Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

61. Data: 2018-10-20 19:55:20

Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 19:34, XL pisze:

> Co znaczy ,,antyszczepionkowej"?

Ty dobrze wiesz co to znaczy :)

http://www.tokfm.pl/Tokfm/10,115170,20602362,sekta-a
ntyszczepionkowa-to-coraz-powazniejszy-problem.html

http://zdrowie.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/5765
94,lekarz-ruchy-antyszczepionkowe-dzialaja-jak-sekty
.html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2018-10-20 20:37:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> http://zdrowie.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/5765
94,lekarz-ruchy-antyszczepionkowe-dzialaja-jak-sekty

Potrafisz odpowiedzieć samodzielnie na moje pytanie?

--
XL

63. Data: 2018-10-20 22:00:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 20:37, XL pisze:

ntyszczepionkowa-to-coraz-powazniejszy-problem.html

94,lekarz-ruchy-antyszczepionkowe-dzialaja-jak-sekty
.html

> Potrafisz odpowiedzieć samodzielnie na moje pytanie?

A czego nie zrozumiałaś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2018-10-20 22:07:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

ntyszczepionkowa-to-coraz-powazniejszy-problem.html

94,lekarz-ruchy-antyszczepionkowe-dzialaja-jak-sekty
.html

> A czego nie zrozumiałaś?

Doskonale rozumiem dlaczego unikasz samodzielnej odpowiedzi na proste
pytanie.
Z linkami nie będę dyskutować.

--
XL

65. Data: 2018-10-20 22:31:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
.html

> Doskonale rozumiem dlaczego unikasz samodzielnej odpowiedzi na proste

Biedny cvietuś się zakałapućkał.

--
XL

66. Data: 2018-10-20 22:57:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 22:31, XL pisze:

ntyszczepionkowa-to-coraz-powazniejszy-problem.html

94,lekarz-ruchy-antyszczepionkowe-dzialaja-jak-sekty
.html

> Biedny cvietuś się zakałapućkał.

Nadal nie wiem czego nie zrozumiałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2018-10-20 23:34:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

ntyszczepionkowa-to-coraz-powazniejszy-problem.html

94,lekarz-ruchy-antyszczepionkowe-dzialaja-jak-sekty
.html

> Nadal nie wiem czego nie zrozumiałaś.

Co znaczy ,,antyszczepionkowa".
Potrafisz w końcu odpowiedzieć?
Nie interesuje mnie, co ktoś gdzieś uważa w tej kwestii, tylko co TY
uważasz.

--
XL

68. Data: 2018-10-25 10:05:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Wreszcie startujemy! - jest nas już dostatecznie wielu, aby skończyło się
> ignorowanie nas i by Polacy wreszcie Z NASZYCH ust usłyszeli PRAWDĘ o nas i
> sami mogli zweryfikować, jak byli latami oszukiwani przez postkomusze,
> szkalujące nas siły.

I weryfikują. Po telewizyjnej debacie, w której brałam udział, stało się
coś dla mnie niesamowitego - na ulicy, w sklepie, w kościele (np. w
niedzielę w Katedrze Kieleckiej po mszy o 18ej, a przed koncertem o 19ej)
zatrzymują mnie ludzie zupełnie mi nieznani, ściskają mi dłonie, gratulują
wystąpienia, deklarują poparcie dla RN, a dwie takie osoby w ostatnią
niedzielę od razu spytały, gdzie można się do nas zapisać, ba, już w
ponuedziałek dzwoniły do liderki kieleckiego oddziału w tej sprawie i będą
na sobotnim zebraniu.
Ma się tę charyzmę!

--
XL

69. Data: 2018-10-25 21:39:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 10:05, XL pisze:

> I weryfikują. Po telewizyjnej debacie, w której brałam udział,

Ta?
https://www.youtube.com/watch?v=q3UDv0sS6T4&feature=
youtu.be

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

70. Data: 2018-10-25 22:00:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ta?
> https://www.youtube.com/watch?v=q3UDv0sS6T4&feature=
youtu.be

Czego nie rozumiesz?

--
XL

Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?