Ruskie/niemieckie trolle w Orlenie ?

1. Data: 2022-12-05 19:49:20

Temat: Ruskie/niemieckie trolle w Orlenie ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.wnp.pl/gazownictwo/ekolodzy-weszli-do-si
edziby-orlenu-nie-chca-dla-polski-gazu-z-kataru,6505
49.html

Za wszarz i za drzwi, to nie problem, ale mnie ciekawi tylko, na co
,,okupanci" liczą, bo jaki będzie odbiór społeczny tej szopki, z góry
wiadomo ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-12-05 19:55:41

Temat: Re: Ruskie/niemieckie trolle w Orlenie ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://www.wnp.pl/gazownictwo/ekolodzy-weszli-do-si
edziby-orlenu-nie-chca-dla-polski-gazu-z-kataru,6505
49.html

,,Jesteśmy małą grupą, zmotywowanych osób do powstrzymania niszczącego
klimat przemysłu gazowego - tak piszą o sobie aktywiści, którzy rozpoczęli
dziś okupację siedziby Orlenu w Warszawie. ,,

???
Wiadomo, jak i przez kogo zostali ,,zmotywowani" ?
A to, że ich wpuszczono do siedziby Orlenu, to miszczostwo samo w sobie -
niczego lepszego nie trzeba już robić dla PiSu przed wyborami ?

> Za wszarz i za drzwi, to nie problem, ale mnie ciekawi tylko, na co
> ,,okupanci" liczą, bo jaki będzie odbiór społeczny tej szopki, z góry
> wiadomo ?

No :)

3. Data: 2022-12-05 20:14:54

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 5.12.2022 19:55, XL wrote:
> [...]
> A to, że ich wpuszczono do siedziby Orlenu, to miszczostwo samo w sobie -
> niczego lepszego nie trzeba już robić dla PiSu przed wyborami ?

Nie martw się dzidka o wybory, kurdupel z pinokiem prześcigają się w
pomysłach jak tu jeszcze bardziej skompromitować swoje i tak żenujące
wizerunki, więc wyniki wyborów już i tak są przesądzone. A co chwilę
dokłada do pieca a to długopis, a to 70milionowy, a to zero - z którym
się notabene coraz mniej kochają... no cyrk kurwa na kółkach, nic tylko
czipsy wtryniać i czekać jak to jebnie.
Pytanie poważniejsze to jak potem się odkopać z tego gówna... no, ale
póki co czipsy!

--
pzdr
Roman

4. Data: 2022-12-05 20:23:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:
edziby-orlenu-nie-chca-dla-polski-gazu-z-kataru,6505
49.html

> Nie martw się dzidka(...)

Tobie się wydaje piccolo, że ja z tobą rozmawiam?
LOL
--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Fałszywa pandemia - szpryce won!
Kto poważnie traktuje JP II?
Wyjazd integracyjny.