Sałatka z papryki z cebuką

1. Data: 2003-09-16 18:18:00

Temat: Sałatka z papryki z cebuką
Od: "Amigo" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam poszukuje sałatki z papryki z cebulką w zalewie octowej, zszatkowana ,
pół na pół proporcje(przynajniej tak mi się wydaje)Kosztowałam kiedyś
takowej ale niestety przepisu nie mam :-(
Pozdrawiam i dziekuję osobom które mi pomogą
Dorota

---
Wychodzaca poczta jest wolna od wirusow.
Filtrowane przez: AVG 6.0 - Anti-Virus system