Rzekome reklama szpitala w Polanicy

1. Data: 2000-12-19 21:19:34

Temat: Rzekome reklama szpitala w Polanicy
Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Jacku D - chciałbym Cie poinformować że w dzisiejszym odcinku
Kliniku Cudów pacjentka do rekonstrukcji piersi ewidentnie leżała w
Warszawskim Centrum Onkologii - masz więc swoje inne szpitale....

Krzysztof Zieliński
* Politechnika Warszawska * MEiL *

2. Data: 2000-12-20 10:00:15

Temat: Re: Rzekome reklama szpitala w Polanicy
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Zieliński" <z...@w...home.pl> napisał w
wiadomości news:91ol51$3ur$2@news.tpi.pl...
> Szanowny Jacku D - chciałbym Cie poinformować że w dzisiejszym odcinku
> Kliniku Cudów pacjentka do rekonstrukcji piersi ewidentnie leżała w
> Warszawskim Centrum Onkologii - masz więc swoje inne szpitale....

Ten oddzialik w Wa-wie to pewnie jakaś filia (przedstawicielstwo handlowe)
szpitala w Polanicy?

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Dziecko to uwidoczniona miłość.

3. Data: 2000-12-20 11:14:33

Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ten oddzialik w Wa-wie to pewnie jakaś filia (przedstawicielstwo handlowe)
> szpitala w Polanicy?

Ten oddzialik gdzie kobiecie usta powiększali a dziewczynie twarz na zielono
czymś wysmarowali to prywatna klinika chirurgii plastycznej przy pl.
Inwalidów - jakie ma konszachty z Polanicą - nie mam pojęcia. Natomiast
łyżwiarka po mastektomii ewidentnie leżała w Centrum Onkologii na
Roentgena - zresztą rekonstrukcja miała być bardzo zmyślna, bo za pomocą
własnych tkanek a nie silikonu.

4. Data: 2000-12-20 12:34:43

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Zieliński" <z...@w...home.pl> napisał w
wiadomości news:91q65g$ibc$3@news.tpi.pl...
> [...]
> łyżwiarka po mastektomii ewidentnie leżała w Centrum Onkologii na
> Roentgena - zresztą rekonstrukcja miała być bardzo zmyślna, bo za pomocą

Sorki - zapomniałem dodać smilesów i źle mnie zrozumiałeś.
Na prawdę nie interesuje mnie kto, z kim, jak i gdzie. Osobiście uważam, że
tego typu program jest potrzebny (i dobrze zrobiony) - widziałem kilka
odcinków. Nie bardzo mnie w tym wypadku interesuje, czy jest to klinika w
Polanicy, czy Pcimiu Dolnym - ważne, że pokazują, co te "białe potwory tymi
swoimi tasakami i piłami mechanicznymi" potrafią wyprawiać z ludzkim ciałem.
IMHO twórcy programu naprawdę stanęli na wysokości zadania. W poprzednim
poście chciałem tylko dorzucić kamyczek do ogródka w którym "spiskową teorię
dziejów" uprawia mój ex-kolega Jacek D (PLONK ciągle obowiązuje - i to za
właśnie ten temat przelał czarę goryczy).

Pozdro

Maseł

P.S. Jako temat na następna serie podsunąłbym szpital okulistyczny w
Katowicach - ostatnio spędziłem tam trochę czasu (LASIK) i uważam, że warto
pokazać co oni tam wyprawiają - też są dobrzy w tym co robią.

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Spełniam swój obowiązek i inne sprawy mnie nie obchodzą.

Dwa pytania na temat dny moczanowej ??
zespół drażliwego jelita-jak leczyc,jakies porady-dzieki z góry
implanty stomatologiczne-gdzie we Wrocławiu?
podwyzszona bilirubina
Próba2