Rzędy drzew naprzemiennie

1. Data: 2016-09-26 16:49:40

Temat: Rzędy drzew naprzemiennie
Od: JanuszWo <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma wiedzę na temat możliwości sadzenia krzewów i drzew
naprzemiennie? Chodzi mi po głowie możliwość wykorzystania opisywanych w
niektórych miejscach właściwości odstraszających bzu czarnego. Gdybym
posadził rządek bzu czarnego, potem rządek jabłoni, potem rządek bzu
czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?
Jakieś przeciwskazania?
JanuszWo

2. Data: 2016-09-26 19:13:36

Temat: Re: Rzędy drzew naprzemiennie
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszWo" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
> odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?

Hejka. A jakie szkodniki masz na mysli?
Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

3. Data: 2016-09-26 19:41:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. A jakie szkodniki masz na mysli?
> Pozdrawiam konkretnie Ja...cki

Te niezdecydowane zapewne. Pojawi się taki szkodnik w sadzie między rzędami,
spojrzy w prawo -- jabłuszka. Spojrzy w lewo -- bez czarny. I jak zacznie
tym swoim łebkiem kręcić, jak zacznie kombinować gdzie by tu wsześniej
zaszkodzić... Na takich drani metoda ta może być skuteczna.

Jarek

--
Osiołkowi w żłoby dano,
W jeden owies, w drugi siano.

4. Data: 2016-09-27 08:17:22

Od: mirzan <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 września 2016 16:49:41 UTC+2 użytkownik JanuszWo napisał:
> [...]
> czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
> odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?

Celem odstraszania owadów szkodliwych,sadzi się przy drzewach konopie,
nie koniecznie siewne.

5. Data: 2016-09-27 08:47:32

Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

>konopie,
>nie koniecznie siewne.
taaa, malo to postow na tematycznych ze cos zre 'temat' na out'ach.......
na przemyslowe zreszta tez trzeba miec zezwolenie - imo bo na bank to nie
wiem.....

6. Data: 2016-12-22 19:52:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czarnego, a obok... i tak dalej i tak dalej to może udałoby się
> odstraszyć szkodniki na większej powierzchni? Jakieś inne korzyści?

Jedne odstraszysz inne przyciągniesz, lepiej zapoznaj się z aktualnym programem
ochrony roslin sadowniczych.

kiedy odrosnie trawa
Pochwała drożdży
trzmiele w kompostowniku