Rukola trwała na pesto. Polecam.

1. Data: 2012-10-14 13:35:31

Temat: Rukola trwała na pesto. Polecam.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękny dzień, czas zachować rukolę trwałą na zimę. Roslinka to niepozorna,
pięknie rośnie, sama się rozsiewa na przyszły rok, zero wymagań poza
minimum wody i słoneczka, nawet nieopielona daje sobie radę wspaniale.
Listki są małe, więc trochę skubania jest, ale w masie wspaniałe, mięsiste
i aromatyczne. O wiele lepsze, niż u wiotkiej rukoli jednorocznej, tej co w
sklepach, bardziej skondensowane w smaku i aromacie.

W lodówce czekają piniole i parmezan.
Będzie pesto - świeże na kolację, a zapas do zamrożenia na zimę w
porcyjkach.

PS. Zdjęcia wkrótce, hurtowo, wraz z zaległymi tej jesieni.
(by XL)

2. Data: 2012-10-14 14:07:04

Temat: Re: Rukola trwała na pesto. Polecam.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 15:35, Ikselka pisze:
> [...]
>
> W lodówce czekają piniole i parmezan.
> Będzie pesto - świeże na kolację, a zapas do zamrożenia na zimę w

Dobrze działa na psyche, z pewnością.

Ewa

3. Data: 2012-10-14 14:33:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 16:07, medea pisze:

> Dobrze działa na psyche, z pewnością.

Może należy zintegrować wszystkie grupy w jedną. Wtedy problemy z
celnością same by zniknęły.

4. Data: 2012-10-14 14:40:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-10-14 16:33, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Może należy zintegrować wszystkie grupy w jedną. Wtedy problemy z
> celnością same by zniknęły.

Trzeba jednak samemu to robić, bo ci z gugla to mocno niedomyślni są.

qr.a

5. Data: 2012-10-14 14:42:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-14 16:33, Aicha pisze:

> Może należy zintegrować wszystkie grupy w jedną. Wtedy problemy z
> celnością same by zniknęły.

Biorąc pod uwagę wciąż słabnące zainteresowanie grupami, niedługo takie
rozwiązanie stanie się koniecznością. Będziemy tylko przy tytule wątku
dodawać w nawiasie klasyfikator np. kuch./psych./rel. itp. ;)

Ewa

6. Data: 2012-10-14 14:46:58

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-10-14 16:33, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Trzeba jednak samemu to robić, bo ci z gugla to mocno niedomyślni są.

pewnie nie wiedzą, że taka super grupa to może być panaceum na
problemy z potencją ? :))))

a -może oni nie maja jeszcze/już takich problemów ? :)))))))

7. Data: 2012-10-14 15:12:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 15:35:31 +0200, Ikselka napisał(a):

> PS. Zdjęcia wkrótce, hurtowo, wraz z zaległymi tej jesieni.

Tu też.
Sorry za ntg, gości mam, zabieganie.
(by XL)

8. Data: 2012-10-14 15:51:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 października 2012 17:13:08 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tu też.
> Sorry za ntg, gości mam, zabieganie.

I to cie tłumaczy? ;-)

Stalker

9. Data: 2012-10-14 16:50:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 16:07:04 +0200, medea napisał(a):

> Dobrze działa na psyche, z pewnością.
>
> Ewa

Wiesz, świetnie. Mąż zadowolony, a ja, cóż... jak zawsze też 3333-)
(by XL)

10. Data: 2012-10-14 16:53:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Oct 2012 08:51:49 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> I to cie tłumaczy? ;-)

A tak jest napisane?

A Ciebie?

(by XL)

Lalki reborn.
Czyżby piąty raz?
co to jest niekrzywdzenie
Niemcy już wyją, może i Europa nam pomoże.
impotencja udawana czy prawdziwa.