Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

81. Data: 2018-10-26 13:25:13

Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 10:55, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>>>>
>>>> Aż w końcu was zdelegalizują.
>>>
>>> Na jakiej podstawie?
>>
>> https://dzialaj.akcjademokracja.pl/campaigns/280
>
> LOL
> ?

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24094039,zgadzam-
sie-z-zarzutem-ale-nie-czuje-sie-winna-40-osob-oskar
zonych.html

"- Myślę, że nasze działania - nie tylko nasze personalnie, ale w Polsce
- przyczyniły się do tego, że w czwartek Parlament Europejski uchwalił
rezolucję potępiającą neofaszyzm, rasizm i ksenofobię - stwierdziła Ewa
Borguńska.

- Wprowadził zakaz działalności grup neofaszystowskich w państwach Unii
Europejskiej - uzupełnił dziennikarz. - 355 eurodeputowanych zagłosowało
za, 90 przeciw, 39 wstrzymało się od głosu - powiedział Piotr Maślak.

- Wśród tych przeciw byli europosłowie Prawa i Sprawiedliwości -
stwierdziła Ewa Borguńska.

- Niemożliwe! - zakpiła Beata Geppert, wybuchając śmiechem.

- Ale jak to jest możliwe, skoro w polskim prawie jest zakaz
propagowania faszyzmu? - dopytywał Piotr Maślak.

- Proszę pana, to dlatego, że to jest "tylko" w Konstytucji zapisane -
skwitowała Ewa Borguńska."

> Nie ubliżaj Polakom.

Ten marny 1% finansowany przez ruskich? Co to za Polacy, którzy chcą
zniszczyć własny kraj? Jakoś mi ich nie żal, że czują się urażeni :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

82. Data: 2018-10-26 14:17:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> propagowania faszyzmu? - dopytywał Piotr Maślak.
>
> - Proszę pana, to dlatego, że to jest "tylko" w Konstytucji zapisane -

Gdzie masz faszyzm w Polsce?

> Ten marny 1% finansowany przez ruskich?

Zapominasz o PiS - z PiS to już prawie połowa ?

> o to za Polacy, którzy chcą
> zniszczyć własny kraj? Jakoś mi ich nie żal, że czują się urażeni :)

A idź do... Niemca. On ci pomoże go rozwijać.

PS. Nie bez powodu w POLSKICH bajkach Niemiec to diabeł, nawet niemiecka
ubrany.
--
XL

83. Data: 2018-10-26 17:28:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 14:17, XL pisze:

sie-z-zarzutem-ale-nie-czuje-sie-winna-40-osob-oskar
zonych.html

> Gdzie masz faszyzm w Polsce?

A ty i ten twój cały ONR (czy tam jego inne klony...) to co?
To wy chodzicie w marszach z opaskami na ramionach i hajlujecie, po
lasach biegacie z tortami ze swastyką z wafelków, plujecie w tramwajach
na cudzoziemców, palicie tęcze, nienawidzicie homosiów aż piana tryska z
waszych pysków. Chcecie Polskę izolować od cywilizacji i wprowadzić
katofaszystowską dyktaturę.
Czego nie rozumiesz?

> Zapominasz o PiS - z PiS to już prawie połowa ?

30 parę % + 1% to nie jest połowa. Znowu naginasz rzeczywistość.
I dobrze, że zdajesz sobie sprawę jaki wpływ na Polskę mają ruski.
Szkoda tylko, że nie potrafisz wyciągnąć z tego wniosków.

> A idź do... Niemca. On ci pomoże go rozwijać.

Jeździsz po drogach wybudowanych za Niemieckie pieniądze. A nie za ruskie.

> PS. Nie bez powodu w POLSKICH bajkach Niemiec to diabeł, nawet niemiecka
> ubrany.

Nie bez powodu w niemieckich bajkach Polak to brudas i złodziej samochodów.

Jak zwykle argument z dupy, ale kto mieczem wojuje... tyle razy już cię
tego uczyłem, i nadal nie dotarło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

84. Data: 2018-10-26 17:46:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> tyle razy już cię
> tego uczyłem, i nadal nie dotarło.

Bo uczyć to trza umić.
LOL

--
XL Uczyć to my - ale nie nas

85. Data: 2018-10-26 17:51:43

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Macie dobre wzory do naśladowania.
Taki jeden na bok czesany z kusym wąsikiem.
Albo krzykliwy łysy, ale jurny.
Bo ten pierwszy to cuś do kobitek nie bardzo.
Wprawdzie plątała mu się jedna Ewa...!
Oba marnie skończyli - na szczęście!

Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?
Leo się doigrał?