Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, wyprzedaz kolekcji

1. Data: 2005-12-16 10:38:12

Temat: Rzutnik ANIA + zestaw super bajek, wyprzedaz kolekcji
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam do sprzedania rzutnik diaskop ANIA, oraz kilkanascie
przepieknych bajek na przezroczach - wsrod nich
rarytasy i poszukiwane unikaty!
Rewelacyjny prezent, rozwijajacy kontakt z dzieckiem i
jego emocjonalny rozwoj. Nie dajmy sie zwariowac
wspolczesnym oglupiajacym i pelnym przemocy bajkom i
zabawkom.

Zapraszam:

Przypominam, bo juz w weekend sie konczy.

--
Pozdrawiam - Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

2. Data: 2005-12-16 11:14:05

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.12.2005, o godzinie 11.38.12, na pl.soc.rodzina, RTJ napisał(a):

> Przypominam, bo juz w weekend sie konczy.

Dramat...
(siwa! byłem pierwszy!!) ;)

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-12-16 16:39:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1xntk8za7c3s4$.dlg@habeck.pl...

> Dramat...
> (siwa! byłem pierwszy!!) ;)

Skąd wiatr ten wieje, skąd? ;-)

Q.

4. Data: 2005-12-16 16:44:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Nie dajmy sie zwariowac
> wspolczesnym oglupiajacym i pelnym przemocy bajkom i
> zabawkom.

Jestem pełne podziwu. Doprawdy proponowane przez Ciebie nie zawierają
przemocy...
Vide: Czerwony Kapturek, Domek Baby Jagi, że o Królewnie Śnieżce nie
wspomnę...

Dziwny jest teen świaaaaat ;-)
Qrze

5. Data: 2005-12-16 20:43:10

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dnuqm2$4jr$1@atlantis.news.tpi.pl> Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:1xntk8za7c3s4$.dlg@habeck.pl...

> Skąd wiatr ten wieje, skąd? ;-)
>
> Q.

palec do gory

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

6. Data: 2005-12-16 20:58:48

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> [...]
> przemocy...
> Vide: Czerwony Kapturek, Domek Baby Jagi, że o Królewnie Śnieżce nie

A wiesz, że jakas inna ta przemoc była w tamtych bajkach. Taka szczera i
z gruntu zła. Przez autorów była użyta w celu uwypuklenia szlachetności
tej drugiej strony.

A to co teraz udaje mi się w przelocie zobaczyć, pełne jest "durnego
łomotu". Jakiejś takiej papki co tylko ugłupia. Są oczywiście (pewnie
;-) dobre programy, ale miałam pecha i jak dzieciom czasem coś
pozwalałam obejrzeć, to zwykle byłam właśnie takim czymś częstowana.

Pozdrawiam,
Nela

--
to wszystko piszę zupełnie niezależnie od całej (jakiejkolwiek) dyskusji
i nie wyrażam żadnego poparcia bądź dezaprobaty dla kogokolwiek, bądź

7. Data: 2005-12-17 08:01:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@W...security.pl> napisał w wiadomości

> A wiesz, że jakas inna ta przemoc była w tamtych bajkach. Taka szczera i z
> gruntu zła. Przez autorów była użyta w celu uwypuklenia szlachetności tej
> drugiej strony.

To się zgadza. I nie chcę się rozwodzić nad pedagogicznością bajek Grimmów
czy Andersena, bo niewątpliwie wychowawcze one są...

> [...]
> dobre programy, ale miałam pecha i jak dzieciom czasem coś pozwalałam
> obejrzeć, to zwykle byłam właśnie takim czymś częstowana.

... Sama zauważasz, że obecnie w TV dla dzieci jest nie tylko "durny łomot".
Ale nie wiem czemu, wszyscy dziwnym trafem (kiedy szukają argumentów)
przytaczają te "łomoty".
Zresztą nawet nie o to mi chodzi.
Każde dziecko jest inne. Dla jednego koszmarne w skutkach (nocne lęki,
płacze etc) będzie obejrzenie Pokemona, dla innego wysłuchanie, że wilk
zjadł babcię. Mój kuzyn rozpaczał, kiedy wilk goniący zająca (ze znanej
wszystkim urodzonym przed 1980 rokiem bajeczki radzieckiej) został
przyciśnięty przez drzwi tramwaja, a miał wtedy (kuzyn, nie tramwaj) z 5
lat. A mój synek kocha jednocześnie i taką samą miłością Pokemony i
Teletubisie, a ja nie wnikam dlaczego.
Zresztą takie dyskusje o wyższości tego nad owym na psd toczyły się, toczą i
nieraz jeszcze będą miały miejsce.

Podsumowując więc, mnie nie chodzi zasadniczo o to, że tragizm Czerwonego
Kapturka i jego babci jest dla dziecka bezboleśniej przyswajalny a pełne
psychologicznych rozterek życie Johnny'ego Bravo nie ;-)
Denerwuje mnie tylko używanie takich argumentów (cyt: "rozwijajacy kontakt z
dzieckiem i jego emocjonalny rozwoj"), bo to chwyty przegięte.

Pozdrawiam
Q.

PS. Ciekawe, gdzie jeszcze ten zestaw "rozwijający" jest reklamowany... bo
ja wszystkich usenetowych grup nie abonuję.

Błędy rodziców
(ogłoszenie) sprzedam dużo książek za grosze
Rodzice i wychowanie dzieci
Forum dla młodych małżeństw
Różnica wieku