STOP bezkarności "uchodźców"!!!

1. Data: 2017-06-22 09:35:36

Temat: STOP bezkarności "uchodźców"!!!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...)W listopadzie 2014 roku emigrant z Somalii brutalnie zgwałcił w
szwedzkim mieście Sunvald 12-letnią dziewczynkę. Po okresie opieszałości
służb socjalnych sprawca w końcu trafił przed sąd. W czerwcu bieżącego roku
szwedzki wymiar sprawiedliwości skazał gwałciciela na... 180 godzin prac
społecznych.

Muzułmanin z Afryki najpierw bił dziewczynkę, a później brutalnie ją
zgwałcił. W czasie gwałtu napastnik wykrzykiwał rasistowskie hasła przeciw
białym. W raporcie przesłanym do sądu napisano, że ofiara bardzo silnie
krwawiła, a obecnie okropnie cierpi psychicznie i fizycznie.

W Szwecji za gwałt grozi minimum dwa lata więzienia, ale sąd inaczej
potraktował gwałciciela z Sundsvall w prowincji Medelpad. Muzułmanin został
skazany na 180 godzin prac społecznych. Powodem był fakt, że ma on ,,kilka
problemów lękowych i kłopoty ze snem".

Ciekawe czy Somalijczyk nie uchyli się od wykonania kary prac społecznych z
powodu śniegu albo zimna."

https://www.gloria.tv/article/XncaJooEYn8D3FNpRQiAZm
pWk

2. Data: 2017-06-22 09:40:56

Temat: Re: STOP bezkarności "uchodźców"!!!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2017 o 09:35, XL pisze:
> [...]
> skazany na 180 godzin prac społecznych. Powodem był fakt, że ma on ,,kilka

Tak to jest gdy zaczyna rządzić ideologia

3. Data: 2017-06-22 10:11:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-22 o 09:35, XL pisze:
> "(...)W listopadzie 2014 roku emigrant z Somalii brutalnie zgwałcił

Czemu nie postujesz tak aktywnie, gdy to Polak brutalnie zgwałci ("swoje
kobiety...") i dostaje śmiesznie niski wyrok?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-22 15:14:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czemu nie postujesz tak aktywnie, gdy to Polak brutalnie zgwałci ("swoje
> kobiety...")

12letnia dziewczynka to DZIECKO, zboku

> i dostaje śmiesznie niski wyrok?

Komu za gwałt na dziecku kazali zbierać śmieci, zboku?

5. Data: 2017-06-22 15:19:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> problemów lękowych i kłopoty ze snem".
>
> Ciekawe czy Somalijczyk nie uchyli się od wykonania kary prac społecznych z

Takiemu tylko Syberia by pomogła. Dobry klimat.

6. Data: 2017-06-22 15:26:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 15:14:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> 12letnia dziewczynka to DZIECKO, zboku

> Komu za gwałt na dziecku kazali zbierać śmieci, zboku?

Z tym zbieraniem śmieci to dobra sprawa, tylko że za gwałt, to ja bym skazał takiego
na takie zbieranie co najmniej przez 20 godzin w tygodniu do końca
życia w kurtce z napisem "jestem jebakiem-gwałcicielem" albo won z kraju.

7. Data: 2017-06-22 15:41:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> życia w kurtce z napisem "jestem jebakiem-gwałcicielem" albo won z kraju.

Mało.
I po co won? Kto go przyjmie? Niech pracuje na swoje utrzymanie i na
utrzymanie tego dziecka do jego pełnoletności i podczas ew. studiów.
Kamieniołom lub kopalnia węgla na przodku.
Młody, silny, zdrowy - w sam raz.
I raz dziennie porcja żarcia 1000 kcal. Ale dopiero po wyrobieniu normy.
Nie wyrobi normy - nie ma żarcia.

Trza wychowywać, być litościwym :-\

8. Data: 2017-06-22 16:00:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-22 o 15:14, XL pisze:

> 12letnia dziewczynka to DZIECKO, zboku

Ale ogarniasz, że w Polsce Polacy też gwałcą dzieci?
Pewnie "swoje", dlatego u ciebie to się nie liczy...

> Komu za gwałt na dziecku kazali zbierać śmieci, zboku?

Niektóre polskie żony i matki ukrywają przed światem mężów zboczeńców
dla "dobra (polskiej) rodziny". Ilu takich popaprańców uniknęło kary?
Od czasu do czasu coś tam wyjdzie na jaw, gdy sąsiadom znudzi się "nic
niewidzenie", albo dziecko dorośnie i samo się zgłosi, jeśli matka Polka
nie przeszkodzi, albo tatusia posadzili za włam do kiosku i dziecko
przestało się bać.

Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-06-22 17:21:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 15:41:14 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> Młody, silny, zdrowy - w sam raz.
> I raz dziennie porcja żarcia 1000 kcal. Ale dopiero po wyrobieniu normy.

E to nie tak. Ja mówiłem o pracy hańbiącej na widoku.
Litościwie, bo na pół etatu ale za darmo. Na drugie niech zarabia na swoje
utrzymanie. Na budowie, w kopalni albo w ichniej biedronce - nie ma znaczenia,
byle wypracowywał udokumentowany dochód, którego liczenie odbywało się
pod nadzorem kuratora. I żeby się nie szwendał, dołożyć mu przymusową naukę
wieczorową - kultury, języka, obyczajów, etyki, a może matematyki plus jakiś
zawód techniczny, żeby z dzikości wyleczyć i zrobić pożytecznego człowieka.
W szkole dla przestępców z internatem.

Wolę już wzorce reedukacji maoistycznej od stalinowskiej czyli oddziaływanie
więcej psychiczne niż fizyczne. Wszystko co od nas na wschód jest bardziej
wychowane w kulturze wstydu niż winy czyli klasyczna reedukacja przez pracę
w stylu rosyjskim nie podziała, jeśli nie będzie połączona z postawieniem
pod pręgierzem publicznym. Stąd obowiązek zbierania śmieci i kurtka lub
koszulka z upokarzającym napisem.

10. Data: 2017-06-22 17:23:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 17:21:19 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> w stylu rosyjskim nie podziała, jeśli nie będzie połączona z postawieniem
> pod pręgierzem publicznym. Stąd obowiązek zbierania śmieci i kurtka lub

PS. Praca w kop[alni lub kamieniołomie to praca honorowa, a tu chodzi o to, żeby
złamać jego dumę poprzez pracę darmową z nieczystościami na widoku
publicznym.

Za mało i nie takie.
Czerwonka w Wiedniu.
Wojna i cholera z Jemenu do Europy.