Są zmywarki szer. 35 cm?

11. Data: 2005-01-04 14:00:10

Temat: Re: S? zmywarki szer. 35 cm?
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
kropka pl a t...@t...zmyłka> wrote in message

> Zartujesz, prawda? Nie wierze, ze masz tak mala zmywarke
> i jeszcze sie do tego publicznie przyznajesz. Powiedz, ze
> zartujesz...

Nie, nie żartuję :-) W mojej kuchni była to po prostu jedyna zmywarka
możliwa do zmieszczenia bez rozważania dylematów typu "będzie zmywarka
ale nie będzie żadnych szuflad".
W czasach kawalerskich wystarczała mi aż nadto, obecnie jest nas dwoje
i zmywarka tez wystarcza, tyle, że jest włączana codziennie. Przez ten
czas, jak ja używam doszedłem juz do pewnej wprawy w upychaniu do niej
naczyń, obecnie załadowanie zawartości półtorakomorowego pełnego zlewu
(obiad dla dwóch osób, + naczynia ze śniadania) nie jest dla mnie
problemem ;-)

J.

12. Data: 2005-01-04 14:27:41

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> W czasach kawalerskich wystarczała mi aż nadto, obecnie jest nas dwoje
> i zmywarka tez wystarcza, tyle, że jest włączana codziennie. Przez ten

Juz bo Ci uwierze ;p
Ciekawe jak miescisz w niej 7 l. garnek, deske do krojenia, ruszty z
piekarnika i oslone chlodnicy od auta, he...
;)

barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

13. Data: 2005-01-04 14:32:36

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"barney" <barney@[WON]adres.pl> wrote in message

> Juz bo Ci uwierze ;p
> Ciekawe jak miescisz w niej 7 l. garnek, deske do krojenia, ruszty z
> piekarnika i oslone chlodnicy od auta, he...
> ;)

;-> wiadro, miska po praniu, te płytki gresu z podłogi, co się
odkleiły i tak je prościej umyć i jeszcze na wierzchu kołpaki od kół z
auta dokładam, a przed zamknięciem drzwi kalosze z działki od brzegu
dorzucam, drzwi kolanem tylko trzeba dociskać i potem przy otwieraniu
uważać, bo gumofilec sprężynuje ;-)

J.

14. Data: 2005-01-04 14:34:59

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości
> [...] Ciekawe jak miescisz w niej 7 l. garnek, deske do
> krojenia, ruszty z piekarnika i oslone chlodnicy
> od auta, he...[...]

I klawiaturę, i trampki, i kilo kartofli. Coś przegapiłam? :)

Jarek, jaka duża jest dokładnie ta Twoja mikrozmywarka? ;) I czy ona
naprawdę choć trochę ułatwia życie[1]? Pytam, bo teściowie mają malusieńką
kucheneczkę, do której nawet wąskiej zmywarki nie ma szans wstawić, i od
dłuższego czasu zastanawiam się, czy im takiej nablatowej (dobrze rozumiem,
że to nablatowa?) nie sprezentować. Z drugiej strony mam wątpliwości - bo
przy dwóch osobach zysk chyba niewielki (patelnia i tak nie wejdzie, a te
dwa talerze przy okazji to pikuś), a po imprezie pewnie jednak szybciej i
prościej umyć ręcznie, niż osiemnaście razy przeładowywć maszynkę... To jak
to jest?

[1]Znaczy, ja rozumiem, że jak już jest, to się korzysta ;), ale czy jakbyś
miał teraz kupić, to byś się zdecydował?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

15. Data: 2005-01-04 15:02:11

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message

> Jarek, jaka duża jest dokładnie ta Twoja mikrozmywarka? ;)

Dokładne wymiary wnętrza podam jak wrócę do domu, póki co z netu:
tu opis: http://www.agdrtv.com/zmywarki/bosch_skt_5002.php

A tu znalezione w necie zdjęcia z załadunkiem:
http://www.yopi.de/images/prod_pics/113/e/113371.jpg
http://www.magazinultau.ro/img_db/SKT-5002-SK.jpg

> [...]
szybciej i
> prościej umyć ręcznie, niż osiemnaście razy przeładowywć maszynkę...

