SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego

1. Data: 2002-03-12 10:02:50

Temat: SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego
Od: "Andrzej Łagoda" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze

Czy ktoś z Was słyszał o programie wrocławskiej firmy firmy informatycznej
InsERT Sp. z o.o. "Skarbnik" który to ma ułatwiać prowadzenie każdego
budżetu domowego. http://www.skarbnik.pl/
Rozważam możliwość zakupu tego programu, jednak o ile ma on pomóc w
ratowaniu mojego budżetu domowego to wydanie na jego zakup 96,00 zł jest
jednak znacznym wydatkiem.
Jakie są Wasze opinie na jego temat?
Czy znacie sposób wpłynięcia (na Firmę Insert) na znaczne obniżenie jego
ceny?

Pozdrawiam

Andrzeeej

2. Data: 2002-03-12 10:24:55

Temat: Re: SKARBNIK2 prowadzenie budżetu domowego
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak znacznym wydatkiem.
> Jakie są Wasze opinie na jego temat?
> Czy znacie sposób wpłynięcia (na Firmę Insert) na znaczne obniżenie

Nie znam tego programu, ale daj sobie spokój.
Do prowadzenia budzetu domowego wystarczy zwykły arkusz EXCEL, w
którym napiszesz sobie wszystkie formuły w 2 godziny.
Wg mnie wszelkie tego typu ogłoszenia to pic na wodę i nabieranie
ludzi.

Pzdrw.

Basia

P.S.
Tego typu program moze być na pewno przydatny w małej firmie, ale do
budzetu domowego takie bajery są IMHO zbędne.
A już na pewno nie pomoze w ratowaniu budżetu.

3. Data: 2002-03-12 10:47:28

Od: Izabella Wieczorek <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Mar 2002 11:24:55 +0100, Basia Zygmańska
<j...@s...gliwice.pl> wrote:

>Do prowadzenia budzetu domowego wystarczy zwykły arkusz EXCEL, w
>którym napiszesz sobie wszystkie formuły w 2 godziny.

Popieram Basię. Sama korzystam z takiego arkusza i bardzo sobie
chwalę. Można sobie robić dowolne zestawienia wg indywidualnych
potrzeb, a tego Ci żaden program nie zapewni. Jeśli chcesz, mogę Ci
podesłać jako przykład - daj znać na priv.

Izabella Wieczorek
i...@p...com

4. Data: 2002-03-12 11:14:48

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabella Wieczorek <i...@p...com> w artykule
news:12032002.119D7D37@T-1000.org napisał...

> [...]
> potrzeb, a tego Ci żaden program nie zapewni. Jeśli chcesz, mogę Ci
> podesłać jako przykład - daj znać na priv.

A ja się dodatkowo zastanawiam, czy post inicjujący to nie był
przypadkiem zawoalowany spam?

Olka(z paranoją)
--
**/|_/|*********************************************
***********

5. Data: 2002-03-12 11:23:59

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...to.kopernik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabella Wieczorek" <i...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> potrzeb, a tego Ci żaden program nie zapewni. Jeśli chcesz, mogę Ci
> podesłać jako przykład - daj znać na priv.

a to ja poprosze
j...@o...pl

:))))
Joanna

6. Data: 2002-03-12 13:23:45

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomijając fakt, czy to spam czy nie, to jeśli ktoś chce _kupić_ program (w
> temacie) to również _kupiłby_ Excela, który jest nieporównywalnie droższy
> od w/w programu.
>
> --
Staruszku, istnieja darmowe programy dzialajace jak Excel.....

Ania

7. Data: 2002-03-12 13:36:53

Od: Staruszek <s...@u...cad.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabella Wieczorek wrote:

> [...]

temacie) to również _kupiłby_ Excela, który jest nieporównywalnie droższy

Staruszek

8. Data: 2002-03-12 13:43:04

Od: "Agniefka" <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tu jest przykładowy budżet - do pobrania za darmo :-)
i można go sobie zmodyfikować i wykorzystać

republika.pl\be_er\!Wydatki!.zip

Aga

9. Data: 2002-03-12 14:04:02

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu, gdybyś zajrzała do nagłówka wiadomości zauważyłabyś że nie używam
> M$Windows = nie używam Excel. Osoby, którym odpisałem wyraźnie napisały
> _EXCEL_. Czytaj uważnie !!!
>
> ps. używam arkuszy kalkulacyjnych: OO, SO, KSpread....

Staruszku, to jest obowiazkowe, takie patrzenie w naglowki? Nawet jak sie
uzywa Outlook Express i naglowkow tak od razu nie widac?

:-)))

Ania

10. Data: 2002-03-12 14:18:40

Od: Staruszek <s...@u...cad.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk wrote:

> [...]
_EXCEL_. Czytaj uważnie !!!

ps. używam arkuszy kalkulacyjnych: OO, SO, KSpread....

pomocy
Re: Rozwód???
Film o samoobronie kobiet
jeszcze o kontaktach z teściami [długie]
mój ojciec mnie wkurza :)