SB-cja bez dystynkcji!

1. Data: 2018-03-01 20:08:16

Temat: SB-cja bez dystynkcji!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalskich i oficerskich.
Jaruzele, Kiszczaki i ich podwładni!

--
XL

2. Data: 2018-03-01 20:45:43

Temat: Re: SB-cja bez dystynkcji!
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>Generalskich i oficerskich.
>Jaruzele, Kiszczaki i ich podwładni!

Zięciulo Obatela Ryszarda!

3. Data: 2018-03-03 19:22:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Generalskich i oficerskich.
> Jaruzele, Kiszczaki i ich podwładni!

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/rzad-przyj
al-projekt-ustawy-odbierajacej-stopnie-generalskie,8
18882.html

,,(...)
Przywraca normalność, przywraca sprawiedliwość - podkreślił Błaszczak.
Zwrócił uwagę, że projekt został przyjęty w dniu szczególnym - w Narodowym
Dniu Pamięci Żołnierzy Wyklętych. (http://www.tvn24.pl)
(...)"

Chwała Bohaterom!
--
XL

4. Data: 2018-03-03 21:30:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-03 o 19:22, XL pisze:

> Przywraca normalność, przywraca sprawiedliwość - podkreślił Błaszczak.

Skoro Błaszczak podkreślił, to faktycznie przywraca.
LOL :)

Dla was marsze faszystów, to przywracanie dumy narodowej. Ciekawe jak
długo pociągniecie w tej alternatywnej rzeczywistości.

https://wiadomo.co/prof-marcin-krol-ludzie-pis-beda-
musieli-odejsc-co-najmniej-z-krzykiem/

"To jest właśnie novum. Poza siłą nie ma tu nic więcej. Nie ma chęci
budowy systemu totalitarnego, gdzie ingeruje się w dusze. Oni nie będą
tego robić, im to nie jest do niczego potrzebne. W tym sensie zostawią
nas w spokoju, ogródki jordanowskie będą liczne, będziemy mogli się
bawić. Jest Internet, uniwersytety zostaną w miarę wolne, nawet za
bardzo nie obawiam się o media. W gruncie rzeczy po co im one? I tak
mają swoje. Chodzi tylko o te wszystkie punkty, gdzie może być naruszona
siła, ponieważ to jest władza, która chce mieć siłę i nic więcej,
dokonuje rewolucji w demokracji, a do tego jest głęboko cyniczna.

Na czym polega ten cynizm?

Na tym, że wszystko, co mówią, jest kłamstwem. To jest coś
nieprawdopodobnego, nawet komuniści nie kłamali bez przerwy.
Gdy Gomułka czy Chruszczow ogłaszali, że za rok będziemy mieć więcej
kukurydzy niż Stany Zjednoczone, to jestem przekonany, że opierali to na
jakichś raportach, które ich skłaniały do takiego przekonania. Ale te
raporty były fałszywe, bo ludzie się bali i ze strachu pisali, że
produkuje się więcej niż w rzeczywistości. Tej władzy taki mechanizm nie
jest do niczego potrzebny, ponieważ kłamie z zasady. Nawet gdy jakiś
zwykły poseł PiS-u mówi wedle dyrektyw partyjnych, które usłyszał, to i
tak sam dodaje do tego jakieś kłamstwa."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-03-03 21:57:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Generalskich i oficerskich.
> Jaruzele, Kiszczaki i ich podwładni!

POstkomuszy (także tutaj) skowyt i jazgot jest najlepszym dowodem, że
ustawy deubekizacyjna i degradacyjna są słuszne. Protestują tylko i
wyłącznie byli reżimowi beneficjenci.

--
XL

6. Data: 2018-03-06 14:13:50

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> POstkomuszy (także tutaj) skowyt i jazgot jest najlepszym dowodem, że
> ustawy deubekizacyjna i degradacyjna są słuszne. Protestują tylko i
> wyłącznie byli reżimowi beneficjenci.

No to pozostaje tylko ujawnić raport WSI wraz z aneksem.
To jest sprawdzian prawdziwych intencji.
Działania pozorowane pod publiczkę dobre są dla lemingów.
BTW, beneficjenci zawsze protestują, nikt nie lubi, jak mu się zabiera.
Jak się skończy kasa na 500+, to dopiero będzie jatka.
J.

7. Data: 2018-03-06 14:26:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> [...]
> BTW, beneficjenci zawsze protestują, nikt nie lubi, jak mu się zabiera.
> Jak się skończy kasa na 500+, to dopiero będzie jatka.

No pewnie, że będzie :-) Wybiorą sobie beneficjenci nowy-lepszy-rząd.
Przecież to chyba normalne w demokracji?
Boisz się, Waść? Zażyj tabaki!
LOL

--
XL

8. Data: 2018-03-06 16:20:30

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> No pewnie, że będzie :-) Wybiorą sobie beneficjenci nowy-lepszy-rząd.
> Przecież to chyba normalne w demokracji?
> Boisz się, Waść? Zażyj tabaki!

Czyli obecny rząd, zupełnie tak jak poprzedni, zażył tabaki, a raport WSI
nadal ma się świetnie niejawny. W sumie racja, fajnie mieć takie trupy w
szafie Kiszczaka, które zawsze można w odpowiednim momencie wyciągnąć i sobie
nimi pograć.
j.

9. Data: 2018-03-06 16:46:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> [...]
> szafie Kiszczaka, które zawsze można w odpowiednim momencie wyciągnąć i sobie

Zawsze trzeba coś mieć na czarną godzinę. Upsss - na czerwoną gadzinę.

--
XL

10. Data: 2018-03-06 16:53:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-06 o 16:46, XL pisze:

> Zawsze trzeba coś mieć na czarną godzinę. Upsss - na czerwoną gadzinę.

Można mieć też Piotrowicza. Coś im się ta czarna godzina przedłużyła,
skoro go tak długo trzymają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Turcja współpracuje z Al-Kaidą! Zabija! Podpisz petycję!
waw
waw
,,Polski antysemityzm????"
Dziecięce konkursy piękności.