SER W ZALEWIE ZIOŁOWEJ

1. Data: 2003-08-06 22:53:24

Temat: SER W ZALEWIE ZIOŁOWEJ
Od: "Akulka " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
I zapraszam wszystkich na wspaniały serek, testowany w ramach pozbycia sie
nadmiaru bazylii. Przepis skąś, kiedyś i gdzieś, ale wreszcie wykorzystany.
Smak ciekawy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SER W ZALEWIE ZIOŁOWEJ

Składniki dla 4 osób:
500 g białego sera dobrze odciśniętego, nie kruszącego się, &frac12; pęczka bazylii,
5 ząbków czosnku, 1 szkl. oleju słonecznikowego, sól, biały pieprz

Ser pokroić w kostkę lub sztabki. Obrany czosnek zmiażdżyć, dodać 1/2
łyżeczki soli, szczyptę pieprzu i posiekaną bazylię. Wymieszać i zalać
olejem. Zalewą zalać ser ułożony w słoiku lub kamionkowym naczyniu. Wstawić
do lodówki na 2 h. i podawać najlepiej z ciemnym chlebem lub do sałatek.
Biały ser można zastąpić fetą, ale wówczas zalewa powinna być mniej pikantna.

Pozdrawiam,
Akulka

1. Data: 2003-08-07 06:15:47

Temat: Re: SER W ZALEWIE ZIOŁOWEJ
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka " <s...@N...gazeta.pl> napisała:
> I zapraszam wszystkich na wspaniały serek, testowany w ramach pozbycia sie
> nadmiaru bazylii. Przepis skąś, kiedyś i gdzieś, ale wreszcie wykorzystany.
[...]
> do lodówki na 2 h. i podawać najlepiej z ciemnym chlebem lub do sałatek.

Cos mi sie kojarzy, ze calkiem podobny przepis na ser byl podawany
na grupie jako niezla zakaska do wodki ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-08-08 02:17:29

Od: "Akulka " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla <l...@f...krasnik.pl> napisał(a):

> Cos mi sie kojarzy, ze calkiem podobny przepis na ser byl podawany
> na grupie jako niezla zakaska do wodki ;-)

> Pozdrawiam
> Lilla

Witam,
Hm, naprawdę? Niech to, a ja go dopiero teraz odkryłam (choć miałam od dawna
wpisany do worda)... Że tez wcześniej nie odkryłam tego przepisu - moze nie
przeczytałam, bo ja nie zakąszam....hem, tego, ale to juz mocno OT:)))))).

Pozdrawiam,
Akulka

1. Data: 2003-08-08 06:33:12

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia *2003-08-07 08:15*, Użytkownik *Lilla* siedząc i dłubiąc w
klawiaturze napisał :

> Cos mi sie kojarzy, ze calkiem podobny przepis na ser byl podawany
> na grupie jako niezla zakaska do wodki ;-)

Bardzo dobrze Ci się kojarzy. Ja go podawałem.

--
Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.

Przywitanie fasolowe
Fw: DŻDŻOWNICA-PASOŻYT
Odwirtualnienie rzeczywistości, czyli spotkania grupowe
Autoportret przy grillu
ksiazki o historii kultury kulinarnej?