Rynsztok w trzecim pokoleniu.

11. Data: 2018-08-14 09:58:50

Temat: Re: Rynsztok w trzecim pokoleniu.
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-14 o 03:40, j...@o...pl pisze:
> [...]
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

> tak Piotrze, masz w tym calkowita racje.
> jednak zauwaz, ze na przyklad na postepowanie Adama Michnika
> duzy wplyw mialo to, ze jego przyrodni brat byl oprawca:
>
> "Stefan Michnik (ur. 28 września 1929 w Drohobyczu) - kapitan Ludowego Wojska
Polskiego, oskarżany o zbrodnie stalinowskie, sędzia i adwokat, działacz
komunistyczny, informator i rezydent Informacji Wojskowej, nauczyciel akademicki,
przyrodni brat Adama Michnika."

> i jakkolwiek czlekowi prawemu nie mozemy zarzucic, ze postepowanie jego krewnych
> bylo takie czy siakie, bo przeciez on sie z tego przemoznego kregu podlosci
> wyrwal lub do niego nie przystapil, to przy yyy "glizdeczce" ludzkiej taki zwiazek
> jest az nadto, poprzez wyrazane opinie, postepowanie i chronienie ukladu, widoczny.
>
> jacek

Możesz wyjaśnić co wg ciebie znaczy termin "oprawca"? Bo z tego co
przedstawiłeś to dla ciebie strasznym zbirem robi człowieka funkcja
kapitana LWP, sędziego i adwokata, czy informatora na usługach organów
państwa - swojego kraju.

12. Data: 2018-08-14 10:48:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-14 o 09:58, Trybun pisze:

> [...]
> przedstawiłeś to dla ciebie strasznym zbirem robi człowieka funkcja
> kapitana LWP, sędziego i adwokata, czy informatora na usługach organów

I napisał to człowiek, który zaraz obok napisał również, cytuję:

"Staremu sam bym dał w mordę, za rozwalenie Polski, za permanentny
strajk który firmował swoim nazwiskiem, i wywoływał podczas gdy Polacy
po wszystko musieli stać w kolejkach. Oj ma ten osobnik swoje za skórą,"

Pomijając już poziom (a raczej jego brak) merytoryczny tych bzdur, to
chyba masz poważny problem z uporządkowaniem własnych myśli, bo nie za
bardzo jesteś konsekwentny w tym co piszesz.

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2018-08-14 19:39:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

> Tak, młody Wałęsiak nawet nie pretenduje do miana osoby publicznej, to
> nie należy publicznie szargać jego imienia. Staremu sam bym dał w mordę,
> za rozwalenie Polski, za permanentny strajk który firmował swoim
> nazwiskiem, i wywoływał podczas gdy Polacy po wszystko musieli stać w
> kolejkach. Oj ma ten osobnik swoje za skórą, ale młodego zostawmy w
> spokoju.

Ten ,,młody" co prawda ,,nie pretenduje", ale korzysta.

> Daj spokój, już tyle atramentu wylałem w krytyce dewotów nastających na
> panią Martę,

Nic mi o tym nie wiadomo.

> tak że nie pisz "wy".

OK. Ty nie. ONI.

--
XL

14. Data: 2018-08-14 19:44:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
walesy-dominikowi-w-grozi-do-12-lat-wiezienia-627892
7227823745a

> Możesz wyjaśnić co wg ciebie znaczy termin "oprawca"?

A to już spytaj o to rodziny tych, na których nadawał Bolek - w
bezposrednim wyniku czego zostali aresztowani i represjonowani.

> Bo z tego co
> przedstawiłeś to dla ciebie strasznym zbirem robi człowieka funkcja
> kapitana LWP, sędziego i adwokata, czy informatora na usługach organów
> państwa - swojego kraju.

... oraz postkomunistycznej polskiej noblistki.
Owszem, robi. Bo JEDNAK nie każdy szedł na układ. Chwalebny przykład -
Herbert. I cała rzesza szarych obywateli-patriotów, represjonowanych i
szykanowanych za niepodporzadkowanie się komunistycznemu reżimowi.

--
XL

15. Data: 2018-08-15 13:26:52

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-14 o 19:44, XL pisze:

> A to już spytaj o to rodziny tych, na których nadawał Bolek - w
> bezposrednim wyniku czego zostali aresztowani i represjonowani.

