Sałatka z kurczaka wędzonego

1. Data: 2000-10-04 11:48:55

Temat: Sałatka z kurczaka wędzonego
Od: "Aga" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za przepisy ze szpinakiem i na zupę cebulową. Tym razem potrzebuję
pomysłów na sałatkę z kurczakiem wędzonym.

Dzięki.
Aga

1. Data: 2000-10-04 12:00:56

Temat: Re: Sałatka z kurczaka wędzonego
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za przepisy ze szpinakiem i na zupę cebulową. Tym razem potrzebuję
> pomysłów na sałatkę z kurczakiem wędzonym.

Sprobuj zajrzec na http://www.kuchnia.3miasto.pl znajdziesz tam duzo
roznych przepisow publikowanych na grupie i innych wpisanych przez
Mariusza Marczaka.

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-10-04 13:08:28

Od: "Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ugotowane ziemniaki pokroic w grubsza kostke.
Udka wedzonego kurczaka obrac ze skory i tez pokroic.
Dodac cebule pokrojona w plasterki i jajko ugotowane na twardo.
Przyprawic sola i pieprzem. Dodac majonez

Ania S.

1. Data: 2000-10-04 13:40:19

Od: "Renata Wrzosek" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <a...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rf5ec$dgf$...@n...tpi.pl...
> Dzięki za przepisy ze szpinakiem i na zupę cebulową. Tym razem potrzebuję
> pomysłów na sałatkę z kurczakiem wędzonym.
>
> Dzięki.
> Aga

Albo klasycznie: kurczak wędzony+ananas z puszki+kukurydza
konserwowa+orzechy włoskie+majonez+ew.trochę ryżu dla objętości.
Baaardzo ją lubię.

Pozdrawiam.
Renata.

1. Data: 2000-10-04 19:51:19

Od: "Gocha" <r...@k...ch.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga <a...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rf5ec$dgf$...@n...tpi.pl...
> Dzięki za przepisy ze szpinakiem i na zupę cebulową. Tym razem potrzebuję
> pomysłów na sałatkę z kurczakiem wędzonym.

Ja robię taką sałatkę tak:
kroję obrane ze skóry udka kurczaka, dodaję pokrojoną w kostkę różnokolorową
paprykę, kukurydzę z puszki, trochę ugotowanego ryżu i majonez oczywiście.
Doprawiam do smaku. Proporcje dowolne wedle uznania.

1. Data: 2000-10-04 22:29:13

Od: "afc" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Aga" <a...@h...com> wrote in message news:8rf5ec$dgf$1@news.tpi.pl...
> Dzięki za przepisy ze szpinakiem i na zupę cebulową. Tym razem potrzebuję
> pomysłów na sałatkę z kurczakiem wędzonym.
>
> Dzięki.
> Aga

Nie znam akurat przepisu na salatke z wedzonego kurczaka, ale podziele sie
przepisem na mieso z kurczaka do przyrzadzania salatki. Piersi kurczaka
zalac chlodnym rosolem, moze byc z kostek, ale musi byc stosunkowo mocny.
Zagotowac. Gotowac 2-4 minuty i zostawic az do wystygniecia. Potem mozna
robic z kurzymi biustami co sie chce. Mozna pokroic drobno i pomieszac z
majonezem. Najprostsza salatka, doskonala na kanapki ( jesli ktos ma seler
naciowy moze dodac pare drobno pokrojonych w kostkewlodyg ). Kto lubi moze
dodac groszku, ananasa, papryki itp...Mieso zrobione tym sposobem jest
zawsze soczyste.
Pozdrawiam
F.

1. Data: 2000-10-05 04:49:01

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przed chwila zrobilam salatke z kurczczka wedzonego.
Kalafior surowy pokroilam na bardzo male czesci, dodalam puszke kukurydzy,
mieso z uda wedzonego kurczaka, kubeczek jogurtu naturalnego i sok z polowy
cytryny, duzo pietruszki i troche bazylii. Wszystko wymieszac. Cudny smak
:-)
Ela

> [...]
> Dzięki za przepisy ze szpinakiem i na zupę cebulową. Tym razem potrzebuję
> pomysłów na sałatkę z kurczakiem wędzonym.

Popsuła mi się lodówka i koniec z kolacjami
hot wingsy
nowy (?) program w TV
Jaś fasola
kuchnia angielska