SPA lub salon urody w Warszawie lub okolicach

1. Data: 2009-05-06 13:05:37

Temat: SPA lub salon urody w Warszawie lub okolicach
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam prośbę, a nawet dwie, skierowane do osób korzystających z
Warszawskich salonów piękności.
Myślę o prezencie dla żony, coś w stylu "jednodniowy pobyt w salonie
piękności lub SPA".
Tak, aby w cenie była jakaś liczba zabiegów indywidualnie ustalana na
miejscu.
SPA Nałęczów oferuje taki pakiet - http://spanaleczow.pl/spa/?id=dayspa.
Nie mam sprecyzowanych konkretnych oczekiwań, bo się na tym nie znam.
Dlatego zwracam się do fachowców, aby nie wybrać jakiś zabiegów dla
ducha, a nie ciała ;-)

1) Czy możecie polecić coś w Warszawie lub okolicy ?
2) Swego czasu ktoś polecał ofertę Bio Studio z Podkowy Leśnej
(http://www.biostudio.com.pl/oferta/day_spa,13.html) tylko niestety
nie mają pakietów
i ceny wydają się wysokie. Czy takie ceny to standard ?

dziękuję i pozdrawiam,

2. Data: 2009-05-24 20:04:00

Temat: Re: SPA lub salon urody w Warszawie lub okolicach
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:
> [...]
> nie mają pakietów
> i ceny wydają się wysokie. Czy takie ceny to standard ?

wykurwiaj

Mam do sprzedania aparat do elektrostymulacji dr Tens
kolor skarpetek
praca zdalna topstars.pl
Jakie studium kosmetyczne trójmiasto?
Włosy