Patelnia nie wejdzie? Dlaczego nie wejdzie? Średnioduża typowa
patelnia 24cm wchodzi bez problemu, albo w pionie obok talerzy, albo
jak tych jest więcej, to patelnią dnem do góry przykrywam całość
"prania" po załadowaniu drobiazgów, tak samo zresztą wkładam garnki.
Patelnia 28cm myślę, że też by weszła bez problemu, ale już tylko na
płask, na wierzchu prania. Kocioł 7l oczywiście samodzielnie zajmuje
3/4 zmywarki, ale on jest używany może z rez w miesiącu, wtedy można
go umyć ręcznie, normalne garnki (używane przy 2osobowej rodzinie!)
mieszczą się wraz z naczyniami bez problemu.
Dodam tyle, że zmywarka tak zapełniona jak na tych zdjęciach, dla mnie
jest zapełniona może w 2/3, ja dorzucam dużo więcej :-) na górę na te
widoczne naczynia właśnie idą garnki, sitka, łyżki wazowe i takie tam.

> [1]Znaczy, ja rozumiem, że jak już jest, to się korzysta ;), ale czy
jakbyś
> miał teraz kupić, to byś się zdecydował?

W takiej kuchni jak moja obecna (malutkiej, do której nic innego nie
wejdzie) - TAK !!! Co prawda TŻ cały czas twierdzi, że zmywać ręcznie
bardzo lubi, ale jakoś jej nie wierzę :-) W docelowej kuchni będzie
już jednak raczej duża zmywarka.

J.

16. Data: 2005-01-04 15:18:01

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:creb5l$smm$1@news.mch.sbs.de...
> [...]
> A tu znalezione w necie zdjęcia z załadunkiem:
> http://www.yopi.de/images/prod_pics/113/e/113371.jpg
> http://www.magazinultau.ro/img_db/SKT-5002-SK.jpg

Dzięki śliczne, właśnie widoku bebechów mi brakowało. Wygląda to nawet dość
przekonująco :) (bo taka nieduża biała skrzyneczka budziła we mnie uczucia
ambiwalentne).

> [...] Patelnia nie wejdzie? Dlaczego nie wejdzie?

Ja mam spaczone spojrzenie - mam dwie 28cm, z tego jedna ikeowska z
"rozłożystym" brzegiem, obie z długimi uchwytami. Oprócz tego mam jakąś
mniejszą - zamiar kupić. Gdzieś tak od roku :) [1]

> [...] W takiej kuchni jak moja obecna (malutkiej, do której
> nic innego nie wejdzie) - TAK !!! [...]

O taką właśnie kuchnię chodzi, raczej bez perspektyw. OK, pozycja na liście
zaptaszkowana, dziękuję :)

> Co prawda TŻ cały czas twierdzi, że zmywać ręcznie
> bardzo lubi[...]

Zawsze tak mówią, a potem nie ma komu maszyny załadować :)

Pozdrawiam
H.

[1]Nawet w tym tygodniu jedną oglądałam. Sympatyczną, trochę rondelkowatą, z
przezroczystą pokrywką, do używania na płycie ceramicznej, bodajże 16cm,
zmywarkoodporną, wszystko jak trza. Czy ja jestem nienormalna, czy jednak
cena rzędu 400zł za patelnię jest jednak ociupinę przesadzona? ;-/
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

17. Data: 2005-01-04 15:18:38

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message

> czy im takiej nablatowej (dobrze rozumiem,
> że to nablatowa?) nie sprezentować.

A i jeszcze dwie uwagi: tak, ona zasadniczo jest nablatowa. Ale u mnie
jest wstawiona w zabudowę, nad lodówką 120cm, a widziałem ją też w
roli zmywarki chowanej, podzlewozmywarkowej.

> [...]
szybciej i
> prościej umyć ręcznie, niż osiemnaście razy przeładowywć maszynkę...

