Sai Baba o odżywianiu

11. Data: 2017-04-12 12:34:18

Temat: Re: Sai Baba o odżywianiu
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 12:06 Jingiel <x...@x...xx> pisze:

> Masz robale?

Raczej nie, pewnie długo by nie pociągnęły :)

--
Trefniś

12. Data: 2017-04-12 13:05:02

Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-10 o 16:24, Animka pisze:

> Czyli Ty jesteś chłopem upasionym, zdrowo upasionym.
> Spaślak zawsze będzie spaślakiem.

???
Skąd takie wnioski co do mojej osoby ?
Ktoś pisze, że jest niezdrowo szczupły czyli sam uznaje swoją wagę za
niezdrową.
Powody takiego niezdrowego stanu mogą być różne i lepiej żeby fachowo
ocenił je lekarz, a nie forumowicze. Mój post jest tylko wyrazem troski,
a nie bezsensownego hejtu czy wyśmiewania się z czyjejś tuszy chudej czy
grubej.

Coś ta grupa zestresowana przed świętami, liczę że to tylko efekt
przedświątecznych przygotowań i później się wyluzuje. :)

13. Data: 2017-04-24 00:57:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> mniej?
> Bo dotychczas molestują mnie spamem "Nawet 10 kg mniej w miesiąc" - a mnie

Masz tasiemca albo nadczynność tarczycy.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

14. Data: 2017-04-24 14:27:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2017 o 16:07, Trefniś pisze:

> Jestem niezdrowo szczupły (to fakt!). Czy możesz mnie "przytyć"
> jedzeniem mniej?

Paleniem mniej - na pewno.

Ewa

15. Data: 2017-04-24 17:37:40

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 14:27 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Paleniem mniej - na pewno.

:)
Niech nikt nie próbuje tracić na wadze papierosami!
Ewa jest najbliżej diagnozy.

--
Trefniś

16. Data: 2017-04-24 20:03:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> :)
> Niech nikt nie próbuje tracić na wadze papierosami!
> Ewa jest najbliżej diagnozy.

Prochy?
3-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

17. Data: 2017-04-24 20:58:50

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 20:03 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Prochy?
> 3-)

Byłoby znacznie przyjemniej, aż szkoda...

A tu tylko smród i puszczanie z dymem...
I wcale nie myślę o pieniądzach.

--
Trefniś

18. Data: 2017-04-26 16:19:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Byłoby znacznie przyjemniej, aż szkoda...
>
> A tu tylko smród i puszczanie z dymem...
> I wcale nie myślę o pieniądzach.

Wiem!!! Strażak!!!
;-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Różne żołądki - Europa dwóch prędkości
jaka maszyna ?
co zrobić z 'kipiącym' miodem
Magiczny tróikącik ze strzałkami i z cyferką w środku...
Mlekomat - zakup 16 l mleka?