Rynsztok w trzecim pokoleniu.

1. Data: 2018-08-12 03:23:10

Temat: Rynsztok w trzecim pokoleniu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.o2.pl/artykul/ruszyl-proces-wnuka-lecha-
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

--
XL

2. Data: 2018-08-12 10:42:00

Temat: Re: Rynsztok w trzecim pokoleniu.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-12 o 03:23, XL pisze:
> https://www.o2.pl/artykul/ruszyl-proces-wnuka-lecha-
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

Tylko niewykształcone gnidy umysłowe uważają, że dzieci ponoszą
odpowiedzialność za czyny rodziców, a rodzice za czyny swoich dorosłych
dzieci.
A sami się oburzają, gdy wytyka im się to samo..

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-08-12 17:12:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://www.o2.pl/artykul/ruszyl-proces-wnuka-lecha-
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

,,Pomroczność jasna" w drugim pokoleniu.
To ci rodzinka!

--
XL

4. Data: 2018-08-13 13:02:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-12 o 17:12, XL pisze:
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

> ,,Pomroczność jasna" w drugim pokoleniu.
> To ci rodzinka!

Słabe to argumenty.. Naprawdę nie ma na Lecha nic poważnego że trzeba
zaczepiać rodzinę?

5. Data: 2018-08-13 16:14:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

> Słabe to argumenty.. Naprawdę nie ma na Lecha nic poważnego że trzeba
> zaczepiać rodzinę?

Zaczepiać? - to może trzeba pochwalić? Syna Tuska też?
Kaczyńska nic złego nie zrobiła, a wam wystarczy samo nazwisko. TO jest
dopiero czepialstwo :-\

--
XL

6. Data: 2018-08-13 17:14:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-13 o 16:14, XL pisze:
> [...]
>>

> Zaczepiać? - to może trzeba pochwalić? Syna Tuska też?
> Kaczyńska nic złego nie zrobiła, a wam wystarczy samo nazwisko. TO jest

To ci rodzinka! Typowa katolicka. Ciekawe po kim to ma, pewnie trzeba
pochwalić...

https://www.pudelek.pl/artykul/133943/trzech_mezow_d
wa_rozwody_i_trojka_dzieci_rozrysowalismy_wam_zycie_
marty_kaczynskiej/

Mi osobiście to zwisa i powiewa ile ma rozwodów, ślubów kościelnych i
dzieci, każde z innym, ale twoja hipokryzja jest żenująca.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-08-13 21:35:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

> Zaczepiać? - to może trzeba pochwalić? Syna Tuska też?
> Kaczyńska nic złego nie zrobiła,

nie ganiała ludzi po pijanemu samochodem po całym mieście, nie pobiła męża,
nie donosiła do UB na kolegów z pracy i nie pobierała za to pensji z Totka,
nie znieważyła policjanta ani nikogo innego, nie załatwiła synowi popłatnej
synekurki w bogatej spółce w ramach łapówki dla siebie, nie przyjmowała też
łapówek w postaci ,,płatności za reklamy" na stronie zidiociałej córeczki
piszącej o aktualnie noszonym fasonie majtek i kolejnych torebkach w cenach
kilkakrotnie przewyższających średnią krajową,

> a wam wystarczy samo nazwisko. TO jest
> dopiero czepialstwo :-\

J.w.
--
XL

8. Data: 2018-08-13 22:09:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-13 o 21:35, XL pisze:

> nie ganiała ludzi

Prawdziwa katoliczka normalnie.
Jak ty potrafisz sobie wszystko wytłumaczyć, nawet złamanie swoich
własnych norm religijnych. Mistrzostwo.

Jest taka doskonała. Prawie jak Piotrowicz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-08-14 03:40:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 sierpnia 2018 10:42:00 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> dzieci.
> A sami się oburzają, gdy wytyka im się to samo..

tak Piotrze, masz w tym calkowita racje.
jednak zauwaz, ze na przyklad na postepowanie Adama Michnika
duzy wplyw mialo to, ze jego przyrodni brat byl oprawca:

"Stefan Michnik (ur. 28 września 1929 w Drohobyczu) - kapitan Ludowego Wojska
Polskiego, oskarżany o zbrodnie stalinowskie, sędzia i adwokat, działacz
komunistyczny, informator i rezydent Informacji Wojskowej, nauczyciel akademicki,
przyrodni brat Adama Michnika."

i jakkolwiek czlekowi prawemu nie mozemy zarzucic, ze postepowanie jego krewnych
bylo takie czy siakie, bo przeciez on sie z tego przemoznego kregu podlosci
wyrwal lub do niego nie przystapil, to przy yyy "glizdeczce" ludzkiej taki zwiazek
jest az nadto, poprzez wyrazane opinie, postepowanie i chronienie ukladu, widoczny.

jacek

10. Data: 2018-08-14 09:50:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> Zaczepiać? - to może trzeba pochwalić? Syna Tuska też?
> Kaczyńska nic złego nie zrobiła, a wam wystarczy samo nazwisko. TO jest

Tak, młody Wałęsiak nawet nie pretenduje do miana osoby publicznej, to
nie należy publicznie szargać jego imienia. Staremu sam bym dał w mordę,
za rozwalenie Polski, za permanentny strajk który firmował swoim
nazwiskiem, i wywoływał podczas gdy Polacy po wszystko musieli stać w
kolejkach. Oj ma ten osobnik swoje za skórą, ale młodego zostawmy w
spokoju.

Daj spokój, już tyle atramentu wylałem w krytyce dewotów nastających na
panią Martę, tak że nie pisz "wy".

W kasie państwowej widać dno
Piękny pogrzeb
Każdy kto tutaj pisze