Po imprezie jest złota robota, bo (przynajmniej na naszych imprezach)
naczynia do zmywania, to głównie pobrudzone w sposób łatwozmywalny
sztućce, płaskie talerzyki i szklanki/kieliszki/filiżanki, a tych do
tej zmywarki można napchac naprawdę dużo, przy kilkunastoosobowych
imprezach zmywarka załatwiała 2/3 zmywania (wszystkie w/w naczynia), a
TŻ o ile jej się chciało, zmywała ręcznie miski po sałatkach i
niewymiarowe rzeczy. Jeśli TŻ się nie chciało - zmywarka to zmywała w
drugim rzucie. Nigdy się nie zdarzyła potrzeba włączania jej po raz
trzeci z rzędu, a pranie 'na dwa razy' może z trzy razy na krzyż,
właśnie przy większych imprezach.

J.

18. Data: 2005-01-04 15:25:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:crec4f$31g$1@news.mch.sbs.de...
> [...] widziałem ją też w roli zmywarki chowanej,
> podzlewozmywarkowej.

Chitre :)

> [...] sztućce, płaskie talerzyki i szklanki/kieliszki
> /filiżanki, a tych do tej zmywarki można napchac naprawdę
> dużo[...]

Co do sztućców, talerzyków i filiżanek to się zgadzam, ale jeśli o kieliszki
chodzi - jak Ty to, kurka wodna, robisz? Mnie się w pełnowymiarowej mieści
dziesięć, słownie dziesięć, a i to pod warunkiem, ze nie ma innego wysokiego
szkła (i szklanek do whisky, które mogą stac tylko w jednym miejscu, bo mają
grube dno i się, skubane, przewracają) - a zazwyczaj do prania mam więcej.
Nie wspominając już o długich, chudych szampanówkach, które trzeba ustawiac
prawie na leżąco - sześć sztuk na jedno pranie - i w dodatku zaraz po
zakończeniu programu wyjmować i wycierać tę kroplę wody, co zostaje od
wewnątrz na brzegu i zostawiłaby ohydny zaciek...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

19. Data: 2005-01-04 15:30:59

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze tak mówią, a potem nie ma komu maszyny załadować :)

A bo to może od płci TŻ zależy. Ja mam TŻ samiczkę, póki co od ponad
roku, muszę zmywarkę zapełniać szybciutko bo jak nie zdążę, to zaraz
jest pozmywane ;-)

> [...]
jednak
> cena rzędu 400zł za patelnię jest jednak ociupinę przesadzona? ;-/

Khem... a mi kupiona w prezencie dla TŻ tefalowska Ingenio (24 cm,
ciężka, bardzo grube dno, bardzo gruby tefon, idealnie równomiernie
grzeje, absolutnie nie przywiera, polecam, cena 130-140zł) wydała się
"full wypasem" :-(

J.

20. Data: 2005-01-04 15:50:27

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kieliszki
> chodzi - jak Ty to, kurka wodna, robisz? Mnie się w pełnowymiarowej

Wśród moich znajomych panuje zwykle ścisły podział na pijących wino,
piwo i tcy, co to czystą 'esencję' wolą, więc nigdy nie ma tak, żeby
miał do zmywania naściekieliszków od wina, zwykle jest ic parę (stoją
w szeregu pod tylną ścianka kosza), pod nimi kieliszki od wódki, a
szklanki po piwie - jak popadnie

> [...]
ustawiac
> prawie na leżąco - sześć sztuk na jedno pranie

U nie, jak się je postawi jedno przy drugim, obetka powtykanymi miedzy
nie dodatkowymi talerzami a od góry dociśnie miską, nic nie ma prawa
się przewrócić ani nawet przechylić :-)

> zakończeniu programu wyjmować i wycierać tę kroplę wody, co zostaje
od
> wewnątrz na brzegu i zostawiłaby ohydny zaciek...

??? U mnie po zakończeniu zmywania się uchyla drzwi i tyle.. Naczynia
po myciu są jeszcze wściekle gorące, dzieki czemu, jeśli tylko para ma
ujście piorunem wysychają i żadnych zacieków niet.

J.

Domy drewniane-firma z Czech???
Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???
Meble z kartongipsu.
mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
mango - pomocnik kuchenny