broni-swojego-asystenta-621234942727129
7a

> [...]
>
> "Materiał "Superwizjera" wywołał medialną i polityczną burzę.
> Dziennikarzom udało się przeniknąć do środowiska narodowców. Ujawnili
> oddawanie czci Adolfowi Hitlerowi przez członków stowarzyszenia. Na
> nagraniach ukrytą kamerą widać m.in. płonące swastyki oraz okrzyki:
> "Sieg Heil!"."
>
> "Dziennikarz śledczy Bertold Kittel opublikował na Twitterze zrzut
> ekranu, na którym widać komentarz, jaki miał umieścić Lanuszny pod swoim
> zdjęciem z karabinem na Facebooku. Jeden z internautów napisał pod
> fotografią: "Faszysta i do tego z karabinem". Lanuszny odpisał: "Faszyzm

dowego-kim-sa/zss7vg8

> [...]
> Rodzin: - Nasza baza to dwie grupy wiekowe. 60 plus i 25 minus.Jeden z
> moich rozmówców narodowców uważa, że sprawa jest prostsza: - Chce pan
> znać prawdę o Ruchu? Rewolucję społeczną rozkręca dwóch wiecznych
> studentów, bramkarz z dyskoteki i agent ubezpieczeniowy."
>
> "Wielu z was spyta: ,,Kim jestem? Nie mam dobrej pracy, może miałem
> problemy z prawem". Ale pamiętajcie. Kiedy się służy ojczyźnie, wszelkie
> grzechy są zamazane. Nie bójcie się własnej przemiany, nawołuję do niej!
> Odwaga rodzi chwałę. Niech was Bóg błogosławi! "

y-samorzadowe-2018-uderzaja-w-pis-co-proponuja

> "Ostatni sondaż CBOS daje im jednak zerowe poparcie w najbliższych
> wyborach."
>

> https://oko.press/narodowcy-werbuja-w-calej-polsce-k
to-zwyciezy-w-walce-prawicowych-radykalow/

> [...]
> przedwojennych bojówek skrajnej prawicy nie mająca niczego wspólnego z
> ideą Dmowskiego z czasów Konferencji Paryskiej. Żenada.

Po chj twoje mentory gadali:
- polska istnieje teoretycznie
- jak mamy rozbiór polski (forbes "forsa na restytucję)
https://m.neon24.pl/b049088522a3d0a358d4c7dfda6ee903
,14,0.jpg
- po chj wywalili 40 tysięcy luda
- po chj wyprzedali końcówkę:
https://slideplayer.pl/slide/816353/2/images/2/3+lat
a+Prywatyzacji+%E2%80%93+31%2C+2+mld+z%C5%82.jpg

48. Data: 2018-10-19 21:23:17

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - po chj wyprzedali końcówkę:
> https://slideplayer.pl/slide/816353/2/images/2/3+lat
a+Prywatyzacji+%E2%80%93+31%2C+2+mld+z%C5%82.jpg

Nu a teraz wielkie zdziwienie, narodowcy rosną w siłę, ajajaj.
Do kurwy nędzy dzięki komu? Dzięki twoim mentorom, to twoi mentorzy
z pełną władzy i zbyt pewni siebie pozwalali sobie na wiele.
Mata za swoje:) A teraz zjedzta tą żabę!

I ruchajta te dżenderowe złote medalistki w kanadzie:
https://twitter.com/rachelvmckinnon/status/105146280
7017811968

49. Data: 2018-10-19 22:17:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:
> [...]
> z pełną władzy i zbyt pewni siebie pozwalali sobie na wiele.
> Mata za swoje:) A teraz zjedzta tą żabę!

Bingo :-)

> I ruchajta te dżenderowe złote medalistki w kanadzie:
> https://twitter.com/rachelvmckinnon/status/105146280
7017811968

OMG, niedobrze mi na ich widok.
?

--
XL

50. Data: 2018-10-20 10:14:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-19 o 19:55, XL pisze:

a-religii/list-einsteina-kwestionujacy-religie-bibli
e-i-idee-boga-jest-znowu-na-sprzedaz

> Póki mnie czytasz, póty moje na wierzchu :-)

Piotrowicz jest na wierzchu i też się z niego śmieją :)
https://twitter.com/Polskawruinie1/status/1037340821
752827904/video/1

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?