Rulid

1. Data: 2001-10-11 17:42:26

Temat: Rulid
Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam infekcje, paskudna - dokladniej to chwilowo mam zapalenie oskrzeli.
Lecze sie (a dokledniej to jestem leczona) chwilowo Ospamoxem, ale
lekarka powiedziala, ze jesli nie pomoze do piatku (jutra) to proponuje
zmiane na Rulid, bo ponoc przynosi efekty. OK, w koncu od tego ona jest
lekarzem, zeby mowic co mam brac, ale taki pewien niepokoj mnie ogarnal,
bo uslyszalam, ze po Rulidzie wystepuja czeste zaburzenia rytmu serca.
Poniewaz mam czestoskurcze z niewyjasnionych przyczyn, wiec mam pytanko
do Was - czy slyszeliscie o jakichs powiklaniach po Rulidzie?
Musze do jutra sie zdecydowac, czy brac to czy nie, a wolalabym to
przezyc, zwlaszcza, ze jestem sama w domu i jakby sie cosik zaczelo
dziac, to nikt mi nie pomoze...
pozdrowienia
Tatiana

2. Data: 2001-10-11 21:45:09

Temat: Re: Rulid
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9q4ok0$9jq$7@news.tpi.pl>, "Bazyl \(Xena\) Tatiana"
<t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> says...
> [...]
> Musze do jutra sie zdecydowac, czy brac to czy nie, a wolalabym to
> przezyc, zwlaszcza, ze jestem sama w domu i jakby sie cosik zaczelo

Jako ze w literaturze wystepuja zawsze rozne rzeczy wiec moze uspokoji
cie to ze ja spotkalem sie na zywca z 2 uczuleniami i tyle. A swego czasu
pisalem tego kope.

3. Data: 2001-10-12 05:51:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Oct 2001, Bazyl (Xena) Tatiana wrote:

> zmiane na Rulid, bo ponoc przynosi efekty. OK, w koncu od tego ona jest
> lekarzem, zeby mowic co mam brac, ale taki pewien niepokoj mnie ogarnal,

wystapic moga - tak podaje literatura - ja natomiast w praktyce
takowych nie widzialem. Widzialem za to po doxepinie, ale jest to
oczywiscie zupelnie inna para kaloszy

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

choroba Fabry???
angina a serce
Technika Alexandra?
Badanie śliny na wydzielanie antygenu grupy krwi
ZABURZENIA ODŻYWIANIA