Na racie pytam p. Jacka, który zdaje się mieć zdanie w tym temacie. Nie
bronię tu jakichś bandziorów, ale niedopuszczalne jest stosowanie
odpowiedzialności zbiorowej.

> [...]
> Herbert. I cała rzesza szarych obywateli-patriotów, represjonowanych i
> szykanowanych za niepodporzadkowanie się komunistycznemu reżimowi.

Co to znaczy "układ"?, nawet ja przecie musiałem podpisywać tzw lojalki
z okazji wyjazdów za granicę. Nie było w nich mowy o żadnym donoszeniu
na kogokolwiek wysługiwaniu się komuś, tylko deklaracja że nie będzie
się szkodzić swojemu krajowi i wchodzić w układy z ówczesnymi państwami
wrogimi Polsce.

16. Data: 2018-08-15 13:27:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-14 o 19:39, XL pisze:

> Ten ,,młody" co prawda ,,nie pretenduje", ale korzysta.

Wątpię, na dzień dzisiejszy myślę że obiektywnie może być postrzegany
jako ofiara.

> Nic mi o tym nie wiadomo.

Ale tak było. Moje zapewnienie powinno wystarczyć, jak nie wierzysz to
możesz sprawdzić np w archiwum "Pręgierza".

> OK. Ty nie. ONI.

Jasne, nigdy bym nie uczestniczył w tak wysoce nagannym zachowaniu.
Grzechy popełnia każdy sam osobiście i tylko grzesznik powinien być
poddawany publicznej ocenie.

17. Data: 2018-08-15 13:51:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> odpowiedzialności zbiorowej.

> Co to znaczy "układ"?, nawet ja przecie musiałem

Upssssss.... jaki ładny eufemizm.

> [...]
> na kogokolwiek wysługiwaniu się komuś, tylko deklaracja że nie będzie
> się szkodzić swojemu krajowi i wchodzić w układy z ówczesnymi państwami

Ja nie podpisywałam, więc i nie wyjeżdżałam.
Różnie Polacy traktowali swoj podpis jak widać :->

--
XL

18. Data: 2018-08-15 13:54:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Wątpię, na dzień dzisiejszy myślę że obiektywnie może być postrzegany
> jako ofiara.

O, na pewno może! Takich postrzegaczy na pewno nie brakuje.
LOL

> [...]
>>

> Jasne, nigdy bym nie uczestniczył w tak wysoce nagannym zachowaniu.
> Grzechy popełnia każdy sam osobiście i tylko grzesznik powinien być

Grzesznik to zbłąkany WIERZĄCY W BOGA.
Coś Ci się pofistaszkowało.

--
XL

19. Data: 2018-08-19 15:40:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-15 o 13:51, XL pisze:

> Upssssss.... jaki ładny eufemizm.

Ja zupełny pionek, - kompletny brak zaangażowania w sprawy polityki.

> Ja nie podpisywałam, więc i nie wyjeżdżałam.
> Różnie Polacy traktowali swoj podpis jak widać :->

Bo i pewnie nic było żadnych konsekwencji dla tych co nie podpisywali.
Ja, jedno że wolałem nie ryzykować, dwa że nie widziałem nic złego w
podpisaniu.

Pseudokomuchy nadużywały tego idiotycznego, pompatycznego stylu.
Chciałeś/aś wejść do zakładu pracy, podsuwali pod nos deklarację o
tajemnicy do podpisania, brali na siłę do wojska i kazali składać
przysięgi na wierność, aby w razie czego mieć pretekst do zarzutów i
oskarżeń o zdradę. Ktoś tam wtedy nieźle miał przemeblowane we łbie. Ale
takie wtedy były czasy.

20. Data: 2018-08-19 15:42:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-15 o 13:54, XL pisze:

> O, na pewno może! Takich postrzegaczy na pewno nie brakuje.
> LOL

Jestem przekonany że w jakiejś tam mierze swoja dolę zawdzięcza także
sławie/niesławie dziadka.

> Grzesznik to zbłąkany WIERZĄCY W BOGA.
> Coś Ci się pofistaszkowało.

Grzesznik to ten kto popełnił grzech/błąd. Tak więc to chyba
pofistaszkowało się jednak temu co stosuje odpowiedzialność zbiorową,
np. dokładając do grzechu wnuka - dziadka.

W kasie państwowej widać dno
Piękny pogrzeb
Każdy kto tutaj pisze
Chwała Bohaterom Powstania!