Są zmywarki szer. 35 cm?

51. Data: 2005-01-05 14:25:01

Temat: Re: S? zmywarki szer. 35 cm?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
news:20050105145608.27c4ae2b.sierpNO@spam.sierp.net.
..
> [...] zdradz chociaz, czy szyba wytrzymala ;)

Cóż, do dziś mam obie ręce...

Pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

52. Data: 2005-01-05 19:03:57

Od: Olga_z_k <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Ale po dłuższym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że najwięcej
> mięcha przykleja się do deski podczas tłuczenia kotletów, a tego na szklanej
> desce nie byłabym w stanie zrobić

Na przyklejajace sie mieso do deski moge Ci "sprzedac" moj patent
:-) Tez mnie szlag trafia potem jak musze myc te drewniana deske i
wyciagac klaki miesa z tego. A z plastikowej to i nawet zmywarka
tego nie domywa, szczegolnie po cyckach kurzeczych ;-)

Otoz wkladam kotlecik do cienkiego woreczka foliowego, wzglednie
owijam luzno taka cienka folia jak do kanapek (nie aluminiowa). I
przez te folie rozbijam kotlety. Rewelacja, zadnych klaczkow miesa
na desce :-)

--
Ola

53. Data: 2005-01-06 07:32:46

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> imho zadnego
> rodzice niedawno kupili - nie uzywam
> po pierwsze - zapewne noze beda sie szybciej tepily
> a po drugie i najwazniejsze - ciarki czlowieka przechodza, jak dokraja
> do deski - tak nieprzyjemny zgrzyt ze szok

A ja mam dośwadczenie - mam deski od ponad roku, uważam je za rewelacyjne,
innych nie używam, nawet do tłuczenia mięsa, do zgrzytu można się
przyzwyczaić. Świetnie się myją, dobrze prezentują, nie widać na nich śladów
używania i upływu czasu.

Kasia

54. Data: 2005-01-06 07:41:41

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga_z_k" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:crhdmu$377$1@news.onet.pl...
> [...] Na przyklejajace sie mieso do deski moge Ci
> "sprzedac" moj patent :-) [...]wkladam kotlecik
> do cienkiego woreczka foliowego, wzglednie
> owijam luzno taka cienka folia jak do kanapek [...]

Dzięki :) To ja Ci sprzedam upgrade do patentu: papier do pieczenia
(śniadaniowy się nie sprawdza, nawet woskowany rozmaka). Równie skuteczny, a
bardziej tłuczkoodporny :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

55. Data: 2005-01-06 08:05:54

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Jan 2005 08:32:46 +0100
"KasiaA" <k...@T...pl> wrote:

> A ja mam dośwadczenie

ja tez, tylko ze odwrotne ;)
deska lezy sobie po prostu nieuzywana

Sierp

56. Data: 2005-01-06 11:19:24

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wystukał:

> ja tez, tylko ze odwrotne ;)
> deska lezy sobie po prostu nieuzywana

E, jest bardzo dobra jako podstawka pod produkty spożywcze na śniadanie
dla większej ilości osób. Bardziej ustawna niż okrągłe talerze (które
zresztą są potrzebne jedzącym)... :)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

Domy drewniane-firma z Czech???
Jaki producent mebli produkuje meble do nowocześnie urządzonych pokoji ???
Meble z kartongipsu.
mikrozarysownia (?) na plycie ceramicznej
mango - pomocnik kuchenny