Rwa kulszowa - proszę o radę.

1. Data: 2002-10-05 07:38:03

Temat: Rwa kulszowa - proszę o radę.
Od: "Musiu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cierpię na straszne bóle od biodra w dół. Nic nie pomaga. Podejrzewam ze to
rwa kulszowa.Bardzo proszę o pomoc i radę.

Ula Cz.

2. Data: 2002-10-05 11:10:14

Temat: Re: Rwa kulszowa - proszę o radę.
Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Musiu naskrobał:

>Cierpię na straszne bóle od biodra w dół. Nic nie pomaga.
>Podejrzewam ze to rwa kulszowa.Bardzo proszę o pomoc i radę.

Opis za skromny, nic nie da się powiedzieć oprócz - Idź do lekarza!
(a najlepiej do 3 po kolei). Potem opowiedz na grupie czego się
dowiedziałeś...

Jacek

3. Data: 2002-10-06 00:04:10

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sat, 5 Oct 2002 09:38:03 +0200, "Musiu" <m...@i...pl>
wyskrobal sobie:

>Cierpi? na straszne bóle od biodra w dó?. Nic nie pomaga. Podejrzewam ze to
>rwa kulszowa.Bardzo prosz? o pomoc i rad?.

sprawdz sobie nerki tez - mnie leczono na kregoslup a sie okazalo ze
mam wodonercze :(
USG dobrze zrobic co jakis czas :)

m3duz4

4. Data: 2002-10-07 12:40:57

Temat: Re: Rwa kulszowa - prosz&ecirc; o rad&ecirc;.
Od: t...@i...pl (<wasaty>) szukaj wiadomości tego autora

Moze ale nie musi - skontaktuj sie z DOBRYM i FACHOWYM terapeuta manualnym
(jesli nie znasz, napisz gdzie mieszkasz, moze bede w stanie podsunac ci
adres kontaktowy
Pozdrowienia <wasaty>

5. Data: 2002-10-08 08:17:45

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cierpię na straszne bóle od biodra w dół. Nic nie pomaga. Podejrzewam ze to
> rwa kulszowa.Bardzo proszę o pomoc i radę.
>
> Ula Cz.

Miałem takie bóle przez ponad pół roku. Miałem różne zabiegi
fizykoterapeutyczne i wyleczyłem. Najlepiej pomaga laser (fizykoterapia), oraz
żel FASTUN. Ale na te zabiegi kieruje lekarz.
Pozdrawiam, Marek

6. Data: 2002-10-08 09:39:27

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cierpię na straszne bóle od biodra w dół. Nic nie pomaga. Podejrzewam ze to
> rwa kulszowa.Bardzo proszę o pomoc i radę.
>
> Ula Cz.

vioxx 0.25/dzien pomogl mi w 2 dni
ret

Łysienie plackowate-ponowna prośba.